طراحی سایت


ریسک‌های سئو چیست؟

برخی اوقات وسوسه راحتی در افراد به وجود می‌آید که باعث می‌شود تا آن‌ها ریسک کنند سئو و بهینه سازی هم از آن مستثنا نیست یک استراتژی مناسب و عالی برای سئو چندین ماه به طول می‌انجامد تا نتیجه مطلوب را دریافت کنند بنابراین برخی افراد تحمل صبر کردن را نداشته و دوست دارند سریعا این مراحل طی شود که با انجام برخی کارها در دنیای سئو با دور زدن قوانین گوگل می‌خواهند به اولویت گوگل دست پیدا کنند. در کل دنیای سئوسایت از ریسک‌های بالایی برخوردار می‌باشد که برخی از آن‌ها موجب گسترش کسب و کار می‌شود حال اگر می‌خواهید بدانید که کدام یک از ریسک‌ها را بپذیرید به نفع شما می‌باشد و کدام باعث به خطر انداختن طراحی سایت شرکتی یا طراحی سایت فروشگاهی شما می‌شود را بیان می‌کنیم همانطور که می‌دانید سئوی کلاه سفید با توجه به قوانین گوگل ایجاد شده و اگر شما با توجه به آن پیش بروید می‌توانید شاهد پیشرفت بسیاری را در کسب و کار خود باشید اما اگر از سئوی کلاه سیاه در سئو و بهینه سازی سایت خود استفاده کنید در صورت فهمیدن گوگل رتبه سایت شما را کاهش داده و با جریمه بزرگی رو به رو می‌سازد. اگر شما ارای طراحی سایت املاک، طراحی سایت خبری، طراحی سایت بیمه و هر سایتی که برای شما دارای اهمیت می‌باشد تا بر اولویت گوگل قرار گیرید تا کاربران بسیاری را جذب کسب و کار خود کنید باید به سئو سایت خود بسیار اهمیت دهید. به دیجیتال مارکتینگ و در برخی مواقع در صورت نیاز به طراحی اپلیکیشن بپردازید تا کسب و کار خود را گسترش دهید.برخی روش‌هایی در دنیای سئوسایت وجود دارد که انجام آن با ریسک همراه می‌باشد در برخی مواقع شما باید آن‌ها را بپذیرید و با انجام آن‌ها به افزایش رتبه سایت خود کمک کنید:
• دریافت و ارسال بک لینک‌های با کیفیت
یکی از موارد ریسک در دنیای سئو گرفتن لینک از سایر طراحی وب سایت‌ها می‌باشد که ممکن است افراد با دیدن آن از طراحی سایت مورد نظر خارج شوند اما با استفاده از این کار باعث می‌شود تا به گوگل اعلام کنید که شما برای اثبات کار خود به طراحی سایت‌های معتبر هم لینک می‌دهید تا کاربران را به سمت آن‌ها ارجاع دهید. برای مثال اگر دارای طراحی فروشگاه اینترنتی می‌باشید می‌توانید به طراحی سایت دیجی کالا لینک دهید.
• مجددا طراحی وب سایت را طراحی کردن
از آن جایی که هر طراحی سایتی پس از چند سال نیاز به آپدیت شدن دارند مجددا طراحی کردن آن نیاز به زمان و هزینه می‌باشد که این یکی دیگر از موارد ریسک پذیر می‌باشد با طراحی مجدد طراحی سایت ممکن است که رتبه سایت خود را کاهش دهید و یا ممکن است کاربران نتوانند مانند قبل با سایت شما ارتباط برقرار کنند. اگر به طراحی مجدد پرداختید و با افت رتبه خود مواجه شدید به هیچ عنوان نگران نباشید چرا که گوگل متوجه این موضوع می‌شود که سایت‌ها به طراحی مجدد پرداختند این افت رتبه نیز موقتی بوده و پس از مدتی دوباره اصلاح می‌گردد.
• خرید دامنه‌های منقضی شده
یکی دیگر از مواردی که با ریسک بالایی همراه می‌باشد خرید دامنه‌های قدیمی و ریدایرکت کردن آن به طراحی سایت خودتان یکی از روش‌هایی است که می‌توانید با استفاده از آن به افزایش رتبه سایت شما کمک کند. باید توجه کنید تا دامنه مورد نظر با کسب و کار شما مرتبط باشد. اگر دارای طراحی سایت فروشگاهی می‌باشید توجه کنید تا دامنه مورد نظر در رابطه با فروشگاه شما باشد.
ریسک‌هایی که باید از آن در سئوسایت دوری کنید:
• لینک‌های خنثی را نپذیرید
برخی بک لینک‌ها تاثیری برای سایت شما ندارند نه خوب هستند و نه بد که به این لینک‌ها، لینک‌های خنثی می‌گویند. پذیرفتن این لینک‌ها از ریسک برخوردار می‌باشد شما نباید این لینک‌ها را رد کنید بلکه باید آن‌ها راحفظ کنید که به منفعت شما خواهد بود.
• دوری کردن از صفحات Doorway Doorway
صفحاتی هستند که به هدف افزایش امتیاز کلمات خاص ایجاد شده که به دایرکت کردن افراد به صفحات دیگر می‌پردازد ساخت این صفحاتی که می‌توانید کلمات کلیدی مشخصی را مورد هدف قرار دهید راحت بوده اما توجه کنید که گوگل به هیچ عنوان این صفحات را قبول ندارد و در صورت مشاهده آن‌ها سایت شما را جریمه می‌کند پس حتما از ایجاد این صفحات دوری کنید.
• تغییر یا حذف محتوا یا صفحات
یکی دیگر از مواردی که ریسک پر خطری را به دنیال دارد این است که در طراحی سایت خود بخواهید تا صفحه‌ای را حذف و یا تغییر دهید می‌باشد چرا که وقتی شما کلمات کلیدی را دارید که در بالا ماند سایت شما کمک می‌کند با این کار باعث می‌شود تا آن کلمات را از بین ببرید. به هیچ عنوان چنین ریسکی نکنید می‌توانید با پیام گذاشتن به کاربران آن‌ها را به صفحه دیگر انتقال دهید.
• استفاده از کلاه سیاه
همانطور که می‌دانید در دنیای سئو و بهینه سازی تکنیک‌های مختلفی مانند کلاه سیاه، کلاه سفید و کلاه خاکستری وجود دارد که بدترین گزینه‌ای که صاحب طراحی سایت می‌تواند از آن استفاده کند سئو کلاه سیاه می‌باشد این تکنیک یکی دیگر از روش‌هایی است که در دنیای سئو ریسک بسیار پرخطری می‌باشد و به هیچ عنوان سمت آن نروید و از روش‌های آن استفاده نکنید.به همین منظور برای در امان ماندن از این خطرات شما می‌توانید ساخت سایت و مسائل مربوط به سئو سایت خود را به دست بهترین شرکت طراحی سایت بسپارید تا آن‌ها بهترین‌ها را برای سایت شما به ارمغان بیاورند.
طراحی سایت

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید