طراحی سایت


تاثیر لینکدین بر سئوسایت

شبکه‌های اجتماعی مختلفی مانند تلگرام، اینستاگرام، لینکدین، توییتر و... از فضاهای مهمی می‌باشند که کابران بسیاری در آن حضور دارند و باعث شده تا یکی از فاکتورهای مهم در سئو نیز محسوب شود وقتی کسب و کاری در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشد باعث بیش‌تر دیده شدن شان می می‌شود. ما در این بخش می‌خواهیم به یکی از آن فضاها یعنی لینکدین بپردازیم و ببینیم که این فضا چه تاثیری بر سئوسایت دارد؟ در واقع لینکدین فضایی است که کاربران با تخصص‌های مختلفی در آن به عضویت پرداخته‌اند و حرفه‌های خود را برای دوستان و کاربرانی که در لینکدین عضو هستند به نمایش می‌گذارند. این شبکه در سال 2002 راه اندازی و یک سال پس از آن در دسترس افرادی که به اینترنت متصل بودند قرار گرفت. طراحی سایت لینکدین یکی از فضاهایی است که بیش‌تر مناسب کسب و کارهایی می‌باشد که به جذب نیرو و مواردی که در کسب و کارتان به شما کمک می‌کند می‌پردازد. لینکدین هم برای افراد و هم برای شرکت‌ها بسیار موثر واقع شده است. برای افراد این امکان را فراهم می‌کند تا با ایجاد پروفایل شخصی به حرفه و تخصصی که در اختیار دارند آن را با افراد به اشتراک بگذارند از طرفی هم به شرکت‌ها این امکان را داده تا برای تجارت خود مسیر موفقیت و جذب مشتریان را گسترده‌تر کند.با فعالیت در شبکه‌ اجتماعی لینکدین مشاهده می‌کنید که هر کسب و کاری که فکر می‌کنید در آن حضور دارند و به فعالیت می‌پردازند.پس زمانی که شما صفحه‌ای مختص کسب و کار در آن ایجاد می‌کنید باعث می‌شود تا کاربران فعال در آن صفحه شما را مشاهده کرده و به فروشگاهی اینترنتی آنلاین و طراحی سایت شرکتی شما روی آورند.

طراحی سایت

فعالیت در لینکدین

اگر می‌خواهید در این فضا به فعالیت بپردازید و نمی‌دانید که از کجا شروع کنید توجه کنید تا با ورود به طراحی سایت https://linkedin.com/ و ایجاد پروفایل همانند سایر شبکه‌های اجتماعی باید به عضویت بپردازید و به پر کردن فرم درخواستی مانند نام، نام خانوادگی، محل کار، سوابق کار، علایق و به طور خلاصه راجع به خودتان به توضیحاتی بپردازید تا به حساب کاربری خود وارد شوید. لازم به ذکر است که هر چقدر اطلاعات شما کامل‌تر باشد افراد بسیار زیادی جذب شما شده ، همچنین لینکدین هم امتیاز بالایی را به شما می‌دهد.در این فضا بخشی هم به عنوان Company Page وجود دارد که می‌توانید در کنار پروفایل خود صفحه‌ای مختص کسب و کارتان ایجاد کنید. مسیر آن هم به این صورت است که شما پس از وارد شدن به صفحه شخصی خود در قسمت بالا سمت راست بر روی Work کلیک کنید سپس Creat a company page را بزنید که در این مرحله کوچک و بزرگ بودن شرکت، زیر مجموعه بودن یا آموزشی بودن و موارد دیگر را مشخص کنید. Company Page این امکان را به کسب و کار شما می‌دهد تا آخرین خبرها و مقالاتی که برای کاربرانتان مناسب است را در اختیار آن‌ها قرار دهید. با فعالیت در لینکدین نه تنها به جذب کاربران بسیاری می‌انجامید بلکه طراحی سایت شما از رتبه بالایی از سمت گوگل بهره مند خواهد شد.

برای قوی کردن سئو صفحه لینکدین

اگر می‌خواهید سئو صفحه لینکدین خود را قوی کنید باید در مرحله اول جزئیات پروفایل خود را تکمیل کنید. در پروفایل عکس خود یا برند و لوگوی کسب و کارتان را قرار دهید ، سعی کنید تا تجربیات کاری خود را با ذکر تاریخ بیان کنید. مدارکی که دارید یا اگر مقالات و کتابی را نوشته‌اید را ذکر کنید.عبارت کلیدی را به کار ببرید: لینکدین نیز همانند گوگل به بررسی عنوان صفحه پرداخته سپس به عنوان شغلی و کلمات کلیدی توجه می‌کند. این که چه کلمات کلیدی را به کار می‌برید تا کاربران با جستجوی آن با صفحه شما مواجه شوند بسیار اهمیت دارد. به فعالیت زیاد بپردازید: زمانی که شما بیش‌تر فعالیت کنید باعث می‌شود تا افرادی که با شما آشناییتی ندارند جذب شما شوند و همچنین به گسترش کسب و کارتان کمک می‌کند. فعالیت‌هایی از قبیل نظر دادن در زیر پست‌های افراد که مرتبط با کسب و کارتان می‌باشد یا عضو شدن در گروه‌های مرتبط با کسب و کار و در نهایت عکس گذاشتن به همراه هشتگ و...

نکات مهم در لینکدین

توجه کنید تا صفحه خود را برای عموم افراد باز کنید. همچنین URL صفحه کاربری خود را شخصی سازی کنید. تلاش کنید تا در این فضا افراد مختلف را پیدا کنید و ببینید چه افرادی به دنبال کسب و کارتان هستند و به آن علاقمند می‌باشند، آن‌ها را پیدا کنید و صفحه خود را به آن‌ها نمایش دهید. به کامنت‌های افراد در نهایت ادب و احترام پاسخ دهید. سعی کنید تا از تجربیات کاری خود بنویسید.اگر می‌خواهید برای اولین بار با کسی ارتباط برقرار کنید مانند ربات از متن‌های آماده استفاده نکنید بلکه با نوشتن متن زیبا و گویا با کاربران به تعامل بپردازید.سعی کنید تا گروه کاری ایجاد کنید که می‌توانید با دعوت افرادی که به کسب و کار شما علاقمند هستند به بحث و گفتگو پرداخته و مطالب مفیدی را در اختیارشان قرار دهید.به علاوه حتما صفحه شخصی با صفحه کسب و کار خود را جدا کنید. به هیچ عنوان غلط املایی در نوشته‌های خود نداشته باشید. از طرفی هم می‌توانید یک عکس کاور مناسب برای پست‌های خود ایجاد کنید که این کار باعث می‌شود تا افراد را از لحاظ بصری جذب کنید.حتما آدرس طراحی وب سایت را در پروفایل قرار دهید تا ترافیک سایت خود را افزایش دهید. برای مثال یک صفحه‌ای را برای نمونه در زیر برای شما نمایش دادیم که با مشاهده آن می‌توانید از آن ایده بگیرید.
https://www.linkedin.com/in/%D9%86%D9%88%D9%86%DA%AF%D8%A7%D8%B1-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B2%D8%B4-3b0546109/


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید