طراحی سایت


اهمیت به روز رسانی در طراحی سایت

از آن جایی که افراد همه کارهای خود را با استفاده از اینترنت انجام می‌دهند، دوست دارند تا با سایت‌های ارزشمند و مفید روبه‌رو شوند تا پاسخ نیازهای خود را دریافت کنند. دنیای طراحی سایت و سئو سایت یک دنیای پیچیده‌ می‌باشد که سئوکاران و صاحبان طراحی وب سایت باید به آن بسیار اهمیت دهند تا به جلب رضایت کاربران منجر شود. با جلب رضایت کاربران رضایت موتورهای جستجو را به دست می‌آورید که باعث می‌شود طراحی سایت شرکتی و یا طراحی سایت فروشگاهی شما از رتبه بالایی بهره‌مند شده سپس در اولویت گوگل قرار گیرد. موارد بسیاری در سئو سایت شما و جذب کاربران موثر می‌باشد از جمله انتخاب کلمات کلیدی مناسب، انتخاب محتوای مفید و کاربر پسند ، داشتن گرافیک جذاب و... که همه‌ی این موارد باید در زمان مناسب خود بارگذاری شوند و مستلزم به روز رسانی در طراحی سایت می‌باشد . به روز رسانی به معنای نگهداری و جدید کردن محتوای قدیمی می‌باشد در طراحی سایت‌های داینامیک این امکان را در اختیار افراد قرار می‌دهند تا به راحتی به ویرایش، حذف و اضافه نمودن بخش‌های مختلف سایت بپردازند. در فضای مجازی فعال بودن و توجه به این مسائل باعث می‌شود تا کسب و کار شما به سرعت پیشرفت کند و کاربران بسیاری جذب سایت شما شده و مشتری دائمی شما شوند.

سئو سایت چیست؟

بهینه سازی و سئو سایت یکی از موارد مهم در طراحی وب سایت می‌باشد در واقع هدف صاحبان سایت قرار گرفتن در اولویت گوگل می‌باشد تا افراد بسیاری را جذب کسب و کار خود کرده و کار خود را گسترش دهند. افراد متخصص که به آن‌ها سئوکار گفته می‌شود با انجام کارهای مخصوصی بر روی طراحی وب سایت رتبه آن را در نظر موتورهای جستجو بالا برده که موتورهای جستجو آن سایت را در اولویت خود قرار دهند.

مزایای به روز رسانی در طراحی سایت

شما اگر هر چند وقت یک‌بار مطالب سایت خود را به روز رسانی کنید و یا تغییراتی در آن بدهید در نظر کاربران و موتورهای جستجو بسیار محبوب می‌شوید در واقع از مزایای به روز رسانی می‌توان به مواردی مانند افزایش ترافیک طراحی سایت، داشتن محتوای به روز و جدید، زنده کردن پست‌های قدیمی، بالا رفتن رتبه سایت و کسب جایگاه عالی در نظر موتورهای جستجو همچنین بیش‌تر شدن ترافیک طراحی سایت و... اشاره کرد.از آن‌جایی که کسب و کارها در دنیای اینترنت با هم در رقابت هستند ، هر کدام که اقدام به قرار دادن مطالب جدید می کنند و همچنین به به روز رسانی سایت می پردازند نسبت به رقبای خود از رتبه بالایی برخوردار می‌شوند. اگر در به روز رسانی طراحی سایت خود منظم باشید سریع‌تر ایندکس شدن مطالب خود کمک می‌کنید. برخی از شرکت‌ها کار طراحی سایت همچنین به روز رسانی سایت خود را به دست بهترین شرکت طراحی سایت و سئو سایت میسپارند تا با دانش و تجربه‌ای که در اختیار دارند بهترین‌ها را برای طراحی سایت مورد نظر رقم بزنند.اگر با استفاده از وردپرس اقدام به ساخت سایت خود کرده‌اید با استفاده از آپدیت و به روز رسانی آن می‌توانید باگ‌های موجود را پیدا کرده و اقدام به رفع آن کنید.

به روز رسانی محتوا

همانطور که مطلع هستید محتوا یکی از مهمترین موارد در طراحی وب سایت می‌باشد که برای کاربران و موتورهای جستجو بسیار پر اهمیت می‌باشد بنابراین باید به آن توجه کنید و در بازه زمانی مشخصی آن را به روز رسانی کنید. شما می‌توانید با به روز کردن کلمات کلیدی و بررسی‌های لازم هر کلمه کلیدی که در آن بازه زمانی از اهمیت بالایی برخوردار بود را برای محتوای خود انتخاب کنید همچنین بخش‌های مختلفی به محتوای خود اضافه کنید و یا اگر احساس کردید که وجود بخشی برای محتوای شما لازم نیست می‌توانید آن را حذف کنید.
• چرا باید طراحی سایت خود را به روز کنیم؟
از آن‌جایی که روز به روز خبرهای جدیدی در دنیای اینترنت و طراحی سایت منتشر می‌شود اگر شما جزو افرادی باشید که به طراحی سایت خود اهمیت دهید و در پی به روز رسانی آن برآیید می‌توانید به پیشرفت کسب و کار خود کمک کرده باشید. لازم به ذکر است اگر شما مطالب طراحی وب سایت خود را در بازه زمانی خاصی به روز کنید باعث می‌شود تا موتورهای جستجو متوجه می‌شوند و در آن بازه زمانی مطالب شما را ثبت کنند.
• چه مواردی باید در سایت به روز رسانی شود؟
مواردی مانند پلاگین‌ها، قالب، سرور، همچنین به روز رسانی تصاویر، به روز رسانی کلمات کلیدی، محتوا، نقشه سایت و....
• مهمترین اقدام قبل از به روز رسانی سایت چیست؟
مهمترین اقدامی که قبل از به روز رسانی طراحی سایت باید انجام دهید این است که یک نسخه پشتیبانی را از سایت خود تهیه کنید که اگر در جایی از آن با مشکلی مواجه شدید می‌توانید با داشتن آن نسخه پشتیبانی به بازگرداندن سایت خود کنید.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید