طراحی سایت


بک لینک چیست؟

سئوکاران با انجام کارهایی، به بالا رفتن امتیاز سایت مربوطه در نظر گوگل کمک می‌کند. کارهایی مانند: انتخاب کلمات کلیدی مناسب، ایجاد محتوای مفید و کاربر پسند، لینک گذاری مناسب، بک لینک دهی، نقشه گذاری، توجه به سرعت سایت، ریسپانسیو بودن سایت و... را در این راستا انجام می‌دهند. ما در این بخش می‌خواهیم به بک لینک بپردازیم و برای کسانی که با معنی بک لبنک چیست؟ آشناییتی ندارند آشنا سازیم لینک سازی یا بک لینک به اقداماتی که به دریافت لینک از سایر سایت‌ها می‌انجامد گفته می‌شود.این لینک می‌تواند بر روی متن یا یک تصویر واقع شود و زمانی که کاربران بر روی لینک مورد نظر می‌زنند به صفحه دیگری منتقل می‌شوند.بک لینک‌ها انواع مختلفی دارند که می‌توان به فالو یا نوفالو ، لینک سازی داخلی و لینک سازی خارجی اشاره کرد.

چگونه بک لینک مناسبی را دریافت کنیم؟

برای گرفتن بک لینک‌های مناسب توجه کنید که در مرحله اول باید ببینید سایت مورد نظر مناسب شما می‌باشد؟ اگر برایتان سوال پیش آمده که چطور سایت مورد نظر را انتخاب کنیم؟ توجه کنید که سایت‌هایی که با محتوای لینک مورد نظر مرتبط باشد همچنین از اعتبار بالایی را برخوردار باشد می‌تواند برای بک لینک بسیار مناسب باشد.
• محتوای با کیفیت را ایجاد کنید
همانطور که می‌دانید یکی از مهمترین مواردی که باید در طراحی وب سایت و سئو سایت همچنین برای گرفتن بک لینک توجه کنید ایجاد محتوای با کیفیت می‌باشد. محتوای شما باید کیفیت مناسبی را داشته باشد تا کاربران با خواندن آن به پرسش‌های ذهن خود پاسخ مناسبی را دریافت کنند. که با این امر می‌توانید نه تنها در جذب کاربران خود کمک می‌کنید بلکه در گرفتن بک لینک‌ هم بسیار موثر خواهد بود.
• کامنت گذاری کنید
یعنی شما باید فعالیت بالایی را در سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی انجمن‌ها و.. داشته باشید و در صورتی که افراد سوال‌هایی را مطرح کردند شما می‌توانید به آن‌ها پاسخ دهید و لینک سایت خود را در آن قرار دهید.
• شبکه‌های اجتماعی
یکی از مهمترین فضایی که برای کاربران بسیار از اهمیت بالایی برخوردار بوده، شبکه‌های اجتماعی می‌باشد. زمانی که شما صفحه فعالی را در شبکه‌های اجتماعی داشته باشید می‌توانید کاربران بی‌شماری را جذب سایت خود کنید که اقدام به دریافت بک لینک سازی هم می‌باشد. شبکه‌های اجتماعی مانند لینکدین و گوگل پلاس که برای کسب‌وکارها بسیار مناسب می‌باشد مهمترین گزینه‌هایی می‌باشد که می‌توانید به آن توجه کنید.
• محتوای خبری تولید کنید
تلاش کنید تا محتوایی که قرار می‌دهید خبری باشد تا مورد توجه خبرنگاران قرار گیرد و رضایت آن‌ها را جلب کند اگر اقدام به قرار دادن لینک خبری کنید
• دایرکتوری بلند مدت و منابع لینک‌ها
یکی از بزرگ‌ترین منابع اطلاعاتی که وجود دارد اینترنت می‌باشد که مدام در حال به روز رسانی می‌باشد اگر شما تلاش کنید تا لینک‌های با کیفیت از دایرکتوری‌های معتبری بگیرید می‌تواند به افزایش ترافیک سایت شما بسیار کمک کند.
• قرار دادن پست مهمان
همانطور که مطلع هستید بسیاری از وبلاگ‌ها به کاربران خود این اجازه را می‌دهند تا مطالبشان از طریق سایت‌ها بدون هیچ مشکلی منتشر شود شما می‌توانید با قرار دادن مطلب مناسبی که با سایت مورد نظر مرتبط باشد همچنین قرار دادن آدرس خود یک بک لینک عالی را برای سایت خود به ارمغان بیاورید.
• گفتگو در فروم‌ها (انجمن)
در این بخش نیز شما می‌توانید با ساخت اکانت به قرار دادن آدرس خود بپردازید همچنین می‌توانید در قسمت امضا، امضایی را از خود که حاوی آدرس یکی از صفحات سایتتان می‌باشد به نمایش بگذارید و کاربران را جذب سایت خود کنید توجه کنید که این کار را با اصول خود انجام دهید چرا که اگر اشتباهی از شما سر بزند نتیجه برعکسی را خواهید گرفت و باعث جریمه گوگل می‌شوید.

طراحی سایت

سئو چیست؟

سئو سایت یا سئو سایت به مجموعه اقداماتی که بر روی یک سایت انجام می‌شود تا در نتایج جستجوی افراد در اولویت گوگل بالا بیاید. ممکن است برای شما پیش آمده باشد که با جستجوی عبارتی گوگل سایت‌های مختلفی را برای شما پیشنهاد دهد که شما فقط به سراغ سه سایت ردیف اول می‌روید که لازم به ذکر است این سایت‌ها از سئوی بالایی برخوردار می‌باشند. یعنی توسط تیم مجرب و حرفه‌ای که در بهترین شرکت طراحی سایت مشغول به فعالیت می‌باشند با دانش و تجربه خود اقدام به انجام کارهای مربوط به سئو کرده‌اند که سایت مورد نظر به آن مرحله رسیده است.

مزایای بک لینک سئو

موتورهای جستجو به کیفیت بک لینک‌ها بسیار اهمیت می‌دهند بک لینک‌های با کیفیت دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد باعث می‌شوند تا ارزش و اعتبار سایت شما بالا رود یعنی با قرار دادن لینک‌های با کیفیت در سایت‌های معروف باعث می‌شود تا ارزش سایت شما چندین برابر افزایش پیدا کند. همچنین به افزایش ترافیک سایت خود بسیار کمک خواهد کرد.
• تاثیر لینک نوفالو در سایت ما به چه صورت می‌باشد؟
همانطور که گوگل اعلام کرد لینک نوفالو هیچ تاثیری در سایت ها ندارد فقط به تعادل میان لینک فالو و نوفالو کمک می‌کند که از جریمه شدن سایت شما پیش‌گیری می‌کند.
• گوگل به چه صورت متوجه طبیعی یا غیر طبیعی بودن بک لینک‌ها می‌شود؟
گوگل با توجه به ابزارهایی که در اختیار دارد با وجود الگوریتم‌هایی که استخدام کرده متوجه هر چیزی در سایت شما می‌شود به همین منظور الگوریتم پنگوئن این وظیفه را بر عهده دارد تا به طبیعی یا غیر طبیعی بودن سایت شما نظاره می‌کند.
• لینک سازی خارجی که بسیار رایج می‌باشد کدام است؟
خرید ریپورتاژ آگهی، کامنت گذاری در سایت‌های معتبر، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، ساخت پروفایل در سایت‌های با ارزش و اعتبار بالا و مرتبط و... از لینک سازی‌های خارجی رایج می‌باشد.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید