طراحی سایت


تاثیر تلگرام بر سئو سایت

با ورود شبکه‌های اجتماعی به دنیای مدرن و با گسترش اینترنت کاربران بسیاری طرفدار شبکه‌های اجتماعی شدند و معمولا اوقات فراغت خود را با گشتن در این شبکه های اجتماعی‌ به سر می‌برند. تلگرام یکی از این شبکه‌ها می‌باشد که به نوبه خود تاثیراتی را بر روی کسب‌وکارها بر جای می‌گذارد ما در این بخش می‌خواهیم بیش‌تر با تاثیر تلگرام بر سئو سایت آشنا شویم. تلگرام تاثیر مستقیمی بر روی سئو سایت نمی‌گذارد اما می‌توان به دو روش به بهبود رتبه طراحی وب سایت کمک کرد . در روش اول می‌توان به افزایش مخاطبان سایت اشاره کرد یعنی با وجود لینک‌های تبلیغاتی می‌تواند کاربران واقعی را به سمت خود بکشاند و در روش دیگر که موتورهای جستجو نمی‌توانند کسانی که بر روی این لینک‌ها کلیک کرده‌اند را پیدا کنند ، می‌توانند تعداد کلیک‌هایی که بر روی لینک‌ها انجام گرفته است را محاسبه کنند.

مزایای تلگرام

توجه کنید که مهم نیست شما صاحب چه شغلی و چه طراحی سایتی از جمله طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت بیمه ،طراحی سایت املاک یا طراحی فروشگاه اینترنتی می‌باشید ، بلکه می‌توانید با ایجاد کانال تلگرام و قرار دادن لینک آن در جاهایی که در معرض دید کاربران می‌باشد قرار دهید تا با عضویت در کانال تلگرام شما بیش‌تر با محصولات و خدمات شما آشنا شوند. با برنامه تلگرام معمولا همه افراد آشناییت دارند و با استفاده از این برنامه با مشتریان خود در ارتباط هستند استفاده از این برنامه دارای مزایایی می‌باشد که عبارتند از:
به راحتی می‌توان از این برنامه استفاده کرد و نیاز به دانش و تخصص خاصی ندارد با استفاده از ربات‌ها کارها به راحتی پیش می‌رود. همچنین با قرار دادن لینک طراحی سایت به افزایش ترافیک سایت بسیار کمک می‌کند. دارای پشتیبانی قوی و راحتی را می‌باشد. می‌توان دستیار شخصی برای خود داشت، به راحتی می‌توان اطلاعات را به روزرسانی کرد، به افزایش شهرت برند خود بسیار کمک می‌کنید. یکی دیگر از مزایایی که می‌توان به آن اشاره کرد این است که این برنامه فقط مختص گوشی همراه نمی‌باشد بلکه می‌توان در دسکتاپ کامپیوتر نصب کرد و از آن استفاده کرد.

طراحی سایت

چه کارهایی در تلگرام باعث می‌شود تا کاربران بسیاری جذب آن شوند؟

از کارهایی که برای تاثیرگذاری بیش‌تر تلگرام باید انجام دهید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
1. به پست‌هایی که قرار می‌دهید توجه کنید تا از فرم رنگ شکل آن‌ها با هم هماهنگ باشد.
2. از تصاویر جذاب و مرتبط استفاده کنید.
3. تصاویر را بدون توضیح قرار ندهید حتما یک توضیح و نوشته مختصری را در آن قرار دهید.
4. حجم تصاویر و ویدیو خود را کاهش دهید تا کاربران در هنگام دانلود به مشکل بر نخورند.
5. استفاده از لوگوی خود بر روی تصاویری که قرار می‌دهید.
6. امضای خود را در آخر همه پست‌هایی که قرار می‌دهید یکسان باشد.
7. از قالب گرافیک یکسان در تصاویر خود استفاده کنید.
8. به ساعت ارسال پست‌هایتان توجه کنید تا در زمان مناسبی آن‌ها را ارسال کنید برای مثال بین ساعت 12 تا 6 عصر مناسب می‌باشد.
9. از فرستادن متن‌های طولانی بپرهیزید.
10. از ارسال متن یا تصویری که در ابتدای آن لینک قرار داده شده است خودداری کنید.
11. از ارسال چندین پیام به طور همزمان اجتناب کنید.
12. همچنین توجه کنید تا برای دسته بندی مطالب از هشتگ استفاده کنید.
13. همچنین لازم به ذکر است حتما از عنوان‌های جذابی استفاده کنید و به خط اول خود بسیار اهمیت دهید چرا که برخی افراد با دیدن نوتیفیکشن خود تصمیم می‌گیرند تا صفحه مورد نظر را بازدید کنند. پس حتما در انتخاب متن خط اول و عنوان بسیار حساسانه عمل کنید.

تاثیر شبکه‌های اجتماعی در سئو سایت

وجود شبکه‌های اجتماعی نیز تاثیر مهمی را در سئو سایت دارند که هرکدام به نوبه خود از ویژگی‌های خاصی برخوردار می‌باشد. متخصصان سئو بر این باورند که گوگل برای تشخیص جایگاه و رتبه طراحی سایت نیازمند مطالب مفیدی می‌باشد که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند.
اینستاگرام و پینترست: این دو شبکه اجتماعی که دو پلتفرم بصری می‌باشد ، توجه کنید که بهترین مورد برای جواب گرفتن در این شبکه‌های اجتماعی این است که در تصویر پروفایل خود از لوگوی برندتان استفاده کنید همچنین توجه کنید برای قرار دادن پست حتما از هشتگ‌هایی که با کلمات مرتبط می‌باشد استفاده کنید برای مثال اگر شما دارای مانتو فروشی هستید و یک مانتو مجلسی را در صفحه خود قرار دادید حتما در آخر آن از هشتگ‌هایی مانند پوشاک بانوان، پوشاک زنانه، مانتوزنانه، مانتو دخترانه، مانتومجلسی و... قرار دهید تا کابران بی‌شماری را به سمت صفحه خود بکشانید.توجه کنید که پینترست امکان قرار دادن هشتگ را ندارد.
لینکدین: در این شبکه اجتماعی که معمولا برای کسب‌وکارها مناسب می‌باشد و برای مشاغل مورد استفاده قرار می‌گیرد. پروفایل لینکدین همانند رزومه کسب‌وکار شما می‌باشد که با پر کردن اطلاعات شخصی خود می‌توانید رزومه کاملی را در اختیار کاربران قرار دهید.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید