طراحی سایت


انواع محتوای الکترونیک

در طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی برای گسترش کسب‌وکار باید از محتوای مناسبی استفاده کنیم. محتوای الکترونیک که این روزها بسیار مشاهده می‌شود هدفش آموزش و سرگرمی می‌باشد که برای سنین جوان و نوجوانان از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد.
• محتوای متنی
محتوای متنی که یکی از قدیمی‌ترین و مهمترین محتوا در میان انواع محتوا می‌باشد. محتوای متنی از مهمترین موارد در طراحی وب سایت و همینطور برای سئو و بهینه سازی سایت می‌باشد پس حتما توجه کنید تا اطلاعات مفید و مناسبی را در اختیار افراد قرار دهد.
• محتوای تصویری
محتوای تصویری یکی دیگر از انواع محتواهایی می‌باشد که در طراحی سایت می‌باشد از آن‌جایی که افراد با دیدن تصاویر مناسب جذب سایت و کسب‌وکار مورد نظر می‌شود وجود تصاویر که برای ارائه مطلب حرفی برای گفتن داشته باشد بسیار حائز اهمیت می‌باشد. یکی از محبوب‌ترین محتواها که مورد پسند کاربران می‌باشد محتوای تصویری است.
• محتوای ویدیویی
یکی دیگر از محتواهای محبوب میان محتواها ، محتوای ویدیویی می‌باشد زمانی که شما یک محتوا با متن زیادی را قرار دهید و در کنار آن از محتوای ویدیویی استفاده کنید. افراد محتوای ویدیویی را به محتوای متنی ترجیح می‌دهند. محتوای ویدیویی می‌تواند در زمینه‌های آموزشی، تبلیغات، سرگرمی و... ارائه شود که ویدیو آموزشی و فیلم و سریال از محبوب‌ترین محتواها می‌باشند.
• محتوای صوتی
یکی دیگر از انواع محتوا محتوای صوتی یا پادکست‌ها می‌باشد.همانطور که مشخص است فایل‌های صوتی که طرفداران خاص خود را دارند.می‌تواند به راحتی در هر جا قابل استفاده باشد. این محتوا می‌تواند محتوای آموزشی باشد.
• محتوای انیمیشن
یکی از جدیدترین روش‌های آموزش و تولید محتوا برای افراد محتوا به صورت انیمیشن می‌باشد. انیمیشن‌های دو بعدی و سه بعدی وجود دارند که قابلیت استفاده برای کاربران مختلف را دارند. انیمیشن‌ها فقط مختص نوجوانان نبوده بلکه برای گروه سنی مختلف نیز مناسب می‌باشد.
ویژگی محتوای الکترونیکی
محتوای ارائه شده باید از ساختار واضح برخوردار باشد علاوه بر آن به عنوان و زیر عنوان محتوا دقت کنید تا از کلمات و عبارت جذاب استفاده کنید. از محتوای ساده و قابل فهم استفاده شود یعنی از واژگان تخصصی در محتوا استفاده نکنید تا افراد در فهمیدن آن به مشکل برنخورند. محتوای خود را در فاصله زمانی کمی به روز کنید.

تولید محتوا الکترونیک

برای شروع تولید محتوا الکترونیک باید اول موضوع خود را انتخاب کنید و یک سناریو در ذهن خود ایجاد کنید سپس شروع به نوشتن آن کنید. در متن خود به عنوان متن زیر عنوان و متن اصلی توجه کنید همچنین در آخر متن خود از نتیجه‌گیری و جمع بندی استفاده کنید. توجه کنید تا بهترین شرکت طراحی سایت را برای ارائه تولید محتوا انتخاب کنید تا افراد در شرکت با تیم حرفه‌ای و مجربی که در اختیار دارند بهترین محتوا را متناسب با کسب‌وکارتان در اختیار شما قرار دهند.

طراحی سایت

بهترین شرکت طراحی سایت

شرکت‌های طراحی سایت زیادی وجود دارد که به ارائه مقاله و تولید محتوا می‌پردازند. شما باید در مرحله اول به تحقیق و بررسی شرکت مورد نظر پرداخته سپس مقالات سایت خود را دست آن‌ها بسپارید.

منظور از محتوای الکترونیک چیست؟

به مجموعه اقداماتی که بر روی طراحی وب سایت انجام می‌شود مانند ارائه متن تصاویر ، ویدیو کلیپ و صوت‌هایی که در جهت جلب رضایت و بالا بردن اطلاعات افراد در زمینه کسب‌وکار مربوطه انجام می‌شود گفته می‌شود. یه گفته گاردنر ، یادگیری افراد از طرق مختلف صورت می‌گیرد. مثلا برخی با استفاده از گوش دادن به اصوات ، برخی افراد با دیدن ویدیو کلیپ‌ها و برخی دیگر نیز با انجام کارهای عملی.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید