طراحی سایت


ریفرال مارکتینگ چیست؟

این روزها افرادی که در حوزه بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنند با عبارت بازاریابی ارجاعی یا ریفرال مارکتینگ Referral Marketing رو به رو شده‌اند که ممکن است این سوال برای آن‌ها پیش بیاید که ریفرال مارکتینگ چیست؟ صاحبین مشاغل برای این که مشتریان زیادی را جذب کسب و کار خود کند از روش‌های مختلف بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ استفاده می‌کنند که یکی از روش‌های موجود که از محبوبیت بالایی در میان کاربران برخوردار می‌باشد ریفرال مارکتینگ Referral Marketing می‌باشد. در واقع به بازاریابی دهان به دهان که در بین افراد رایج است ریفرال مارکتینگ گفته می‌شود معمولا محصولی که کاربران از آن استفاده کرده‌اند و رضایت کافی را از آن دارند به اطرافیان خود معرفی می‌کنند تا افراد نیز از آن محصول خرید کنند و همانطور که افراد به آشنایان خود اعتماد کافی را دارند به خرید آن محصول می پردازند. در واقع این ریفرال مارکتینگ هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین به کار می‌رود و کمک می‌کند تا هم فروشنده و هم خریداران از خرید خود رضایت داشته باشند و به مشتری وفاداری تبدیل شوند.

طراحی سایت

مزایای ریفرال مارکتینگ

مزایایی که این ریفرال مارکتینگ دارد این است که کمک می‌کند تا مشتریان واقعی را به سمت کسب و کارتان جذب کند. همچنین از هزینه پایینی بهره مند می‌باشد و در مدت زمان کوتاهی نیز سرمایه شما را برمی‌گرداند.دلایلی که افراد را به استفاده از این روش بازاریابی ترغیب می‌کند این است که دسترسی راحتی دارد امروزه با داشتن اینترنت و فضای مجازی می‌توانید با کسب و کارهای بسیاری که مناسب نیاز شما می‌باشد آشنا شوید. و در هر زمان از شبانه روز خواستید با وارد شدن به طراحی سایت فروشگاهی و یا طراحی سایت شرکتی اقدام به خرید کنید. طراحی سایت‌های بسیاری در حوزه اینترنت وجود دارد که از این روش از بازاریابی ریفرال یا ریفرال مارکتینگ Referral Marketing استفاده می‌کنند.

استراتژی ریفرال مارکتینگ چیست؟

اگر می‌خواهید تا بازایابی ریفرال مارکتینگ را تجربه کنید باید با یک استراتژی قوی پیش بروید برای شروع این کار می‌توانید اهداف خود را تعیین کنید سپس با انجام برنامه ریزی معین به انجام کارهای لازم بپردازید. دقت کنید که در این مسیر شما باید مخاطبان خود را مشخص کنید که با چه کاربرانی سر و کار دارید با توجه به سلایق آن‌ها کارهای خود را پیش ببرید مانند این که اقشار کاربرانتان جزو چه گروهی می‌باشند اکثرا چه سنی را تشکیل می‌دهند؟ بیش‌‎تر با آقایان سروکار دارند یا خانم‌ها؟ برای نوجوانان کودکان یا بزرگسالان مناسب است؟ با مشخص نمودن این موارد می‌توانید به راحتی برنامه مناسبی را برای خود در کوتاهترین زمان بچینید و به سرعت به موفقیت دست پیدا کنید. همچنین شما می‌توانید پیشنهاد ویژه‌ای به کاربران خود ارائه دهید تا آن‌ها را ترغیب به خرید کردن از محصولاتتان کنید.

ریفرال مارکتینگ مناسب چه مشاغلی می‌باشد؟

ریفرال مارکتینگ برای هر مشاغل و هر طراحی سایتی اعم از طراحی سایت بیمه ، طراحی سایت املاک، طراحی سایت خبری و همه کسب و کارها به خصوص طراحی‌ سایت‌هایی که تازه راه اندازی شده‌اند مناسب می‌باشد. چرا که این بازاریابی از هزینه پایینی برخوردار است و برای افرادی که سرمایه بالایی ندارند بسیار مورد مناسبی می‌باشد. اگر شما هم صاحب کسب و کاری می‌باشید باید بازاریابی‌های مختلفی را در مشاغل خود به کار ببرید که یکی از آن روش‌های بازاریابی، ریفرال مارکتینگ Referral Marketing می‌باشد.

نکات مهم در ریفرال مارکتینگ

در این بازاریابی باید تلاش کنید تا برنامه‌ای که برای جذب کاربران خود پیاده کرده‌اید بسیار ساده و راحت باشد همچنین حتما از لینک‌های مشخصی در ریفرال مارکتینگ استفاده کنید. توجه کنید تا حتما در فروم‌های مناسب کسب و کار خود به فعالیت بپردازید و در سرویس‌های وبلاگی نیز وبلاگ‌های مرتبط با کسب و کار خود ایجاد کنید. علاوه بر آن برای بیش‌تر دیده شده در شبکه‌های اجتماعی نیز به فعالیت بپردازید چرا که فضای شبکه‌های اجتماعی بهترین فضا برای معروف شدن و دیدهشدن در میان کاربران می‌باشد. همچنین برای تعییت برنامه‌های خود بهتر است یک جدول زمان بندی را ایجاد کنید تا برنامه خود را طبق روال مشخصی پیش ببرید. همچنین در ایجاد متن خود دقت کنید تا بسیار تاثیر گذار باشد و احساسات کاربران را برانگیزد و آن‌ها را به سمت طراحی سایت شما و دیدن محصولاتتان ترغیب کند. توجه کنید پس از این که کمپین تبلیغاتی خود را انجام دادید و مشتریان بسیاری را جذب کسب و کار خود نموده‌اید در این مرحله نظرات مشتریان خود را بخواهید تا در بخش نظرات قرار دهند. و آن‌ها را می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی و مکانی که دیده می‌شود قرار دهید تا افراد دیگر مشاهدهنمایند که مشتریان شما از خرید و استفاده از خدمات مربوطه رضایت کافی داشتن اگر دقت کنید برخی افراد وقتی وارد طراحی سایت دیجی کالا می‌شوند و قصد خرید محصولی را دارند به بخش نظرات رفته و نظرات کاربران دیگر را می‌خوانند تا اگر رضایت آن محصول درصد بیش‌تری بود آن محصول مورد نظر را خریداری می‌کنند.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید