طراحی سایت


بهینه سازی طراحی سایت به کمک الگوریتم ها

برای رتبه بندی و بهینه سازی سایت ها، موتورهای جستجوگر مانند گوگل هنگام نمایش نتایج جستجو از الگوریتم های خاصی پیروی می کنند که تعداد این الگوریتم ها بسیار زیاد و متنوع می باشد، این الگوریتم ها توسط موتورهای جستجوگر مدام در حال تغییر می باشند، لازم به ذکر است که هدف از این تغییرات در الگوریتم ها پیدا کردن بهترین منبع برای کاربران به هنگام جستجو است.
موتورهای جستجو این الگوریتم ها حفظ کرده و از انتشار اطلاعات و نحوه ی کارکرد آن ها جلوگیری می کنند. به همین دلیل است که سئو سایت امری کاملا حرفه ای و تخصصی در نظر گرفته می شود و همچنین براساس تجربیات پیشین مدیران طراحی سایت ها و شرکت های طراحی سایت می باشد.
در حال حاضر چند الگوریتم مطرح و کاربردی وجود دارد که نقش مهم و اساسی را در بهینه سازی و رتبه بندی وب سایت ها بر عهده دارند، به کمک این الگوریتم ها قادر به تشخیص این موضوع خواهید بود که آیا مطالب و محتوای وب سایت ها کپی هستند یا خیر، حتی می توانید تشخیص دهید که طراحی سایت موردنظر شما از نظر محتوا با کلمات کلیدی که دارد مرتبط می باشد یا خیر.

طراحی سایت و الگوریتم های سئو عبارتند از:

• الگوریتم مرغ مگس خوار
تطبیق محتوای صفحات با کلمات کلیدی داخل صفحه و کلمات مورد جستجو ی کاربران بر عهده ی الگوریتم مرغ مگس خوار می باشد، در صورتی که محتوا و مطالب صفحه ی طراحی سایت کیفیت نداشته باشد، ارزشی برای آن قائل نخواهد شد.

• الگوریتم پاندا
الگوریتم پاندا به عنوان اصلی ترین و مهم ترین الگوریتم در گوگل مورد استفاده قرار می گیرد. نحوه ی کارکرد الگوریتم پاندا به اینگونه است که به راحتی قادر به تشخیص روش های فریب کارانه ای مثل محتوا و مطالب تکراری، استفاده کردن بیش از حد از کلمات کلیدی و استفاده کردن از کلمات کلیدی بی ربط را خواهد بود.

• الگوریتم کبوتر
عملکرد الگوریتم کبوتر به صورت منطقه ای می باشد، یعنی زمانی که در موتورهای جستجوگر یک عبارت کلیدی را جستجو می کنید، متناسب با موقعیت جغرافیایی و مکانی، وب سایت مورد نظر شما را در نتایج بالاتری نسبت به دیگر سایت های مشابه و با فاصله های طولانی تر به نمایش درمیاورد، اما در صورتی که آدرس محل شرکت به طور دقیق در نقشه های گوگل ثبت شده باشند این جستجو بسیار دقیق تر خواهد بود.

• الگوریتم پنگوئن
تمرکز الگوریتم پاندا بیشتر بر روی لینک ها می باشد، همچنین این الگوریتم قابلیت تشخیص لینک های بی اهمیت و بی مورد را از طراحی سایت های دیگر دارد.

معمولا برخی از امکانات و ویژگی هایی که در طراحی سایت اشتغال و کاریابی می توان به کار برد عبارتند از:

• امکان ثبت و قرار دادن شغل‌ها توسط کارفرمایان در بخش های جداگانه ای از طراحی سایت
• امکان قرار دادن آخرین اخبار و اطلاع‌رسانی‌های مرتبط از طریق طراحی سایت
• امکان قرارد دان نظرات در صفحه های شغلی از طریق طراحی سایت
• امکان مشاوره کردن به صورت آنلاین با متخصصان هر حوزه به کمک طراحی سایت
• امکان انجام تبلیغات و آگهی‌های شغلی از طریق طراحی سایت
• امکان پشتیبانی کاربران و پاسخ به پرسش‌های آن‌ها از طریق طراحی سایت
• امکان گفتگو میان کارجویان در قالب فروم های اینترنتی در طراحی سایت
• امکان گزارش تعداد رزومه‌های و فرصت‌های شغلی از طریق طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:

طراحی سایت

تعرفه طراحی سایت

طراحی سایت کرمانشاه

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت تبریز

سئو سایت شیراز

سئو سایت تبریز

طراحی اپلیکیشن در تهران

طراحی سایت تهران

طراحی سایت مشهد

طراحی سایت اصفهان


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید