طراحی سایت


بررسی و تحلیل سئو سایت رقبا

با پیشرفت دنیای اینرنت و تکنولوژی کسب‌وکارها خود را به دنیای مدرن وقف داده‌اند و اقدام به ساخت سایت کرده‌اند. از آن‌جایی که رقابت بخش سالم و ضروری یک کسب‌وکار می‌باشد که با ایجاد رقابت کارها به نحو احسنت پیش خواهد رفت. شما باید رقبای سایت خود را شناسایی کرده و به بررسی و تحلیل سئو سایت رقبا خود بپردازید. اگر شما صاحب طراحی سایت فروشگاهی یا فروشگاه اینترنتی آنلاین می‌باشید توجه کنید که یکی از مهمترین کارهایی که در سئو باید توجه کنید چگونه به بررسی رقبای خود بپردازید.ما در این بخش مواردی که باید در بررسی و تحلیل سئو سایت رقبا در نظر بگیرید را برای شما بیان می‌کنیم که عبارتند از:
• رقبای خود را شناسایی کنید
اول از همه باید رقبای خود را شناسایی کنید. توجه کنید که اصلی‌ترین رقبای شما آن‌هایی هستند که در نتایج جستجوی کلمات افراد ظاهر می‌شوند اگر سایت شما یا کسب‌وکار شما طوری باشد که چندین رقیب را در کسب‌وکارتان داشته باشین. لازم به ذکر است که شناختن رقبا به هیچ عنوان سخت نیست شما می‌توانید با جستجوی کلمات کلیدی در نتایج جستجو سایت‌هایی را که نمایش می‌دهد را دیده و لیستی تهیه کنید سپس با ابزارهای سئو به بررسی آن‌ها بپردازید.بعد از اینکه وارد سایت‌های رقبای خود شدید توجه کنید که موارد زیر را مورد بررسی قرار دهید.
تصاویر و ویدیوهایی که در سایت قرار دارد را مورد بررسی قرار دهید
محتوایی که نوشته شده موضوعی که ایجاد شده کابران از کدام موضوع بیش‌تر رضایت داشته‌اند در محتوای مورد نظر به چه مواردی اشاره کرده؟
آیکون‌های شبکه اجتماعی در کدام قسمت سایت قرار دارد؟
رقبایتان از وبلاگ برخوردار هستند؟ اگر جواب بله است هرچند وقت یک‌بار به به روز رسانی می‌پردازد.
رقبایتان برای تبلیغ در گوگل و یا بنرهای تبلیغاتی چه اطلاعاتی را در نظر گرفته‌اند؟
• قیمت محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهند را بررسی کنید.
قیمت محصولات یکی از مهمترین مواردی است که برای مشتریان بسیار حائز اهمیت می‌باشد ما نمی‌گوییم که قیمت‌ها را مشاهده کنید و پایین‌تر از آن‌ها بگذارید بلکه قیمت‌هایی که قرار می‌دهید چه پایین چه بالا برای آن‌ها توجیه داشته باشید.
• رسانه‌های اجتماعی را مورد بررسی قرار دهید
رسانه‌های اجتماعی فضای مورد علاقه افراد می‌باشند که بیش‌تر وقت خود را در آن می‌گذرانند وقتی آیکون‌های شبکه اجتماعی شما رامی‌بینند دوست دارند تا صفحه‌های شما را نیز مشاهده کنند. ببینید چه پست‌های را در شبکه‌های اجتماعی قرار می‌دهند. در کدام یک از شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند؟ چگونه با مشتریان خود به ارتباط می‌پردازند؟
• بک لینک های رقبای خود را نیز بررسی کنید
یکی از مهمنرین قسمت‌هایی که باید در سایت خود آن را مورد بررسی قرار دهید بک لینک‌هایی که رقبای شما در سایت خود قرار می‌دهند است. باید منبع بک لینک‌های آن را شناسایی کنید.
• ساختار سایت و رقبای خود را بررسی کنید
اگر سایت شما نسبت به رقبایتان کندتر می‌باشد و ریسپانسیو نیست باید سریعا اقدام به رفع آن کنید. از طرفی سایت مپ سایت خود را مورد بررسی قرار دهید تا در نظر گوگل از نتایج بهتری برخوردار شوید. وضعیت PageRank را مشخص کنید. تعداد کلیک‌هایی برای رسیدن به یک صفحه خاص که اصطلاحا عمق کلیک گفته می‌شود را بررسی کنید.
ابزارهایی که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به تحلیل و بررسی سایت رقبای خود بپردازید:
• Woornak
از محبوب‌ترین سایت‌های آنالیز سئو Woornak می‌باشد. که این ابزار به صورت 14 روز رایگان برای شما کار می‌کند این سایت به بررسی موارد زیر می‌پردازد: تعداد هدینگ‌های سایت و محتوا شامل H1، H2،H3 و... را بررسی می‌کند. به بررسی فراوانی کلمات کلیدی در متن می‌پردازند. لینک‌های داخلی و خارجی و لینک‌های شکسته را مورد بررسی قرار دهد. به نمایش سایت در موبایل و تبلت می‌پردازد. از طرفی می‌توانید اطلاعاتی را در زمینه شبکه‌های اجتماعی برای مثال پست مورد نظر در چه تاریخی بارگذار شده است؟ بپردازد همچنین نکاتی در مورد ترافیک و مخابان سایت اینکه از کدام کشورها هستند می‌پردازند.
• Seo site checkup
یکی دیگر از ابزارهایی که برای آنالیز سایت مورد استفاده قرار می‌گیرد Seo site checkup می‌باشد که می‌توانید سایت خود را با سایت‌های دیگر مقایسه کنید که امکاناتی مانند بررسی تکرار کلمات در هدینگ توضیحات متا و عناوین می‌پردازد. همچنین به بررسی سرعت سایت مورد نظر می‌پردازد از طرفی به نکات سرور و امنیت سایت توجه می‌کند.
• Nibbler
آخرین سایت از آنالیز سایت Nibbler می‌باشد زمانی که شما دامنه خود را در کادر مربوطه ایجاد می‌کنید پس از اندکی صفحه تحلیل سئو سایت شما باز میشود در این سایت شما می‌توانید عواملی را مانند عمر دامنه لینک‌هایی که به دیگر سایت‌ها به شما داده‌اند وضعیت سرور و خطاهای ایجاد شده میزان محبوبیت سایت شما در میان دیگر سایت‌ها و... اطلاعاتی را کسب کنید.

طراحی سایت

آنالیز سئو سایت

آنالیز سئو سایت یکی از مساله‌هایی چالش برانگیزی می‌باشد که برای صاحبان سایت مهم می‌باشد. آن‌ها دوست دارند سایت خود را بررسی کرده سپس بدانند که نسبت به رقبای خود در کدام مورد عقب یا در کدام روش جلو هستند که در مواردی که امتیاز پایین‌تری را دارند نسبت به رفع آن اقدام کنند. این که شما بدانید چطور سایت خود را پیش ببرید و در هر مرحله آمار خود را چک کنید همچنین تلاش در بهتر شدن آمار سایت خود برآیید بسیار در نظر موتورهای جستجو محبوب می‌شوید.اگر می‌‌خواهید تا سئو سایت خود را به خوبی پیش ببرید می‌توانید آن را به دست بهترین شرکت طراحی سایت و سئو سایت بسپارید تا آن‌ها با داشتن تیم حرفه‌ای و مجرب بهترین امتیار را برای شما در نظر گوگل رقم بزنند.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید