طراحی سایت


بازاریابی درونگرا چیست؟

برای گسترش کسب و کار باید استراتژی بازاریابی‌های مختلفی را پیاده کنیم تا افراد را با کسب و کار خود و مزایا و امکاناتی که در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم آشنا سازیم. در دنیای دیجیتال مارکتینگ بازاریابی‌های مختلفی وجود دارد که یکی از آن‌ها بازاریابی درونگرا یا بازاریابی جاذبه‌ای(ربایشی) می‌باشد. به روشی از بازاریابی گفته می‌شود که بیش‌تر تمرکز خود را بر روی محتوایی قرار می‌دهند که بسیار مفید و کاربرپسند باشد. برای کسب و کارهای آنلاین در سال 2006 بازاریابی درونگرا بسیار مورد توجه قرار گرفت و افراد سعی می‌کنند تا با تولید محتوای مناسب با سلایق افراد ، آن ها را به سمت خود جذب کنند. 4 مرحله مهمی که در این بازاریابی وجود دارد و از اهمیت بالایی بهره مند می‌باشد: جذب کردن، تبدیل کردن، نهایی کردن و در نهیات خوشحال کردن و جلب رضایت مشتری می‌باشد. در قدم اول شما باید محصولاتتان را برای کاربران معرفی کنید و با بیان کل مشخصات محصول یا خدمات مورد نظر افراد را جذب کرده و تبدیل به مشتری کنید. روش‌های بسیاری وجود دارد که در دنیای دیجیتال مارکتینگ در جذب افراد و تبدیل آن‌ها به مشتری موثر می‌باشد و شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید به بازاریابی بپردازید سپس کاربران بی شماری را جذب کسب و کار خود کنید. که عبارتند از:
• محتوا نویسی
موارد مهمی که در این بازاریابی باید توجه کنید محتوایی که ایجاد می‌کنید است محتوای شما باید هدف مشحصی را دنبال کند و مشتریان از خواندن آن پاسخ همه پرسش‌های خود را بگیرند. محتوا را بر اساس نیازهای مشتریان خود ایجاد کنید شما باید مشتریان خود را بشناسید و ببینید که بیش‌تر چه سولاتی برای آن‌ها پیش می‌آید که در مورد آن مسائل در محتوای خود صحبت کنید. شما می‌توانید در طراحی سایت فروشگاهی یا طراحی سایت شرکتی خود از محتوای تصویری ویدیویی و حتی صوتی استفاده کنید.
• وبلاگ نویسی
یکی دیگر از روش‌های موثری که باید در بازاریابی درونگرا از آن بهره مند شوید وبلاگ نویسی می‌باشد که می‌توانید مطالب مهمی که مشتریان به دنبال آن هستند را در وبلاگ خود بیاورید تا کاربران زیادی را جذب کسب و کار خود کنید.
• شبکه اجتماعی
شبکه‌های اجتماعی‌های مختلفی مانند اینستاگرام، توییتر لینکدین و.... یکی دیگر از فضاهایی می‌باشد که کاربران زیادی در آن حضور دارند و بیش‌تر زمان خود را صرف آن می‌کنند که می‌توانید از این فضا برای جذب کاربران استفاده کنید، وارد آن شوید و به تبلیغات بپردازید.
• بازاریابی ایمیلی
همانطور که می‌دانید یکی از روش‌های دیجیتال مارکتینگ بازاریابی ایمیلی می‌باشد که شما با رضایت کاربران ایمیل‌های آن‌ها را دریافت می‌کنید و موارد لازم را برای آن‌ها ارسال کرده سپس آن‌ها را از رویداد رخ داده مطلع می‌سازید. که می‌توانید از این روش نیز برای جذب کاربران و تبدیل آن‌ها به مشتری بهره مند شوید.

طراحی سایت

مزایا و معایب بازاریابی درونگرا

بازاریابی درونگرا Inbound Marketin از مزایایی برخوردار است که در این بخش به آن‌ها می‌پردازیم. وقتی نگاهی به بازاریابی‌های مختلفی میندازیم میبینیم که این بازاریابی مقرون به صرفه‌تر از سایر بازاریابی‌ها می‌باشد چرا که هزینه‌هایی مانند ساخت سایت و هزینه‌های دیگر مربوط به آن را یک بار برای همیشه می‌دهیم.مشتریانی که به سمت شما می‌آیند واقعی بوده و به گسترش کسب و کارتان بسیار کمک می‌کند. این بازاریابی به بهبود رتبه سایت شما بسیار کمک می‌کند. همچنین این بازاریابی از معایبی هم برخوردار هستند که می‌توان به زمانبر بودن تولید محتوا اشاره کرد زمانی که شما می‌خواهید یک محتوای کامل و کاربر پسند را ارائه دهید باید به همه عوامل آن توجه کنید و با تحقیق و بررسی محتوای مناسبی را ارائه دهید همچنین برای استفاده موثر و موفق شدن در این مسیر باید مهارت بالایی را داشت.

چگونه بازاریابی درونگرا را شروع کنیم؟

وقتی تصمیم دارید تا بازاریابی درونگرا را شروع کنید باید توجه کنید تا هر چقدر سرمایه بیشتری در آن قرار دهید بیش تر کسب و کارتان گسترش پیدا می‌کند. اما به این منظور نمی‌باشد که اولویت خود را تهیه سرمایه بالا قرار دهید بلکه تمرکز اصلی خود را باید بر محتوایی که ایجاد می‌کنید قرار دهید تا به قدری تاثیرگذار باشد که کاربران با خواندن آن بخواهند تا از مطالب دیگر نیز دیدن کنند و در صفحه طراحی سایت شرکتی یا طراحی سایت فروشگاهی شما حضور داشته باشند.برای موفق شدن در این مسیر هم باید برنامه ریزی مشخصی داشته باشید در قدم اول باید مخاطبان خود را بشناسید و به نیازهای آن‌ها توجه کنید سپس امکانات خاصی را در طراحی وب سایت خود قرار دهید تا کاربران را ترغیب کنید تا در سایت شما حضور داشته باشند. برای ایجاد محتوا برنامه ریزی کنید و هر چند وقت یک بار محتواهای خوبی را ارائه دهید. البته لازم به ذکر است که نباید فقط تعداد محتوای خود را افزایش دهید بلکه باید تمرکز خود را بر کیفیت محتوایی که ارائه می‌دهید قرار دهید.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید