طراحی سایت


برخی از نباید ها در طراحی سایت

طراحی سایت ها نیز مانند سایر پدیده ها در دنیا مدام در حال تغییر و تحول می باشند. همانطور که در دنیای مد و زیبایی هم مدام روش هایی جدید و نوین به وچود میاید و مدتی بعد از آن مد جدیدتری ارائه داده می شود باعث کمرنگ و نادیده گرفته شدن مد قبلی می شود، طراحی سایت نیز به همین صورت است یعنی با آمدن روش جدید روش پیشین به مرور زمان منسوخ می شود و استفاده کردن از آن حتی ممکن است تاثیرات منفی داشته باشد.

نمایش کلید واژه ها برای سئو طراحی سایت

طراحان در گذشته برای بهینه سازی و سئو سایت بالا، بخش هایی از وب سایت را با قرار دادن کلمات کلیدی در وب سایت ها اختصاص می دادند که این کلمات کلیدی تاثیرات مثبتی را در سئو سایت داشتند. تکرار بیش از حد کلمات کلیدی بیشتر فضای وب سایت را اشغال می کرد و دید نامناسبی را ایجاد می کرد. با بروز شدن موتورهای جستجوگر به این روش امتیازات منفی می دادند و این روش نوعی تقلب در نظر گرفته می شد. همچنین به دلیل اینکه این وب سایت ها ساختاری قدیمی داشتند کاربران این نوع سایت ها را غیر حرفه ای در نظر می گرفتند.

پاپ آپ ها در طراحی سایت

پاپ آپ ها از عوامل مزاحمی هستند که وب سایت را برای کاربران ناخوشایند جلوه می دهند و همچنین سرعت جستجوی مطالب را برای کاربران کاهش می دهند. البته برخی دیگر از پاپ ها می باشند که برای ارائه پیشنهادات در وب سایت ها به نایش درمیایند حتی همین ها نیز ممکن است برای کاربران مزاحمت ایجاد کند. استفاده از رنگ های روشن و غلیظ در طراحی سایت
در طراحی سایت بهتر است از سه رنگ اصلی و مکمل در کنار رنگ های خنثی استفاده نمایید زیرا استفاده کردن از رنگ های روشن، متفاوت و غلیظ جلوه ای زشت و ناپسند را به وب سایت شما می دهد.
منوی پنهان و دور از دید کاربر
تا جایی که امکان دارد منوهای خود را ساده و قابل دسترس طراحی کنید تا سردرگمی راب رای کاربران ایجاد نکند زیرا در صورت سردرگمی علاوه بر اینکه از وب سایت شما استفاده نکرده اند، آن را به سرعت ترک می کنند.
استفاده از فونت های فانتزی
هنوز هم در برخی از وب سایت ها فونت های فانتزی را مشاهده می کنیم. حتی اگر وب سایتی محتوای قوی و تخصصی داشته باشد اما استفاده از فونت ها فانتزی وب سایت را کاملا غیر حرفه ای جلوه می دهد.

 

مطالب مرتبط:

طراحی سایت

تعرفه طراحی سایت

طراحی سایت کرمانشاه

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت تبریز

سئو سایت شیراز

سئو سایت تبریز

طراحی اپلیکیشن در تهران

طراحی سایت تهران

طراحی سایت مشهد

طراحی سایت اصفهان


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید