طراحی سایت


بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام

افراد در هنگام استراحت و زمان‌های خالی خود از شبکه های اجتماعی که جزئی از زندگی شان می‌باشند استفاده می‌کنند.اگر صاحب کسب و کار و طراحی وب سایت می‌باشید و می‌خواهید تا آن را به کاربران معرفی کنید باید توجه کنید که حتما در شبکه‌های اجتماعی فعال باشید و صفحه‌ای را برای کار خود در آن ایجاد کنید. اگر دارای طراحی سایت املاک یا طراحی سایت بیمه و یا طراحی سایت خبری می‌باشید حتما صفحه‌ای در اینستاگرام ایجاد کنید و به نمایش گذاشتن اطلاعات مفید خود بپردازید.اینستاگرام یکی از شبکه‌های پرطرفدار می‌باشد که کاربران زیادی را به خود اختصاص داده است. پست گذاشتن در اینستاگرام از قوانین و استراتژی‌های خاصی برخوردار می‌باشد که اگر به آن‌ها توجه کنید می‌تواند کمک شایانی را به شما کند. اگر شما دارای طراحی سایت فروشگاهی یا طراحی سایت شرکتی هستید و صفحه‌ی خود را هم در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام ایجاد کردید باید برای پست گذاشتن به موارد مهمی توجه کنید اول از همه باید مخاطبان خود را بشناسید ببینید که آن‌ها به دنبال چه مسائلی هستند و بیش‌تر با چه موضوعاتی جذب کسب و کارتان می‌شود. می‌توانید با استفاده از آن‌ها کاربران را ترغیب به دیدن طراحی سایت کنید.

طراحی سایت

ساعات مناسب در شبانه روز

قرار دادن پست در اینستاگرام از زمان خاصی برخوردار می‌باشد که باید به آن توجه کنید. تا مورد توجه افراد قرار گیرید و بیش‌تر دیده شوید. معمولا در ساعات 7 الی 9 برخی افراد پس از بیدار شدن از خواب به چک کردن اینستاگرام می‌پردازند و پس از ساعت 9 به شروع کار خود می‌پردازند.همچنین در بین ساعات 11 الی 14 معمولا برای زمان استراحت و ناهار افراد اختصاص دارد که در آن زمان نیز افراد به دنبال چک کردن اینستاگرام خود می‌پردازند.ساعات 17 الی 19 این زمان نیز زمان بازگشت افراد از محل کار به خانه می‌باشد.در نهایت ساعات 20 الی 12 شب اوج ترافیک می‌باشد.این ساعات همچنین زمان‌های پنجشنبه جمعه و روزهای تعطیل بهترین ساعات برای چک کردن اینستای افراد می‌باشد که اگر در این زمان‌ها پست خود را منتشر کنید می‌توانید نتیجه مطلوبی را دریافت کنید.

نکات مهم در پست گذاشتن اینستاگرام

نکاتی که باید به آن ها در پست گذاشتن اینستاگرام توجه کنید این است که نباید پست‌های تبلیغاتی قرار دهید حتما پستی که انتخاب می‌کنید مرتبط با موضوع باشد پست‌هایی که باعث زیر سوال بردن افراد و یا توهین به اقشار خاصی می‌شود به هیچ عنوان قرار ندهید طبق زمان‌های خاصی پست خود را منتشر دهید سعی کنید تا پست‌های شما از محتوای آموزشی و مفید برخوردار باشد. به هیج عنوان پست‌های مکرر و پشت سر هم در صفحه خود قرار ندهید چرا که کاربران را کلافه می‌کنید و باعث می‌شود تا صفحه شما را آنفالو کنید. معمولا بین 1 الی 3 پست در روز قرار دهید تا رضایت کاربران را جذب کنید. با قرار دادن استوری می‌توانید کاربران را از وجود پست جدید مطلع سازید.زمانی که افراد کامنتی می‌گذارند و سوالی از شما می‌پرسند حتما با رعایت ادب و احترام پاسخ مناسب برای آن‌ها ارائه دهید در صورت لزوم به دایرکت رفته تا توضیح کامل‌تری را به آن‌ها بدهید.محتوایی تصویر یا ویدیویی که در صفحه خود قرار می‌دهید دارای کیفیت مناسبی باشد.برای چک کردن شلوغ ‌ترین زمانی که کاربران شما آنلاین می‌باشند این است که حتما باید صفحه شما اکانت بیزنسی باشد سپس با رفتن به پروفایل خود و بخش Insights نمودارهای بیش‌ترین بازدید کاربران را نمایش می‌دهد که می‌توانید بر اساس آنلاینی مخاطبان خود اقدام به پست گذاری کنید. چرا که مخاطبان برخی کسب و کارها در زمان‌های خاصی بیش‌تر آنلاین می‌باشند برای مثال مخاطبان غذا و نوشیدنی معمولا در روزهای جمعه و ساعات 12 به بعد. یا صفحات مراقبت شخصی روزهای پنجشنبه و جمعه ساعات 1، 2، 3

نکات مهمی که در کپشن پست خود باید بدانید

اینستاگرام می‌تواند در گسترش کسب و کارتان بسیار موثر باشد بنابراین باید به همه موارد موجود در آن اهمیت دهید. پست گذاری در اینستاگرام از اصول خاصی برخوردار است که توجه به آن‌ها نیز از اهمیت بالایی بهره مند می‌باشد. لازم به ذکر است که معمولا چند خط اول پست که توضیحاتی را برای افراد ارائه می‌دهید یا اطلاعاتی از تصویر یا ویدیو را در اختیار کاربران قرار می‌دهید که این بخش به کپشن معروف می‌باشد معمولا مواردی که بیش‌تر مناسب کاربران است را باید در این بخش قرار دهید. همچنین مواردی دیگری مانند منشن و تگ کردن افراد را در آخر کپشن قرار دهید. با تگ کرد موارد مرتبط نیز می‌توانید در نتایج جستجوی افراد در اینستاگرام قرار گیرید.اگر تازه به ایجاد صفحه بیزنسی خود پرداخته اید می‌توانید از افراد مجرب و متخصص نیز کمک بگیرید تا آن‌ها با داشتن دانش خود راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه دهند. در برخی از بهترین شرکت طراحی سایتها افرادی به عنوان متخصص حضور دارند که می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید