طراحی سایت


تاثیر برندسازی شخصی در کسب و کار

در حال حاضر برند سازی شخصی موضوع قابل توجهی برای صاحبان کسب و کار شده است و هدف از این کار ارتقای سطح کسب و کارشان می باشد. برندسازی شخص یا پرسونال برندینگ اگر درست و اصولی انجام شود می تواند تاثیر بسیار زیادی در موفقیت کار شما داشته باشد و مخاطبان بیشتری را جذب کنید.در واقع برندسازی شخصی یک برنامه ی بازاریابی شخصی در حوزه زندگی کاری و حرفه ای فرد است. در پرسونال برندینگ شخص سعی دارد تا با معرفی ویژگی های خاص خود ، تجربیات و مهارت ها مخاطبین هدف را جذب کند.در واقع فرد داستان زندگی خودرا با فراز و نشیب هایی که در راه رسیدن به موفقیت کسب و کارش داشته است را برای مخاطب روایت میکند. به گونه ای که نیاز مخاطب را در این زمینه برطرف کند. با برندسازی شخصی ، فرد تصویری از خود را به مخاطب نشان می دهد.در گذشته که اینترنت طرفداران کمتری داشت و به اندازه حالا رواج نداشت ، پرسونال برندینگ تنها به کارت ویزیت و تبلیغ در رسانه ها محدود می شد. اما امروزه با گسترش تکنولوژی و اینترنت ، شخص می تواند خود را با راه های مختلف و آسان در کمترین زمان ممکن به دیگران معرفی برای خودشان و کسب و کارشان تبلیغ کنند.

طراحی سایت

تاریخچه پرسونال برندینگ

در حال حاضر برند سازی شخصی موضوع قابل توجهی برای صاحبان کسب و کار شده است و هدف از این کار ارتقای سطح کسب و کارشان می باشد. برندسازی شخص یا پرسونال برندینگ اگر درست و اصولی انجام شود می تواند تاثیر بسیار زیادی در موفقیت کار شما داشته باشد و مخاطبان بیشتری را جذب کنید.در واقع برندسازی شخصی یک برنامه ی بازاریابی شخصی در حوزه زندگی کاری و حرفه ای فرد است. در پرسونال برندینگ شخص سعی دارد تا با معرفی ویژگی های خاص خود ، تجربیات و مهارت ها مخاطبین هدف را جذب کند.در واقع فرد داستان زندگی خودرا با فراز و نشیب هایی که در راه رسیدن به موفقیت کسب و کارش داشته است را برای مخاطب روایت میکند. به گونه ای که نیاز مخاطب را در این زمینه برطرف کند. با برندسازی شخصی ، فرد تصویری از خود را به مخاطب نشان می دهد.در گذشته که اینترنت طرفداران کمتری داشت و به اندازه حالا رواج نداشت ، پرسونال برندینگ تنها به کارت ویزیت و تبلیغ در رسانه ها محدود می شد. اما امروزه با گسترش تکنولوژی و اینترنت ، شخص می تواند خود را با راه های مختلف و آسان در کمترین زمان ممکن به دیگران معرفی برای خودشان و کسب و کارشان تبلیغ کنند. اگر شما یک طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت بیمه و ... دارید حتما به فکر ساخت یک برند شخصی برای خود باشید تا طبق توضیحات بالا علاوه بر جذب مشتری فروش محصولات را بالا ببرید و پیشرفت چشمگیری در کسب و کار خود داشته باشد.

کاربرد برندسازی شخصی

چه صاحب کارباشید و چه جویای کار، برندسازی شخصی می تواند کمک بزرگی برای رسیدن شما به هدفتان باشد. در ادامه مطلب به تاثیر برندسازی شخصی و علت ساخت آن خواهیم پرداخت.
1. داشتن یک برند شخصی موجب می شود تا شما در قالب محتوایی که تولید می کنید اهدافی که دارید و فعالیت هایی که می خواهید انجام دهید را شرح دهید و با این کار به مشتری های خود اطمینان خاطر می دهید که شما را همراهی کنند. همچنین اگر قرار باشد که یک کارفرما شما را انتخاب کند ، از انتخاب خود مطمئن و صلاحیت شما را برای کار متوجه می شود.
2. با برندسازی شخصی یک قدم از رقبا جلوتر و متمایزتر هستید. وقتی با استفاده از قدرت کلمات ، خودتان و مهارت هایتان را به درستی به دیگران معرفی کنید و ثابت کنید که ویژگی های خاص و منحصر به فردی دارید ، به مرور امضای شخصی خود را در ذهن دیگران خواهید ساخت.
3. یک پرسونال برندینگ قوی و هدفمند شما را به یک مرجع تبدیل می کند به صورتی که مخاطب برای حل مشکلات مرتبطش می تواند با اطمینان خاطر به شما مراجعه کند.
4. به همان اندازه ای که برند شخصی شما رشد و پیشرفت داشته باشد مخاطبین شما هم بیشتر می شوند و این شهرت در نتیجه موجب ارتقای شغلی شما هم می شود.
5. از محبوب ترین دلایل ساخت برند شخصی این است که دسترسی به بازار را گسترش می دهد و به همین جهت رابطه مستقیمی با فروش دارد.
ساخت برند شخصی تعداد مشتریان شما را افزایش می دهد.دلیل این افزایش این است که طبق بررسی های انجام شده 92 درصد مردم به توصیه های فردی بیشتر از توصیه ها و پیشنهادات شرکتی گوش میدهند حتی اگر شخص را نشناسند و تا به حال ندیده باشند.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید