طراحی سایت


الگوریتم دزد دریایی

الگوریتم دزد دریایی که به الگوریتم Google Pirate نیز شناخته می‌شود یکی از الگوریتم‌های محبوب گوگل است که در سال 2012 معرفی شد سپس در سال 2014 آپدیت شد. هدف از گذاشتن این نام بر این الگوریتم این بود که گوگل طراحی وب سایت را مانند دریا در نظر گرفته که طراحان صاحب و متخصصین طراحی سایت فروشگاهی یا طراحی سایت شرکتی، مانند ملوانان بوده و کسانی که سوار بر این کشتی هستند نیز کاربران آن طراحی سایت می‌باشند. که ناگهان دزد دریایی همه ثروت آن را می‌دزدند. حال ما در این بخش می‌خواهیم ببینیم که ثروت گفته شده در این جا یعنی طراحی سایت به چه منظور می‌باشد؟ ثروت در واقع به معنای کلیه محتواهایی که صاحب سایت برای آن‌ها زحمت کشیده تا در سایت خود برای جذب کاربران قرار داده و اما هدف این الگوریتم چیست؟

طراحی سایت

هدف الگوریتم دزد دریایی

هدف الگوریتم دزد دریایی در واقع جلوگیری از کپی کردن مطالب از سایت دیگر و قرار دادن آن در طراحی وب سایت خود به کار می‌رود و در صورت مشاهده چنین موردی سریعا با سارقان، طراحی سایت برخورد کرده و به جریمه آن برمی‌آیند. بنابراین برای حفظ از این الگوریتم می‌توانید محتواهای هدفمند و خوبی را برای کاربران خود قرار دهید. لازم به ذکر است که تمرکز دزد دریایی بر روی حذف URL مورد نظر می‌باشد اما اگر بیش‌تر از 50% از محتواهای طراحی سایت مربوطه کپی اعلام شوند در این صورت دچار پنالتی توسط گوگل می‌شوید که با جریمه‌های سنگینی مواجه خواهید شد.الگوریتم دزد دریایی اگر در بین دو محتوا به شک بیافتد فاکتورهای مختلفی را مورد بررسی قرار می‌دهد مانند لینک‌های ورودی به سایت، اعتبار دامنه، سابقه طراحی وب سایت، زمان انتشار مطالب، رتبه طراحی سایت سپس با بررسی این موارد مشخص می‌شود که کدام محتوا اصلی و کدام یک از طراحی سایت‌ها به کپی از محتوای سایت دیگر پرداخته است.

DMCA چیست؟

الگوریتم دزد دریایی می‌تواند محتواهایی از قبیل تصویر، متن، محصول، صوت، ویدیو و ... را حذف کنند یعنی اگر شما صاحب سایت می‌باشید و هر کدام از این موارد را در طراحی سایت دیگر مشاهده نمودید می‌توانید از آن طراحی وب سایت شکایت کنید تا به سرعت گوگل به سراغ آن برود.برای گزارش دادن محتوای کپی شده هم شما می‌توانید به راحتی این کار را انجام دهید یعنی با استفاده از DMCA می‌توانید این کار را انجام دهید حال ببینیم که DMCA چیست؟ DMCA که مخفف Digital Millennium Copyright است که به معنی قانون حق چاپ هزاره دیجیتال است. با استفاده از این ابزار صاحبان طراحی سایت می‌توانند اقدام به گزارش کپی کردن محتوایشان را کنند تا گوگل به آن رسیدگی کند. برای شروع باید وارد DMCA شوید سپس روی گزینه Create new nitice کلیک کنید سپس فرم درخواستی را پر کنید و گزارش خود را بنویسید. برای ارسال گزارش توجه کنید تا حتما مشخصاتی که از شما درخواست کرده و متن پیامتان انگلیسی باشد. در قرار دادن آدرس طراحی سایت فقط دامنه را وارد نکنید بلکه آدرس مورد نظر را به صورت دقیق وارد کنید.

راه‌هایی برای مقابله با کپی شدن توسط دیگران

توجه کنید محتوای طراحی سایت شما کپی نشود با این کارها می‌توانید تا حدی از کپی شدن آن‌ها جلوگیری کنید از جمله: حتما محتوای خود را پس از اتمام آن را به سرعت به گوگل معرفی کنید تا سریعا جلوتر از سایرین در گوگل ایندکس شود. حتما از لینک سازی داخلی استفاده کرده همچنین به صفحه اصلی خود هم لینک بدهید. به علاوه آن را در فضاهای مجازی نیز نشر دهید. سعی کنید تا یک زمان مشخصی به انتشار محتوای سایت خود بپردازید برای مثال ربات‌های خزنده در روزها و زمان خاصی به طراحی سایت شما مراجعه می‌کنند و به چک کردن سایتتان می‌پردازند سعی کنید تا در آن زمان‌ها برای انتشار محتوایتان استفاده کنید. همانطور که با الگوریتم دزد دریایی آشنا شدید دانستید که گوگل الگوریتم‌های بی شماری مانند الگوریتم کبوتر، الگوریتم پاندا، الگوریتم مرغ مگس خوار، الگوریتم پنگوئن، الگوریتم گورخر، الگوریتم برت Bert، الگوریتم هاک، الگوریتم موش کور، الگوریتم فلوریدا، الگوریتم فرد و بسیاری از الگوریتم‌های دیگر را برای تعیین بهترین طراحی سایت شرکتی و یا طراحی سایت فروشگاهی ایجاد کرده تا به جلب رضایت کاربران برآیند از آن جایی که یکی از موارد مهم در طراحی سایت و سئو سایت محتوا می‌باشد بنابراین این الگوریتم‌ها با دقت زیادی به بررسی محتوای سایت‌ها می‌پردازند. توجه کنید تا اگر دارای طراحی سایت املاک، طراحی سایت بیمه، طراحی سایت خبری و یا هر طراحی سایت دیگری هستید بسیار این مورد را جدی گرفته و مطالب عالی را در زمینه کسب و کار خود برای کاربران قرار دهید.شما حتی می‌توانید برای ایجاد محتوای مناسب از شرکت‌هایی که به صورت حرفه‌ای به ایجاد محتوا می‌پردازند کمک بگیرید تا آن‌ها با داشتن تیم حرفه‌ای با تجربه و دانش کافی بهترین محتوا را برای طراحی سایت شما ارائه دهند تا رتبه سایت شما بالا رفته و در اولویت گوگل قرار گیرید.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید