طراحی سایت


ترندهای طراحی سایت 2020

همانطور که مطلع هستید دنیای اینترنت و تکنولوژی روز به روز در حال رشد می‌باشد. کسب‌وکارها خود را با دنیای مدرن وقف داده‌اند و برای خود سایت ایجاد کرده‌اند یعنی شرکت‌ها و فروشگاه‌ها با ایجاد طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی آنلاین کسب و کارخود را گسترش می‌دهند. افراد می‌توانند با استفاده از شناخت این ترندها بهترین طراحی سایت را برای خود به ارمغان بیاورند تا به گسترش هرچه بیش‌تر کسب‌وکار خود کمک کند.ترندهای طراحی سایت در سال 2020 دارای مواردی هستند که با استفاده از آن سایت‌ها از محبوبیت بالایی برخوردار شده اند و اما آن موارد چه می‌باشند؟
• اینترنت 5G
یکی از مواردی که در ترندهای طراحی سایت 2020 می‌باشد اینترنت 5G می‌باشد در این نسل انتظار می‌رود که بسیار سریعتر از 4G پیش رود. وجود این نسل اینترنت در روند کاری افراد و زمان آن‌ها بسیار تاثیرگذار می‌باشد.
• طراحی برای موبایل در اولویت می‌باشد
موبایل یکی از ابزارهایی می‌باشد که کاربران زیادی با آن کار می‌کنند بنابراین طراحی بر طبق نمایشگر موبایل می‌تواند تاثیرات مهمی را در سایت شما می‌گذارد و حتی می‌توانید با امکانات خاصی که به وجود آمده سایت خود را در نظر کاربران محبوب کنید.قابلیت‌های مهمی به موبایل اضافه شده که می‌توان به تشخیص اثر انگشت و تشخیص چهره اشاره کرد.
• دارک مد
مورد دیگری که در ترندهای طراحی سایت 2020 قابل مشاهده می‌باشد می‌توان به دارک مد یا حالت تاریک اشاره کرد که برای جلوگیری از درد گرفتن چشم در شب این حالت اجرا می‌شود. که اولین بار برند اپل آن را برای افراد کشف کرد و در ابزارهای خود از آن استفاده نمود.
• جستجوی صوتی
یکی دیگر از امکاناتی که اخیرا به وجود آمده جستجوی صوتی می‌باشد بسیاری از افراد از این قابلیت استقبال نموده‌اند و از آن برای جستجوهای خود استفاده می‌کنند. با تحقیقات انجام شده مشخص شده که 50% افراد جستجوهای خود را با استفاده از جستجوی صوتی انجام می‌دهند.
• جستجوی تصویری
یکی دیگر از قابلیت های جستجو می‌توان به جستجوی تصویری اشاره کرد. برای مثال ابزار پینترست با استفاده از قابلیت جستجوی تصویری می‌تواند برای کسانی که به طور مثال بخواهند لباسی را پیدا کنند به راحتی با قرار دادن عکس آن مدل فروشگاه‌هایی که از آن لباس به فروش میر‌ساند را برای افراد معرفی کند.
• استفاده از ویدیو در سایت
مورد دیگری که مورد توجه افراد قرار می‌گیرد استفاده از ویدیو در سایت می‌باشد شما می‌توانید از آن به عنوان هدر سایت، پس زمینه یا محتوای خود استفاده کنید.
• طراحی سه بعدی
طراحی سه بعدی یکی دیگر از مواردی می‌باشد که در ترند طراحی سایت 2020 می‌توان به آن اشاره کرد سایت‌هایی که از این روش ترند برخوردار هستند کاربران زیادی را جذب خود می‌کنند.
• انیمیشن‌ها
استفاده از انیمیشن‌ها هم می‌تواند در نظر کاربران جالب باشد برای مثال شما می‌توانید لوگوی خود را به صورت انیمیشن در آورده تا در خاطر افراد بماند.
• استفاده از تصاویر متحرک
یکی دیگر از مواردی که در ترندهای طراحی سایت استفاده می‌شود استفاده از تصاویر متحرک می‌باشد. با استفاده از این امکان ما می‌توانیم با حرکت دادن به تصاویر طراحی خود را بسیار زیباتر کنیم. در طراحی محصولات دیجیتالی با استفاده از تصویرسازی می‌توانیم جزئیات بیش‌تری را بیافزاییم.
• فونت‌های بولد شده
در حال حاضر استفاده از ابزارهایی با فونت‌های سفارشی ترند شده است. که استفاده از این روش متن‌ها در ترندهای طراحی سایت سال 2020 بسیار محبوب می‌باشد استفاده از فونت‌های بولد شده رنگارنگ و... می‌تواند در نظر بازدیدکنندگان موثر باشد.
• استفاده از ترندها در طراحی سایت
از آن‌جایی که متوجه شدید که این ترندها چقدر بر جذب کاربران تاثیرگذار می‌باشد. باید استفاده از موارد ذکر شده بالا را در طراحی وب سایت خود به کار گیرید. شما باید بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنید تا کارهای خود را با خیال راحت به دست آن‌ها بسپارید تا با اعمال این ترندها یک سایت همچنین سئوی عالی، کاربرپسند و جذابی را ارائه دهید.

طراحی سایت

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید