طراحی سایت


بهترین سبک های طراحی سایت در سال های اخیر

در دهه ی اخیر طراحی سایت نسبت به گذشته تغییرات و تحولات بسیار زیادی داشته است. همچنین با توجه به ارتقاء مرورگرها گرایشات و ترفند های جدیدی در طراحی سایت ایجاد شده است. امروزه وب سایت ها طبق اصول و قوانین خاصی طراحی می شوند و متناسب با محتوای درونی قادر خواهند بود در جمع برترین وب سایت ها قرار گیرند.
امروزه سبک های جدیدی برای طراحی سایت به وجود آمده است و هدف همه ی آنها ارتباط بهتر با کاربران وب سایت می باشد، در این مقاله به انواع سبک می پردازیم:

طراحی سایت به صورت فلت یا دو بعدی

امروزه طراحی سایت به صورت فلت یا دوبعدی از سبک هایی می باشد که در بین کاربران و بازدید کنندگان طرفداران بسیار زیادی را دارد. در این نوع از وب سایت ها سایه و بعد وجود نداشته و طراح با استفاده از رنگ و بردر قسمت های مختلف وب سایت را از یکدیگر جداسازی می کند.
گرافیک هیا پیچیده در وب سایت های فلت کمتر دیده می شود در این نوع از وب سایت ها فضای خالی بیشتری نسبت به وب سایت های قدیمی موجود می باشد. همچنین آمار نشان می دهد وب سایت های دو بعدی و فلت تاثیر مثبت تری را روی کاربران ایجاد می کند که همین موضوع به درک بهتر مفاهیم موجود در وب سایت کمک می کند.

طراحی سایت به صورت ریسپانسیو یا واکنشگرا

امروزه بیشتر کاربران و بازدیدکنندگان با استفاده از تلفن همراه و تبلت و دیگر ابزار هوشمند خود در وب سایت های مختلف به جستجو می پردازند. بنابراین اگر وب سایت مورد نظر سازگاری نمایش در دستگاه های هوشمندی مثل موبایل و تبلت را نداشته باشد وب سات بیشتر کاربران خود را از دست خواهد داد.
وب سایت هایی در آن ها نسخه ی ریسپانسیو و واکنشگرا فعال نمی باشد، در مبایل تبلت نیز با همان سایز عادی که در کامپیوتر نمایش داده می شود به نمایش درمیاید .

طراحی سایت سبک راوی کننده

سبک راوی کننده امروزه یکی از سبک های مهم در طراحی سایت می باشد. در این سبک داستان شکل گیری شرکت و خدمات قابل ارائه آن خیلی راحت به کاربران و بازدیدکنندگان منتقل می شود. عواطف و احساسات در این سبک به کار گرفته می شوندو کاربران را درگیر می کند که همین موضوع در افزایش بازدهی وب سایت تاثیر بسیار مثبتی داشته است. این سبک ارتباط بهتری را با کاربر برقرار کرده و باعث افزایش فروش وب سایت می شود.

 

مطالب مرتبط:

طراحی سایت

تعرفه طراحی سایت

طراحی سایت کرمانشاه

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت تبریز

سئو سایت شیراز

سئو سایت تبریز

طراحی اپلیکیشن در تهران

طراحی سایت تهران

طراحی سایت مشهد

طراحی سایت اصفهان


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید