طراحی سایت


روش‌های کاهش بانس ریت

یکی از اصطلاحات مهمی که در دنیای سئو وجود دارد بانس ریت می‌باشد. بانس ریت یا نرخ پرش به درصد بازدیدهایی که کاربر بدون هیچ فعالیتی طراحی وب سایت شما را ترک می‌کنند گفته می‌شود. زیاد بودن بانس ریت نشان دهنده‌ی این است که محتویات و موارد سایت شما برای کاربرانتان مناسب نمی‌باشد. دقت کنید هر چه درصد بانس ریت پایین باشد بهتر است .روش‌هایی وجود دارد که اگر آن‌ها را در طراحی سایت خود به کار ببرید می‌توانید به کاهش بانس ریت خود کمک کنید. زمانی که شما همه تلاش خود را می‌کنید تا کاربران بیش‌تری را جذب طراحی سایت خود کنید و از طرفی هم سایت شما دارای سئو سایت بالایی باشد در واقع به کاهش بانس ریت سایت خود کمک کرده‌اید. روش‌های کاهش بانس ریت که توجه به آن‌ها در سایت بسیار حائز اهمیت می‌باشد عبارتند از:
• سرعت بارگذاری طراحی سایت خود را افزایش دهید
اولین و مهمترین کاری که باید انجام دهید این است که به سرعت سایت خود توجه کنید و زود زود آن را چک کنید تا همیشه سرعت سایتتان بالا باشد.پایین بودن سرعت سایت باعث می‌شود تا کاربران سایت را ببندند.
• بهینه سازی برای موبایل
تعداد کاربران موبایلی در دنیای اینترنت بسیار بالا می‌باشد اگر شما به عنوان صاحب سایت طراحی سایت خود را متناسب با نمایشگرهای دیگری مانند موبایل و تبلت طراحی نکنید کاربران بسیاری را از دست خواهید داد پس حتما به نمایش دادن سایت متناسب با موبایل و بهینه سازی آن بسیار توجه کنید تا بانس ریت طراحی سایت شما کاهش پیدا کند.
• وجود خطای 404
برخی طراحی وب سایت‌ها مانند طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی با خطای 404 مواجه می‌شون که به دلیل عدم رسیدگی و توجه به آن باع از دست دادن بسیاری از کاربران سایت می‌شود پس حتما زود زود صفحات مختلف سایت را چک کنید تا با این خطا و خطاهای دیگری روبه‌رو نشوید.
• به محتوای خود اهمیت دهید
مهمترین موضوعی که در طراحی سایت باید به آن توجه کنید محتوای سایت می‌باشد کاربران برای خواندن محتوا وارد طراحی سایت شما می‌شوند اگر با محتوای مناسبی روبه‌رو نشوند بدون هیچ عملکردی سایت شما را میبندند
• از ویدیوها استفاده کنید
وجود ویدیو در طراحی سایت میتواند جذابیت سایت را چند برابر کنید همچنین با قرار دادن دکمه CTA می‌توانید ترافیک سایت خود را افزایش دهید و کاربران را در سایت خود حفظ کنید.
• افراط در تبلیغات
هر چه تبلیغات‌هایی که در سایت خود قرار می‌دهید هوشمندانه باشد و در جای مناسبی قرار داده شود می‌تواند نه تنها آن تبلیغات‌ها مفید واقع شود بلکه به کاهش بانس ریت سایت خود کمک خواهید کرد چرا که وجود تبلیغات‌های زیاد در سایت باعث می‌شود تا ذهن کاربران شلوغ شده و از دیدن سایتتان منصرف شوند.
• وجود عنوان مناسب سایت
وجود عنوان موثر و جذاب می‌تواند به دعوت کاربران و حفظ آن‌ها در سایت کمک کند شما باید حتما عنوان‌هایی که برای سایت خود انتخاب می‌کنید دقت کنید تا حتما مرتبط با محتوای ایجاد شده باشد و هم کاربران را به خواندن مطلب مربوطه دعوت کنید
• ارتقای کیفیت بخش جستجو
بخش جستجو که برای طراحی سایت‌ها بسیار حائز اهمیت می‌باشد باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد یعنی کاربران با جستجوی ساده به اطلاعات درخواستی خود دسترسی پیدا کند بنابراین باید به ارتقای کیفیت آن بسیار توجه کنید.
• توجه به کلمات کلیدی سایت
به کلمات کلیدی توجه کنید که یکی از اصلی‌ترین موارد در سئو می‌باشد. اگر صفحه‌ای از رتبه بالایی برخوردار باشد با جستجوی کاربران به اولویت گوگل می‌آیید اما لازم به ذکر است که حتما باید محتوای شما متناسب با آن کلمه کلیدی باشد. اگر جز این باشد طراحی سایت مربوطه را ترک خواهند کرد.
• لینک سازی داخلی خود را بهینه کنید
وجود لینک‌های نامعتبر به طراحی سایت شما ضرر می‌رساند پس حتما لینک‌های خود را چک کنید تا در صورتی برای نمایش دادن لینکی با مشکلی روبه‌رو شدید اقدام به رفع آن کنید.لینک سازی داخلی یکی دیگر از موضوعاتی می‌باشد که در کاهش بانس ریت بسیار مهم می‌باشد با تمرکز بر روی آن می‌توانید کاربران خود را راغب به ماندن در سایت و بازدید از صفحات دیگر سایت کنید.

طراحی سایت

ابزارهای چک کردن بانس ریت

ابزارهای بسیاری در اینترنت و دنیای سئو سایت وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بانس ریت طراحی سایت خود را چک کنید مانند گوگل آنالیتیکس که این ابزار قادر است تا زمان حضور کاربر در سایت، بانس ریت، پربازدیدترین صفحات از سایت، تعداد صفحاتی که توسط کاربر باز شده است و بسیاری از موارد دیگری را اندازه گیری کنید.

انکته مهم در بانس ریت

توجه کنید که برای کاهش بانس ریت شما می‌توانید علاوه بر انجام موارد بالا می‌توانید امورات مربوط به طراحی سایت خود به بهترین شرکت طراحی سایت بسپارید و خیال خود را از همه این موارد راحت کنید برخی شرکت‌های طراحی سایت با داشتن تیم حرفه‌ای و مجرب می‌توانند بهترین‌ها را در اختیار کسب و کار شما قرار دهند.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید