طراحی سایت


تاثیر برچسب ها بر سئو

اگر در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنید قطعا با هشتگ‌ها( # ) رو به رو شده‌اید که در انتهای پست خود کلماتی را به دنبال این هشتگ قرار می‌دهند تا افراد با وارد کردن کلمات مورد نیاز خود در بخش جستجو به پست‌های مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. به یک سری کلمات کلیدی که در انتهای هر محتوا قرار داده می‌شود برچسب گفته می‌شود. ما در دنیای HTML محتوای مورد نیاز خود را با استفاده از این تگ‌ها مرتب می‌کنیم . وجود برچسب‌ها برای سئو مهم می‌باشد اما اهمیت آن به اندازه گذشته نمی‌باشد تنها نقش مهمی که در سئو سایت می‌تواند ایجاد کند افزایش نرخ کلیک می‌باشد. لازم به ذکر است که باید بر روی برچسب‌ها مدیریت لازم را داشته باشید و آگاهانه پیش ببرید تا در آینده هم این برچسب‌ها مفید واقع شوند. داشتن تعداد مشخصی برچسب اهمیتی ندارد اما برچسب‌هایی که قرار می‌دهید باید از کیفیت و جستجوی بالایی برخوردار باشد. البته نباید تعداد آن‌ها هم بیش‌تر از 7 عدد باشد. چرا که اگر بیش‌تر از این تعداد باشد ربات گوگل زمان زیادی را صرف بررسی برچسب‌ها می‌کند که اگر هر کدام از آن‌ها بیهوده قرار گرفته باشد باعث آسیب رسیدن به سئو سایت شما می‌شود.

طراحی سایت

نکات مهمی که باید در برچسب گذاری به آن توجه کنید:

هر صفحه‌ باید عنوان جدایی داشته باشد و همان عنوان توضیح خوبی برای محتوای آن صفحه باشد. طول عناوینی که انتخاب می‌کنید نباید از 60 کاراکتر بیش‌تر باشد. همچنین می‌توانید با استفاده از انتخاب نام تجاری در عناوین محبوبیت کسب و کار خود را بیش‌تر کنید.

راهکارهای ارتقا بخشیدن تگ در سئو

برای ارتقا بخشیدن عملکرد تگ در سئو باید توجه کنید تا ازکلمات کلیدی در برچسب استفاده نکنید چرا که منجر به کاهش ارزش محتوای طراحی سایت شما می شود. برای افزایش بهبود برچسب در سئو باید از تگ‌های پرجستجو و مرتبط استفاده کنید. به سلسله مراتب توجه کنید تا به ترتیب برچسب‌ها را قرار دهید برای مثال اگر می‌خواهید برای طراحی سایت املاک برچسب قرار دهید میتوانید به این صورت سلسله مراتب را رعایت کنید. خرید و فروش خانه/خرید خانه در تهران/ خرید خانه در شهرک غرب و ... دقت کنید تا هرچقدر تعداد برچسب‌ها کمتر باشد به ارزش محتوایتان افزوده می‌شود. علاوه بر آن به هیچ عنوان برچسب اختصاصی ایجاد نکنید. در طراحی سایت‌ها باید از برچسب‌های هدر استفاده کنید و به ترتیب قرار گرفتن آن‌ها توجه کنید. حتما با هدرهای H1، H2، H3، H4، H5، H6 رو به رو شده‌اید که هر کدام برای جدا کردن عناوین‌ و مورد ارزیابی قرار گرفتن آن‌ها به کار می‌رود.

آموزش برچسب گذاری برای سئوسایت

از تگ‌های تکراری استفاده نکنید ؛ اگر از تگ طراحی سایت بیمه استفاده کردید دیگر نباید از تگ وب سایت بیمه استفاده کنید. چرا که باعث می‌شود اهمیت هر دو تگ کاهش یابد برچسب شما باید علاوه بر کوتاه بودن، مفید و کاربردی هم باشد تا ارزش خود را حفظ کند.از تگ‌های قبلی استفاده کنید؛ می‌توانید از تگ‌هایی که قبلا ساخته بودید استفاده کنید علاوه بر آن می‌توانید برچسب‌هایی که کاربران به آن ها علاقمند می‌باشند را یافته و محتوای مناسبی را در مورد آن بنویسید.توجه کنید تا برچسب اختصاصی درست نکنید و بیش‌تر تمرکز خود را بر برچسب‌هایی با کیفیت بالایی قرار دهید.همانطور که می‌دانید برچسب برای خود دارای صفحاتی می‌باشد که وقتی شما از تعداد زیادی برچسب‌ استفاده می‌کنید یعنی تعداد زیادی صفحه ساخته‌اید که موتورهای جستجو مخالف این روش می‌باشند. در واقع با استفاده از برچسب‌ها شما می‌توانید با یک تیر دو هدف را نشانه گیری کنید که هم به ارتقا سئوسایت خود کمک کرده‌اید و از طرفی به کاربران خود کمک میکنید تا راحت‌تر به مطالب مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

ابزارهای پیدا کردن برچسب مناسب

شما می‌توانید با استفاده از این ابزارها برچسب‌های متناسبی که در گوگل هم ایندکس شود را پیدا کرده و با کسب و کار و طراحی سایت خود وقف دهید. این ابزارها عبارتند از: گوگل ترندز Google Trends، کی دبلیو فایندر KWFinder، گوگل ریلیتد سرچ Google Related Searches

تفاوت برچسب‌ها و دسته‌ها

توجه کنید که دسته‌ها بخش مختلفی از یک طراحی وب سایت بوده و کاملا با برچسب‌ها متفاوت می‌باشند. دسته بندی‌ها مطالب مرتبط به خود را برای کاربران نمایش می‌دهد. فرض کنید شما یک طراحی سایت فروشگاهی دارید و آلبوم‌های موسیقی را در آن قرار داده‌اید دسته بندی شما بر اساس سبک موسیقی و خوانده‌ها می‌باشد که کاربر با کلیک کردن بر روی سبک موزیک با اسامی خواننده‌ها رو به رو می‌شود که در این مرحله اگر بخواهد با آثار خواننده‌ها مواجه شود باید از برچسب‌ها استفاده کند.

مزایای برچسب‌ها

مزایایی که برچسب گذاری در سایت دارد این است که برچسب‌ها می‌توانند به طبقه بندی مطالب بسیار کمک کنند و دسترسی خوبی را به کاربران دهند. با استفاده از این امکان می‌توانید به گسترش کسب و کار و درآمد خود کمک کنید. افراد با استفاده از این برچسب‌ها یا تگ‌ها با سایت و صفحه شبکه اجتماعی شما آشنا می‌شوند که باعث می‌شود به گسترش کارتان کمک کند.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید