طراحی سایت


الگوریتم مدیک چیست؟

از آن‌جایی که روز به روز گوگل در حال آپدیت شدن می‌باشد به همین منظور الگوریتم‌هایی را ایجاد کرده تا به کمک آن‌ها به راحتی سایت‌های مناسب را انتخاب کنند. یکی از این الگوریتم‌ها که قدیمی هم می‌باشد الگوریتم مدیک می‌باشد. سایت‌ها بعد از رد شدن از این الگوریتم‌ها می‌توانند در گوگل دیده شوند. این الگوریتم جزو الگوریتم‌های جهانی می‌باشد که بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی یا زبانی، همه‌ی موارد سایت را مورد بررسی قرار می‌دهد.
• نکات مهم درمورد الگوریتم مدیک
الگوریتم مدیک دارای مواردی می‌باشد که باید به آن‌ها در طراحی وب سایت و سئو سایت خود توجه کنید تا مورد پنالتی الگوریتم‌های گوگل قرار نگیرد.
• فکر دور زدن گوگل را نکنید
یکی از مهمترین مواردی که در این الگوریتم‌ها باید به آن توجه کنید به هیچ عنوان به فکر استفاده از کلاه سیاه یاد دور زدن گوگل را نکنید چرا که الگوریتم‌های گوگل آن را متوجه می‌شوند و سایت شما را جریمه خواهند کرد.
• نسخه موبایل فراموش نشود
یکی دیگر از موارد مهم در الگوریتم‌های گوگل به خصوص الگوریتم مدیک وجود نسخه موبایل طراحی سایت می‌باشد نیمی از کاربران، موبایلی هستند یعنی جستجو با موبایل را به کامپیوترهای خود ترجیح می‌دهند بنابراین وجود سایت در نسخه موبایل از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد.
• امنیت در سایت
وجود امنیت در سایت هم برای کاربران هم برای موتورهای جستجو از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد توجه کنید تا اگر شما صاحب طراحی سایت به خصوص فروشگاه اینترنتی آنلاین می‌باشید حتما باید خیال کاربران را نسبت به امنیت سایت خود راحت کنید.

طراحی سایت

الگوریتم‌های گوگل

گوگل یک منبع بزرگی می‌باشد که افراد به آن اعتماد دارند و تمام مواردی که می‌خواهند در مورد آن اطلاعات کسب کنند را در آن جستجو می‌کنند. اگر شما صاحب سایت هستید و یا می‌خواهید اقدام به طراحی سایت کنید به سئو سایت خود بسیار زیاد توجه کنید تا زیر نظر قوانین الگوریتم‌های گوگل باشد تا سایت شما مورده هدف پنالتی گوگل قرار نگیرد. الگوریتم‌های گوگل عبارتند از: الگوریتم پنگوئن، الگوریتم پاندا، الگوریتم کبوتر، الگوریتم مرغ مگس خوار، الگوریتم موبایل گدون گوگل و.... که هر کدام نسبت به موارد خاصی حساس می‌باشند و تخصص‌های خاصی دارند. لازم به ذکر است الگوریتم گوگل در کل به دو دسته تقسیم می‌شود الگوریتم اصلی که بر اساس فاکتورهای مختلف به رتبه‌بندی سایت می‌انجامند و دسته‌ی بعدی الگوریتم جانبی که برای شناسایی سایت‌های اسپم مورد استفاده قرار می‌گیرد. هدف گوگل جلب رضایت کاربران خود می‌باشد تلاش کنید تا سئوسایت خود را به بهترین شرکت طراحی سایت که با داشتن تیم حرفه‌ای و مجرب کارهای مربوطه را انجام می‌دهند بسپارید تا در روند سئو سایت خود با مشکلی روبه‌رو نشوید و در نتایج اول گوگل دیده شوید.
• یک مدیر سایت باید چه مواردی را بداند؟
یک مدیر باید بداند که که چه نوع محتوایی برای سایت خود مناسب می‌باشد. از چه کلمات و تصاویری برای سایت خود استفاده کند و یا چطور به گوگل بفهماند که سایت مربوطه سایتی می‌باشد که کاربران بسیاری از آن رضایت کاملی را خواهند داشت.
• اگر الگوریتم گوگل وجود نداشت چه اتفاقی می‌افتاد؟
اگر الگوریتم‌ها نبودند باعث می‌شود تا افراد هر عبارتی را که جستجو کردند با سایت‌های بی‌ربط روبه‌رو می‌شود. و بی نظمی‌های بسیاری گوگل را فرا می‌گرفت و کاربران هم دیگر اعتمادی به گوگل نمی‌کردند.
• بهترین روش یادگیری الگوریتم سئو چیست؟
اگر می‌خواهید تا با الگوریتم گوگل آشنا شوید با مقالات آموزشی همچنین ویدیوهای آموزشی که در اینترنت وجود دارند را مشاهده نمایید.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید