طراحی سایت


تاثیر هوش مصنوعی بر طراحی سایت

یکی از شاخه‌های علوم کامپیوتر که روز به روز در حال پیشرفت بوده و ابتکارهای جدیدی به وجود می‌آورد، هوش مصنوعی است. هوش مصنوعی توانسته در زندگی روزمره ما تاثیرات مثبتی را بر جای بگذارد. هوش مصنوعی که به آن Al هم گفته می‌شود مخفف Artifical Intelligence می‌باشد. دنیای طراحی وب سایت هم سهم به سزایی از این تکنولوژی دارد این روزها شاهد استفاده شرکت‌های بزرگی مانند: Tesla، Apple، Microsoft، Amazo و Google، Facebook،می‌باشیم.آینده این تکنولوژی بسیار روشن است و حضور پررنگ آن در زندگی مشاهده می‌شود اگر در اطراف خود نگاهی بیاندازید شاهد استفاده از این تکنولوژی خواهید بود. روند پروسه هوش مصنوعی به صورتی پیش می‌رود که رفته رفته کل مراحل طراحی را در دست بگیرد و از طریق این سیستم به طراحی سایت بپردازد.هوش مصنوعی به کامپیوترها و ماشین‌ها این اجازه را می‌دهد تا وظایف انسانی را به خوبی انجام دهد به همین منظور وظایفی را که باید انجام دهند را به آن ربات‌ها و ماشین‌ها و... آموزش می‌دهند تا با استفاده از آن آموزشات کارهای مربوطه خود را انجام دهند.زمانی که این تکنولوژی وارد عرصه دنیای اینترنت شود کار طراحی وب سایت بسیار کار سخت و زمانبری بود اما با پیشرفت دنیای وب و ظهور هوش مصنوعی این پروسه به راحتی انجام شده هدف از ایجاد هوش مصنوعی برای موارد مختلفی مانند حل مسئله، استدلال، ادراک، هوش اجتماعی و خلاقیت و... مورد استفاده قرار می‌گیرد.

طراحی سایت

تاثیر هوش مصنوعی بر سئوسایت

هوش مصنوعی بر سئوسایت وب سایت ها هم تاثیرات ویژه‌ای می‌گذارد بسیاری از شرکت‌ها وجود دارند که از این تکنولوژی برای دیده شدن و گرفتن نتیجه مطلوب استفاده می‌کنند هوش مصنوعی و سئو ارتباط مستقیمی باهم دارند. بسیاری از کسب و کارها هم توانسته‌اند از این تکنولوژی استفاده بهینه‌ای کنند.یکی از کاربردهایی که هوش مصنوعی در سئوسایت دارد این است که تلاش می‌کند تا دلایل هر جستجو را پیدا کنند و بر اساس آن جستجوها، مواردی را برای کاربران پیشنهاد دهند. هوش مصنوعی می‌تواند نتیجه بسیار مطلوبی را برای پیشرفت طراحی وب سایت‌ها به ارمغان آورد برخی روش‌هایی وجود دارد که از آن می‌توان برای توسعه وب بهره مند شد.کاربرد هوش مصنوعی در طراحی وب سایت بسیار زیاد می‌باشد که یکی از موارد مهمی که هوش مصنوعی در آن می‌درخشد، در بازایابی ایمیلی می‌باشد که با استفاده از این تکنولوژی می‌توان به افزایش تعامل مدیران سایت و مشتریان کمک کرد.
• پیش بینی پاسخ بهتر
در هوش مصنوعی با اختراع ربات‌ها، توانسته تاثیر بسیار خوبی را بر کاربران بگذارد و رضایت کاربران را جلب نماید این تکنولوژی، روز به روز در حال پیشرفت هم خواهد بود.
• بهبود تجربه کاربر
یکی دیگر از مهم‌ترین موضوعات در دنیای وب سایت بهبود تجربه کاربری است هوش مصنوعی می‌تواند بسیاری از نیازهای افراد را برطرف نماید.
• جستجوی مبتنی بر صدا
امروزه با کمک هوش مصنوعی توانسته تا درک کاربران از زبان گفتار را درک کند که شاهد تاثیر آن بر زندگی خود می‌باشیم.

زبان‌های برنامه نویسی هوش مصنوعی Al

حال ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که این تکنولوژی با چه زبان های برنامه نویسی استفاده می‌شود؟ در حوزه هوش مصنوعی معمولا از زبان‌های برنامه نویسی Lisp، clips، vp-expert، Prolog مورد استفاده قرا می‌گیرد همچنین از زبان‌های دستوری #C، .NET، C و... هم استفاده می‌شود متخصصان با استفاده از این زبان‌ها می‌توانند سیستم‌های هوشمندی را به وجود بیاورند و اطلاعات مختلفی را بررسی و پردازش نمایند.

پلاگین Wordpress

سیستم مدیریت Wordpress یکی از محبوب ترین سیستم ها در حوزه ساخت سایت می‌باشد که در اختیار کاربران قرار گرفته است. در این سیستم مدیریت Wordpress می‌توانید پلاگین های مورد نیاز را اضافه کنید یکی از پلاگین‌هایی که بسیار پر کاربرد است پلاگین The Grid می‌باشد که این پلاگین برخی از مواردهای مهم در طراحی وب سایت را انجام می‌دهد. پلاگین دیگری در Wordpress وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید با افرادی که وارد سایتتان می‌شود به راحتی به تعامل بپردازید.

هوش مصنوعی در موبایل

تلفن همراه که این روزها کاربران محصوص به خود را دارد هم توانسته از این تکنولوژی استفاده بسیار خوبی کند یکی از وظایف هوش مصنوعی برای تلفن همراه این است که موقعیت مکانی گوشی‌ها را چک می‌کند. همچنین با شناسایی دستگاه مورد نظر برنامه‌هایی که بیش‌تر کاربران موبایل مورد نظر از آن ها استفاده می‌کنند را برای آن‌ها پیشنهاد می‌کند برای مثال مشاهده می‌نماید که کاربران از چه برنامه‌ای در موبایل بیش تر استفاده می‌کنند تا طبق آن، برنامه های مورد نیاز را به آن‌ها پیشنهاد نماید.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید