طراحی سایت


دلایل نیاز به طراحی سایت

دنیای تکنولوژی و فناوری روز به روز در حال پیشرفت است و این بر زندگی افراد نیز اثر گذار خواهد بود در این میان دنیای اینترنت و طراحی سایت نیز با رشد فراوانی همراه بوده و مشاهده می کنیم که هر روز به تعداد کسب و کار هایی که به فضای مجازی روی می آورند، اضافه می شوند اما چرا طراحی سایت تا این اندازه اهمیت دارد در این مقاله می خواهیم بیشتر به این موضوع اشاره کنیم.

طراحی سایت

دلایل امروزی اهمیت طراحی سایت

استفاده ی گسترده از اینترنت
امروزه مردم برای انجام هر کاری از اینترنت استفاده می کنند و اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق آن کسب می کنند افراد با جستجو در اینترنت تصمیم می گیرند که به کدام مرکز خرید یا مرکز درمانی مراجعه کنند و کالا و خدمات خود را از کدام شرکت ها تهیه کنند پس با طراحی سایت می توان از تعداد زیادی از مشتریان بالقوه استفاده کرد در این زمینه به کار گرفتن اصول بازاریابی و مشتری مداری و توجه به نیاز آنان می تواند بسیار کمک کننده باشد.

کسب اعتبار زیاد برای کسب و کار
طراحی سایت باعث می شود افراد به این فکر کنند که آیا کسب و کار شما قانونی هست یا خیر یا مردم به این فکر کنند که اگر کسب کار شما قانونی است چرا طراحی سایت ندارید حتی ممکن است رقبا نیز اقدام به طراحی سایت کنند و با نمایش نمونه کارهای خود باعث جلب اعتماد کاربران می شوند و به این صورت با افزایش ترافیک در طراحی سایت رو به رو شوند علاوه بر این طراحی سایت کمک می کند که افراد راحت تر به اطلاعاتی در مورد شما دست یابند و این به جلب اعتماد آنان کمک خواهد کرد.

بازاریابی اینترنتی با طراحی سایت
داشتن طراحی سایت این امکان را فراهم می کند تا حضور موثری در اینترنت داشته باشید یک ویترین همه در دسترس که مردم می توانند از طریق آن کالا و خدماتی که ارائه می دهید مشاهده کنند طراحی سایت شانس شما را برای دیده شدن بیشتر می کند البته که روش هایی در طراحی سایت وجود دارد که شانس دیده شدن شما را بیشتر می کند برای مثال سئو سایت و بهینه سازی و استفاده از شبکه های اجتماعی در طراحی سایت می تواند کمک زیادی برای بهتر دیده شدن شما بکند.

جمع آوری اطلاعات مشتریان
در طراحی سایت این امکان را به مشتریان می دهید تا ایمیل یا شماره های تماس خود را تایپ کنند و شما می توانید با آنها در ارتباط باشید ارسال خبرنامه در طراحی سایت یکی از فواید داشتن ایمیل مشتریان است حتی می توانید با ارسال اس ام اس آنها را از تخفیفات با خبر کنید و به آنها اطلاع رسانی کنید و آنها را به خرید بیشتر ترغیب کنید.

افزایش خرید های اینترنتی در سال
طبق آنچه از گزارشات رسمی به دست می آید مقدار خرید ایرانیان در سال 93 بیشتر از 50 هزار میلیارد تومان بوده است و در پایان سال 95 این مقدار با افزایش زیاد به عدد 99هزار میلیار تومان رسید این ارقام نشان می دهد هر قدر کسب و کار شما کوچک باشد بازهم نیاز به طراحی سایت دارد تا از مشتریان بالقوه فضای مجازی استفاده کند.

هدایت مشتریان به سمت فروشگاه فیزیکی از طریق طراحی سایت
می دانیم که تعداد زیادی از خرید ها در کل دنیا از طریق طراحی سایت محقق می شود اما فرض کنید صاحب یک فروشگاه هستید که لوازم ورزشی می فروشد از طریق طراحی وب سایت می توانید محصولات خود را بیشتر معرفی کنید و به نمایش بگذارید این یکی از روش های موثر محسوب می شود که به کمک آن می توانید مشتریان را به سمت خود سوق دهید.

طراحی سایت

اهمیت طراحی سایت برای چیست ؟

امروزه با توجه به گسترش کسب و کار در فضای مجازی، می توان به وسیله ی طراحی سایت فضایی را ایجاد کرد که افراد بهتر و بیشتر با مخاطبان ارتباط بر قرار کنند و با آنان تعامل داشته باشند.
دلایل طراحی سایت برای کسب و کار های مختلف به چه علت است ؟
• استفاده ی گسترده از اینترنت
• افزایش اعتبار برای کسب و کار
• بازاریابی اینترنتی
• افزایش خرید های اینترنتی از طریق طراحی سایت
• گرفتن اطلاعات مشتریان
• هدایت مشتریان به سمت فروشگاه
انجام چه کارهایی شانس بهتردیده شدن طراحی سایت بیشتر می کند؟
طراحی وب سایت باعث می شود تا اعتبار به کسب و کار شما بیاید اما روش هایی نیز وجود دارد که باعث می شود بهتر دیده و معرفی شوید مثلا سئوی قوی و فعالیت در شبکه های اجتماعی از این قبیل امور محسوب می شود.

طراحی سایت

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید