طراحی سایت


الگوریتم فرد چیست؟

همانطور که گوگل برای کاربران خود ارزش قائل می‌شود و برای راحتی آن‌ها تلاش می‌کند، برای این‌ که راحت‌تر سایت‌های مناسب را تشخیص دهد اقدام به ایجاد الگوریتم‌های مختلفی می‌کند. یکی از الگوریتم‌هایی که در بین سئوکاران نیز بسیار اهمیت دارد الگوریتم فرد می‌باشد. که بیش‌تر تمرکز خود را برای شناسایی سایت‌هایی که از روش‌های کلاه سیاه استفاده می‌کند و بیش از حد بر روی کسب درآمد تمرکز خود را قرار می‌دهند مورد استفاده قرار می‌گیرد.الگوریتم Google fred سایت‌هایی که بیش از حد از چیزی استفاده کنند و یا از قرار دادن موردی که هدف خاصی را دنبال نمی‌کند مورد پنالتی قرار می‌دهد پس توجه کنید تا به درستی سایت خود را سئو کرده تا از پنالتی الگوریتم‌های گوگل در امان بمانید. برای این کار می‌توانید از بهترین شرکت طراحی سایت کمک بگیرید تا با تیم حرفه‌ای و مجرب بهترین سایت را در اختیار شما قرار دهد.

طراحی سایت

در امان ماندن از الگوریتم فرد

صاحبان سایت دوست دارند تا به سرعت بر اولویت گوگل قرار بگیرند و هیچ وقت مورد پنالتی گوگل نباشند اما باید کارهایی را در این راستا انجام دهند تا از پنالتی شدن توسط الگوریتم‌های گوگل در امان بمانند.
• محتوای با کیفیت در طراحی وب سایت خود منتشر کنید
همانطور که گفته شد گوگل به کاربران خود بسیار اهمیت می‌دهد بنابراین وجود محتوای مفیدی که نیاز کاربران را رفع کند می‌تواند به جذب کاربران بسیاری کمک کند. توجه کنید تا محتوای شما طولانی و مطالب مفید، با کیفیت و همچنین تقریبا 2000 کلمه را در بر داشته باشد.
• از تبلیغات‌های بیش از حد در طراحی سایت خود بپرهیزید
از آن‌جایی که افراد دوست دارند تا از سایت خود درآمد کسب کنند به کاربران هیچ توجهی نکرده و اقدام به قرار دادن تبلیغات‌های بی شمار در هر کجای سایت می‌پردازند که در نتیجه افراد با مواجه شدن با این موضوع سایت مورد نظر را ترک خواهند کرد.
• سایت خود را حتما ریسپانسیو کنید
یکی دیگر از مواردی که باید در سایت خود به آن توجه کنید ریسپانسیو بودن آن می‌باشد یعنی سایت شما باید در نمایشگرهای دیگر مانند موبایل و تبلت به خوبی نمایش داده شود اگر در هنگام نمایش آن با مشکلی روبه‌رو شود شک نکیند که نیمی از کاربران خود را از دست خواهید داد.
• محتوای خود را به روز کنید
محتوا مهمترین موارد در طراحی سایت شما می‌باشد اگر به فکر سئو سایت و رتبه سایت خود می‌باشید توجه کنید تا محتوای سایت خود را در فاصله زمانی کمی به روز کنید و مطالب جدیدی را در اختیار کاربران خود قرار دهید.
• در شبکه‌های اجتماعی فعال باشید
یکی دیگر از مواردی که باید در طراحی سایت شرکتی و طراحی فروشگاه آنلاین خود توجه کنید فعالیت در شبکه‌های اجتماعی می‌باشد شما باید در شبکه‌های اجتماعی مطالب مفیدی قرار دهید تا کاربران شما آن‌ها را به اشتراک بگذارند بنابراین توسط افراد زیادی شناخته خواهید شد.

هدف الگوریتم فرد

الگوریتم فرد که یکی دیگر از الگوریتم‌های گوگل می‌باشد دارای اهداف مختلفی می‌باشد از جمله:
شناسایی محتوای بی کیفیت.مانند الگوریتم پاندا برروی محتوای سایت حساس می‌باشد و بیش‌تر تمرکز خود را بر روی محتوای سایت قرار می‌دهد. علاوه برآن با سایت‌هایی که با گول زدن کاربران خود آنها را جذب سایت می‌کنند اما مطالب بی‌ربطی را در اختیار آن‌ها قرار می دهند با الگوریتم فرد مواجه می‌شوند یکی دیگر از مواردی که الگوریتم فرد به دنبال آن‌ها می‌باشند سایت‌هایی هستند که از تبلیغات های زیادی در سایت خود استفاده می‌کنند.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید