طراحی سایت


الگوریتم فلوریدا چیست؟

موتورهای جستجو و الگوریتم‌های گوگل مدام در حال آپدیت شدن می‌باشند تا با تحلیل و بررسی‌های لازم سایت‌های مناسبی را برای قرار دادن در اولویت گوگل قرار دهد. الگوریتم‌های مختلفی وجود دارد که هر کدام وظایفی بر عهده دارند که یکی از آن‌ها فلوریدا می‌باشد الگوریتم فلوریدا یکی از بزرگ‌ترین الگوریتم‌های انتشار یافته توسط گوگل می‌باشد این الگوریتم برای پنالتی قرار دادن طراحی وب سایت‌ها به وجود نیامده است به عنوان یک وبمستر بهتر است با این الگوریتم آشنا شوید تا طراحی وب سایت شما منجر به تغییراتی نشود. حتما خود را با این موارد و آپدیت این الگوریتم‌ها به روز کنید. و از تغییرات به وجود آمده مطلع شوید.برای این الگوریتم نیز مانند الگوریتم‌های دیگر مواردی دارای اهمیت می‌باشسد که پس از تلاش بسیاری از سئوکاران پی بردند که بیش ترین موردی که برای این الگوریتم مهم می‌باشد استفاده از بک لینک و تولید محتوای با کیفیت می‌باشد.از آن‌جایی که یکی از موارد مهم برای هر طراحی وب سایتی بک لینک می‌باشد شما باید به این مورد بسیار اهمیت دهید چرا که در رتبه و جایگاه شما در گوگل بسیار کمک می‌کند پس باید تمام تلاش خود را کنید تا منجر به خظایی در آن نگردد چرا که با پنالتی گرفتن الگوریتم‌ها و جریمه گوگل می‌شوید.

طراحی سایت

آپدیت الگوریتم فلوریدا

آپدیت فلوریدا گوگل در اوایل سال 2000 عرضه شد و از آن‌جایی که با کنفرانس سئو در فلوریدا در یک زمان بوده است به همین منظور، این الگوریتم بر این نام معروف شد اما در آپدیت فلوریدا 2 با کنفرانس Pubcon Florida 2019 همراه بود که به فلوریدا 2 نامگذاری شد.همانطور که مطلع هستید گوگل برای کاربران خود بسیار ارزش قائل می‌شود و می‌خواهد تا بهترین نتایج را برای آن‌ها نمایش دهند تا کاربران رضایت کافی را از گوگل داشته باشند بنابرین هدف خود را بر آپدیت الگوریتم‌ها قرار می‌دهد تا این الگوریتم‌ها با تحلیل و بررسی طراحی وب سایت‌ها رتبه واقعی را برای آنان داده تا در اولویت خود طراحی سایت‌های مناسبی را قرار دهد همچنین با آپدیت این الگوریتم بر موارد زیر بسیار تاثیر می‌گذارد.ترافیک طراحی وب سایت تغییر پیدا می‌کند، و سرعت انتقال صفحات را تغییر می‌دهد، در بعضی از جستجوهای گوگل بهبود می بخشد. در رنک سایت و کلید واژه‌ها تغییراتی به وجود می‌آید چیزی که بیش‌تر مشاهده شده است این موارد می‌باشد که گوگل جزئیات آن را اعلام خواهد کرد. پس از آپدیت شدن الگوریتم‌ها باید صبر کنید تا در روزهای آینده مشاهده کنید که کدام بخش از سایت شما تغییر یافته در کدام قسمت از طراحی وب سایت شما مشکلی بوده تا به رفع آن بپردازید.

تاثیر الگوریتم فلوریدا در سئو سایت

این الگوریتم بر سئوسایت طراحی وب سایت‌ها بسیار تاثیر گذار می‌باشد اگر صاحب طراحی سایت شرکتی و یا طراحی سایت فروشگاهی می‌باشید حتما باید به این موضوع که طراحی سایت شما از بک لینک و محتوای مناسبی برخوردار باشد توجه کنید چرا که عدم وجود محتوا و بک لینک مناسب باعث می‌شود تا با جریمه گوگل و پایین آمدن رتبه سایت مواجه شوید. بنابراین حتما برای بک لینک و ارائه محتوا از بهترین شرکت طراحی سایت و سئو سایت کمک بگیرید تا آن‌ها با داشتن تجربه کاری بهترین‌ها را برای طراحی وب سایت کسب و کار شما ارائه دهند. برای برطرف کردن مشکلاتی که ممکن است از آپدیت فلوریدا 2 به وجود بیاید عبارتند از:
توجه کنید که حتما به سرعت طراحی سایت خود توجه کنید تا از سرعت بالایی برخوردار باشد با توجه به اعلام گوگل سرعت سایت و صفحه یکی از مهمترین موارد در رتبه بندی الگوریتم‌ها می‌باشد. مواردی که در افزایش سرعت سایت اهمیت دارند می‌توان به فشرده سازی فایل‌ها، برطرف نمودن کش مرورگر، بالا بردن زمان پاسخگویی سرور، کاهش تغییر مسیر، بهینه کردن تصاویر طراحی وب سایت و... اشاره کرد. حتما سعی کنید تا از محتوای تصویر و ویدیویی در محتوای خود استفاده کنید چرا که این محتواهای ویدیویی بسیار تاثیر مثبتی را در کسب و کار شما ایفا خواهند کرد تصاویر سایت خود را نیز حتما بهینه کنید.محتواهای قدیمی خود را به حال خود رها نکنید و حتما آن را به روز رسانی کنید، بک لینک‌های طبیعی در سایت خود قرار دهید وجود بک لینک مصنوعی باعث اسپم شناخته شدن شما می‌شوند. از طرفی طراحی وب سایت خود را چک کنید و در صورت مشاهده محتوای بی کیفیت به سرعت آن را حذف کنید محتوای شما باید حاوی مطالب مفیدی که نیاز کاربران را برطرف می‌کند بوده و از سئو و بهینه سازی مناسبی بهره مند باشند توجه کنید تا تعداد کلمات آن کوتاه نباشند و حاوی لینک مخربی نباشند مطلب محتوای شما نباید به هیچ عنوان تکراری باشد گوگل بر مطالب کپی شده و تکراری بسیاری حساس می‌باشد.طراحی سایت‌هایی که با پدید آمدن الگوریتم منجر به افزایش رتبه شده‌اند عبارتند از: سایت‌هایی که از محتوای بسیار مفید و کاملی برخوردار هستند همچنین از بک لینک‌هایی با کیفیت بالایی بهره مند بوده و دامنه خوبی را دارند و طراحی وب سایت‌هایی که از تجربه کاربری خوبی بهره مند می‌باشند.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید