طراحی سایت


بررسی اهمیت وبلاگ نویسی در طراحی سایت

ارزش وبلاگ نویسی چیزی است که اکنون چندین سال است که سازمان ها آن را پذیرفته اند. شرکت ها می دانند که یک وبلاگ دوستانه برای سئو وفاداری به برند را در طراحی سایت ارتقا نمی دهد ، می تواند در مدیریت شهرت آنلاین بازی کند و انواع استراتژی های بازاریابی دیجیتال مانند سئو و این باند را در طراحی سایت خود جای دهد. مشکل این است که مشاغل بسیار معدودی وبلاگ را به درستی مدیریت و مدیریت می کنند.
هیچ یک از دیگر مؤلفه های رشد استراتژی کلی خود را با یک وبلاگ اهرم نمی کنند. این مقاله برای سایر روزها بخش دیگری از یک استراتژی بازاریابی را روی میز جهت طراحی سایت قرار خواهد داد ، در این مقاله به چگونگی ایجاد یک وبلاگ دوستانه با رشد محور سئو که در نظر گرفته شده برای جذب و تبدیل ترافیک ارگانیک به عنوان بخشی از یک استراتژی قوی سئو است ، در طراحی سایت به آن می پردازد.

طراحی سایت

بررسی ویژگی های سئو طراحی سایت

قبل از اینکه به اهداف استراتژی ها و اهداف یک وبلاگ دوستانه سئو بپردازیم ، ابتدا می فهمیم که برای سئو و رویکرد صحیح برای انتشار مطالب وبلاگ در طراحی سایت چیست. اگر یک وبلاگ قصد دارد ترافیک ارگانیک را ترسیم کند ، باید با توجه به رانک برین و تکامل مداوم آن ، از گوگل پیروی کند. طبق گفته گوگل ، رانک برین سومین عامل رتبه بندی بزرگ است. این الگوریتم دارای آرایش ترکیبی هوش مصنوعی و ماشین است.
که به بررسی رابطه بین نمایش داده شدگان جستجو و کلیک در طراحی سایت می پردازد. این تلاش می کند تا از اهداف انسان بیاموزد که پیوسته نتایج جستجوی بهتری را ارائه دهد و خود را در راه آموزش می دهد. از آنجا که وجود آن در کنار تا به روزرسانی گوگل هر ساله به بازار عرضه می شود ، نیاز به محتوا بر خریدار که راه حل هایی برای مشکلات خاص در طراحی سایت ارائه می دهد ، مهمترین رتبه و فروش از طریق ترافیک ارگانیک است.

طراحی سایت

رتبه بندی محتوا در طراحی سایت

اکثر استراتژی های جستجوی ارگانیک بر رتبه بندی محتوا تمرکز می کنند و سپس در همان جا متوقف می شوند. با این حال ، سئو مبتنی بر رشد خواستار یک رویکرد کاملاً متفاوت جهت طراحی سایت است. از بهترین آژانس های سئو گرفته تا شرکت های برتر بازاریابی دیجیتال در نیویورک ، رتبه بندی محتوا به عنوان هدف اصلی تلقی نمی شود بلکه در عوض یک گام ضروری برای کمک به سازمان ها در اهداف درآمد خود در تبلیغ در گوگل طراحی سایت است.
از این گذشته ، شرکت ها برای افزایش فروش و نه به سادگی قرار گرفتن در ماه در سئو سرمایه گذاری می کنند. به گفته این ، هر استراتژی طراحی شده برای رتبه بندی محتوا باید مبنای هدف اصلی برای تبدیل ترافیک ارگانیک به فروش را در طراحی سایت داشته باشد ، و این بدان معنی است که محتوا باید مستقیماً با خریداران پاسخگوی نیازها و اهداف آنها باشد دقیقاً آنچه مشتریان شما امیدوارند در جستجوهای آنلاین پیدا کنند ، و چه چیزی گوگل در طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن طرفداری دارد.

طراحی سایت

ایجاد دسترسی به ناوبری طراحی سایت

وبلاگ ها در جاهای مختلف زندگی می کنند. در بعضی موارد ، شرکتهایی که هزاران دلار برای ساختن طراحی سایت سفارشی خرج کرده اند بعداً یک وبلاگ را یاد می گیرند ، به دلیل شیوه کدگذاری آن نمی توانند روی این سکو زندگی کنند. در این حالت ، آنها یک دامنه فرعی برای میزبانی وبلاگ دریافت می کنند ، یا یک سایت وبلاگ دارند که به طراحی سایت اصلی خود پیوند دارند. سپس شرکت هایی هستند که مایل به نگاه خاصی با محتوای نازک هستند.
نمی خواهند وبلاگ آنها از صفحه اصلی قابل دسترسی باشد بررسی نتایج جستجوگرها جهت طراحی سایت برای به دست آوردن بهترین نتایج جستجوگرها ، یک وبلاگ دوستانه برای جستجوگرها در ناوبری اصلی شرکت طراحی سایت از بالا وجود دارد. هنگامی که گوگل سایتی را دنبال می کند که می تواند مباحث و متن را مشخص کند ، ناوبری سایت را خزیده و محتوای آن را در رابطه با ساختار یو آر ال ، برچسب های داده های ساخت یافته است.

طراحی سایت

جذب مشتریان به طراحی سایت

به جای نوشتن یک وبلاگ دوستانه سئو در مورد کلمات کلیدی با حجم بالا ، شما باید برای دستیابی به رتبه ها و تبدیل های بالا ، مقالات خود را در بین خریداران هدف در بهینه سازی سایت متمرکز کنید. این شامل تحقیقات جامع لازم برای توسعه پرسوناس خریدار است. شخصیت خریدار نمایشی نیمه داستانی از یک مشتری واقعی است که بازاریابان از آن به عنوان نقشه راه برای هدف گذاری مخاطبان در طراحی سایت استفاده می کنند.
صنعت ، محصولات و خدمات مشتری امتیازات مندرج در شخصیت خریدار را دیکته می کند. اما به عنوان یک قاعده کلی ، آنها شامل صنعت ، عنوان شغلی ، مسئولیت های شغلی می شوند ، در طراحی سایت تعیین می کنند که موفقیت برای آن شخص چگونه اندازه گیری می شود ، و افرادی که در آن صندلی هستند به دنبال اطلاعات آموزشی مرتبط با نقش خود هستند. وضعیت خانواده ، سطح درآمد و سایر نکات شخصی نیز در طراحی سایت بازی می کند.

نقش داده ها در طراحی سایت

داده های مورد نیاز برای پرسوناس خریدار می تواند با مصاحبه با بخش فروش شما جمع آوری شود. اهداف اصلی که آنها می شنوند چیست ، نقاط درد مشترک چیست ، محصولات چگونه به عنوان بهترین راه حل برای نیازهای خریدار در طراحی وب سایت ارائه می شوند و چرا در نهایت مردم یا خرید نمی کنند خریداری می کنند همچنین می توانید از فناوری گوش دادن اجتماعی برای دیدن چگونگی جذب افراد محتوای مرتبط با نام تجاری و صنعت شما استفاده کنید.
برای تعیین اینکه کدام مباحث وبلاگ بیشترین اشتراک لایک و نظرات را کسب می کند ، در طراحی سایت استفاده کنید. سایر روشهای محبوب دستیابی به اطلاعات برای پرسنل خریدار ، پرسشنامه و نظرسنجی است. این موارد را می توان برای مشتریان فعلی و همچنین به افرادی که هرگز خرید نکرده اند ، در طراحی سایت ارسال کرد. الت های تصویر و چندین عامل دیگر را در طراحی سایت در نظر می گیرد علاوه بر این وقتی بازدید کنندگان می توانند.

طراحی سایت

کلمات کلیدی در طراحی سایت

هنگامی که متوجه شدید خریداران شما چه کسانی هستند و از طریق فرآیند خرید آنها را به چه چیزی انگیزه می دهد ، زمان آن رسیده است که کلمات کلیدی و ساختار وبلاگ خود را در قیمت طراحی سایت انتخاب کنید. در حالی که بیشتر خدمات سئو تلاشهای خود را بر روی کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالا متمرکز می کنند ، یک وبلاگ دوستانه با سئو باید کلمات کلیدی مبتنی بر موضوع را اصلی ترین اصطلاحات جستجوی آنها قرار دهد ، زیرا هدف از این کار تولید فروش است.
صرفاً بدون هیچ رتبه ای در طراحی سایت رتبه بندی نمی شود. پیوندی به وبلاگ را در صفحه اصلی مشاهده کنند و وبلاگ در همان پلتفرم وجود داشته باشد ، احتمال کلیک بر روی لینک و تعامل با محتوا به میزان قابل توجهی افزایش می یابد ، و این باعث ایجاد سیگنال های تعامل قدرتمندی می شود که به بهبود طراحی سایت کمک می کند. رتبه بندی ارگانیک و اختیارات دامنه نمونه هایی از کلمات کلیدی در طراحی سایت چاقوهای استیک ممکن است حجم جستجوی بسیار بالایی داشته باشد.

آشنایی با ساختار طراحی سایت

شما هنوز هم می توانید برای رتبه بندی کلمات کلیدی گسترده با رتبه اول برای میوه های کم آویز که بهتر تبدیل می شوند در طراحی سایت رتبه بندی کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید ایجاد ارتباط و زمینه بین انواع مختلف کلمات کلیدی شما و نشان دادن چگونگی اهمیت آنها برای ایجاد محتوایی است که از نیازهای مشتری پشتیبانی می کند. و اگر بتوانید برای این کلمه کلیدی رتبه خوبی کسب کنید ، به احتمال زیاد می توانید تعداد زیادی کلیک را در طراحی سایت بدست آورید.
اما به دلیل اینکه این اصطلاح بسیار گسترده است نرخ تبدیل پایین خواهد بود زیرا محتوای آن به اندازه کافی خاص برای پاسخگویی به نیازهای خریدار در طراحی سایت نیست. از طرف دیگر ، کلمات کلیدی مانند چاقوهای استیک دسته چوب زیتون یا چاقوهای استیک لاگوییول ممکن است حجم جستجو به میزان قابل توجهی پایین بیاورند. آنها با نرخ بسیار بالاتری تبدیل می شوند زیرا آنها خریداران خاص را در طراحی سایت هدف قرار می دهند.

طراحی سایت

CTA در طراحی سایت

شما نمی توانید انتظار داشته باشید که مردم بعد از گذراندن پنج تا دقیقه خواندن یک وبلاگ ، به ناوبری طراحی سایت شما بروند ، شکار کنند و محصول خود را خریداری کنند. ما در عصری زندگی می کنیم که رضایت فوری باید برآورده شود. با این کار ، یک سی تی ای جذاب و گرافیکی با مارک تجاری ایجاد کنید که خوانندگان را با یک دسترسی سریع به محصول برجسته در وبلاگ و محصولات مشابه ، به یک صفحه ساده در طراحی سایت پرداخت کنید.
در رابطه با ساختار وبلاگ ، خوشه های موضوعی و صفحات ستون رتبه برتر و تسلط صنعت در سال را در طراحی سایت ارائه می دهند. اینها گروه هایی از وبلاگ ها هستند که در ضمن پیوند داخلی با وبلاگ های دیگر که موضوعات مشابه را در بر می گیرند ، این دسته از وبلاگ ها هستند. سپس هر وبلاگ به صفحه ستون پیوند می یابد که به طور معمول صفحه اصلی یا صفحه محصول اصلی در طراحی سایت است. طراحی سایت حرفه ای برای وکلا که از جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت نونگار پردازش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش