طراحی سایت


سئو و نقش آن در افزایش رتبه طراحی سایت

شما در حال ساختن یک طراحی سایت هستید اما متأسفانه بازدید کننده ای ندارد ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد. یک طراحی سایت کافی نیست. همچنین باید آنها را در دایرکتوری های موتور جستجو وارد کرده و از آن طریق ترافیک ارگانیک کسب کنید. منظور من از ترافیک گوگل بیش از همه است ، زیرا گوگل مسئولیت از کل جستجوهای ارگانیک را بر عهده دارد ، می گوید اسمارت در این مقاله قصد دارم چند ترفند ساده سئو را برای شما نشان دهم.
می توانید از آنها برای بهبود رتبه بندی گوگل در طراحی سایت استفاده کنید. البته این راهکارها روی موتورهای جستجوگر دیگری نیز كار می كنند ، اما من به خصوص دوست دارم در اینجا وارد گوگل شوم طراحی سایت وردپرس وردپرس البته تنها بستر میزبانی وب نیست. با این حال ، این بهترین برای سئو است ، تا حد زیادی به لطف بسیاری از افزونه های رایگان مانند افزونه سئو برای وردپرس است و نسخه رایگان و پریمیوم دلار دارد.

طراحی سایت

عملکرد افزونه ها در طراحی سایت

ابتدا پیش نمایش صفحه را همانطور که ظاهر می شود نشان می دهد و در موتورهای جستجو نمایش داده می شود. با این وجود می توانید مشخصات موبایل و دسک تاپ را مشاهده کنید. همچنین می توانید یک کلمه کلیدی تمرکز را وارد کنید تا بتوانید آنالیز سئو را در زمان واقعی را در طراحی سایت دریافت کنید. پست شما را اسکن می کند و سپس پیشنهادهایی را برای خوانایی ، تراکم کلمات کلیدی ، برچسب های عنوان و عنوان و غیره ارائه می دهد.
محتوای سنگ بنای باید علامت گذاری شود تقریباً هر کاری می توانید انجام دهید تا واقعاً سئو طراحی سایت خود را نادیده بگیرید. اکنون به برخی از ویژگی های اصلی نسخه رایگان می روم ، اما بعدا در مورد مزایای نسخه پریمیوم صحبت خواهم کرد. پیوندهای داخلی و تغییر مسیرها عملکردهای مهم سئو هستند. آنها نه تنها صفحات شما را برای موتورهای جستجو جذاب تر می کنند بلکه به شما در گرفتن بک لینک از طراحی سایت های دیگر کمک می کنند.

طراحی سایت

پیوندهای شکسته را در طراحی سایت پیدا کنید

کنسول جستجوی گوگل برای تحلیل و بهینه سازی طراحی سایت شما استفاده می شود. می توانید از کنسول جستجو استفاده کنید تا متوجه شوید طراحی سایت شما توسط گوگل مشاهده می شود. سپس می توانید خطایی را که ممکن است رخ دهد اصلاح کنید. اگر همه اشکالات را برطرف کرده اید ، باید صفحه خود را ایندکس کنید ، اما ابتدا باید بررسی کنیم که آیا همه چیز واقعاً کار می کند یا خیر. شما همچنین باید نقشه سایت خود را بررسی کنید.
اما اکنون می خواهم به مزایای سئو وردپرس بپردازم برای استفاده فقط باید افزونه را نصب کنید. بعداً از خودتان می پرسید که چقدر مدت ها بدون آن کنار آمده اید اکنون یک پست جدید در وردپرس می نویسید ، سئو طراحی سایت در زیر پست ظاهر می شود. مطالبی است که برای شما مهمتر است و برای آن می خواهید شناخته شوید. من مقالاتی را درباره موضوعات بازاریابی آنلاین ، بازاریابی محتوا و سئو می نویسم.

طراحی سایت

بک لینک گذاری برای طراحی سایت

من مقالات زیادی نوشتم که در مورد نحوه ساخت بک لینک می گوید. شما می توانید برنامه های بسیار خوب بک لینک را در وبلاگ من پیدا کنید ، اما در این مقاله من عمدتاً می خواهم به وبلاگ نویسی میهمان توجه کنم با این استراتژی ، برایان هریس از اوکی دارک توانست ترافیک خود را بیش از افزایش دهد. با ارسال پست های مهمان در طراحی سایت های معتبر ، می توانید سئو خود را تقویت کرده و از مزایای بسیاری بهره مند شوید.
دستورالعمل ها و خدمات عمومی من محتوای سنگ بنای من است. همه چیز دیگر دارای محتوای طولانی است هنگام نصب داشبورد جدیدی دریافت می کنید که می توانید سئو کل طراحی سایت خود را بررسی کنید. مشارکت هایی که به رنگ قرمز ، نارنجی یا خاکستری برجسته می شوند باید مورد بازنگری قرار گیرند. با استفاده از این برنامه می توانید به تدریج مشکلات طراحی سایت خود را برطرف کنید. با این حال ، اگر می خواهید نظر دیگری کسب کنید.

اهمیت موبایل در طراحی سایت

همه می دانند که گوگل و سایر موتورهای جستجو روی الویت موبایل تأکید ویژه ای دارند. اینترنت اشیاء ، دستگاه های قابل حمل و تلفن های همراه بدان معنی است که ما همیشه اینترنت را در جیب خود داریم. استفاده از موبایل قبلاً در پایان سال با استفاده از دسک تاپ گرفتار شده است. اگر طراحی سایت موبایل ندارید نمی توانید جایگاه خوبی در نتایج جستجو کسب کنید در رایانه شخصی فضای کافی برای فیلم ها ، انیمیشن ها و عکس های بزرگ دارید.
فضا در دستگاه های تلفن همراه کمیاب است بنابراین نیاز به استفاده بهتری دارد. فقط باید از گوگل سؤال کنید اگر پیوندهایی پیدا نشدید می توانید به گوگل بگویید که می توانید این مشکلات را برطرف کنید. حتی اگر تغییرات مهمی در طرف شما ایجاد شود ، حتی پیام دریافت خواهید کرد. اگر طراحی سایت شما بیش از حد بسیاری از صفحات خطای را نشان می دهد ، می تواند به سرعت به یک مشکل بزرگ تبدیل شود ، بنابراین باید این لینک های خراب است.

استفاده از فیدهای آر اس اس در طراحی سایت

می توانید طراحی سایت خود را به یک فید آر اس اس ارسال کنید حتی اگر این به تنهایی نتواند معجزه سئو را انجام دهد. این قبلاً توسط جان مولر گوگل تأیید شده است. اگر همان اطلاعات را در طراحی سایت خود منتشر کرده و دوباره در یک طراحی وب سایت خبری شناخته شده ، کاربران شما را کاملاً متفاوت درک کنند. گزارش نشان می دهد که از کل بازاریابان معتقدند که وبلاگ آنها برای موفقیت بازاریابی آنها بسیار مهم است در اسرع وقت برطرف کنید.
شما باید صفحاتی را که دیگر وجود ندارد به صفحات دیگر تغییر دهید هنگامی که آماده هزینه کردن دلار هستید ، می توانید از نسخه برتر استفاده کنید ، اما افزونه های رایگان وردپرس نیز وجود دارد. با این وجود افزونه های زیادی را فعال نکنید ، زیرا آنها طراحی سایت شما را کندتر می کنند ، هم برای بازدید کنندگان و هم برای موتورهای جستجو ، زیرا این صفحه باید با هر تماس اطلاعات بیشتری بارگیری و انتقال یابد.

پیشنهادات موضوعی را در طراحی سایت ارائه دهید

ترافیک بسیار عالی است ، اما بازدیدکنندگانی که بارها و بارها به طراحی سایت شما مراجعه می کنند حتی بهتر هستند این باعث می شود رتبه شما افزایش یابد. من یک ویدئو ساختم که نشان می دهد چگونه بازدید کنندگان را باز می گردانم. بازاریابی بخش مهمی از این استراتژی است. اما دلیلی برای آزار کاربرانی که در حال حاضر در انتهای قیف تبدیل با تبلیغات بازاریابی وجود دارند ، نیست. ما باید به این کاربران پیشنهادات موضوعی مفیدتری ارائه دهیم.
علاوه بر این ، آن را به عنوان رسانه درآمد بدست می آورند و یک استراتژی تبلیغاتی مؤثر است. آنها به لطف همکاری با چندین فروشندگان بزرگ اتومبیل و تبلیغ خدمات خود در رسانه های اجتماعی ، نام خود را ایجاد کرده اند. این آژانس به دلیل تبلیغات تبلیغاتی و محصولات تجاری متقابل شناخته شد و کرتیس توانست خود را به عنوان یک متخصص بازاریابی برای فروشندگان خودرو در طراحی وب سایت مستقر کند. این استراتژی به آژانس بازاریابی کوچک دارد.

مقالات کاربردی طراحی سایت

اگر یکی از مقاله های من را خوانده اید ، سایت پیشنهادی جدید را برای شما ایجاد می کند. در زیر پیشنهادات دیگری وجود دارد که کمی شبیه تبلیغات است. اینها پیشنهادهای ایستا نیستند ، آنها با تنظیمات برگزیده کاربر سازگار می شوند. با استفاده از این استراتژی می توانید نرخ کلیک خود را در طراحی سایت بهبود بخشید زیرا ارتباط مستقیمی بین موقعیت سئو شما و نرخ کلیک وجود دارد. جایگاهی را در بین بهترین و مشهورترین آژانس های تبلیغاتی دارد.
در شیکاگو جهت طراحی سایت فراهم کرد وب سایت پر از ابزارهای مفید است یک تبلیغ بنر چرخان ، یک چت زنده وجود دارد و می توانید ماشین رویایی خود را پیدا کنید طراحی سایت تلفن همراه از قابلیت های یکسانی برخوردار است اما در صفحه کوچکتر است. برای کاربران تلفن همراه ، فروشنده خودرو همه چیز را به حداقل ممکن محدود کرده است. با این وجود ، کاربران تلفن همراه می توانند یک ماشین بخرند ، از چت استفاده کنند و تصاویر را مشاهده کنند.

نتیجه گیری

اما همه چیز بهینه شده است دکمه ها قابل توجه تر و کلیک کردن راحت تر هستند. اگر می خواهید سئو خود را برطرف کنید باید فروشگاه آنلاین خود را برای استفاده از موبایل در طراحی سایت بهینه کنید. ابزاری برای یافتن مطالب جدید مانند از کل بازاریابها به عنوان بازخورد آر اس اس مؤثر هستند. این ترافیک در گوگل آنالیز بعنوان ترافیک ارجاع نمایش داده می شود ، نه به عنوان ترافیک جستجو با این وجود ترافیک بیشتر به گوگل این امکان را می دهد.
سایت شما چیزی را برای کاربران ارائه دهد. همین مطالعه همچنین نشان داد که میلیون کاربر تبلیغات در دستگاه های تلفن همراه خود را مسدود می کنند. با استفاده از یک فید آر اس اس و سایر استراتژی ها برای قرار دادن لینک ها ، می توانید برای بهبود نمایه سئو خود ، بک گراندهایی بسازید. بنابراین این فرصت را از دست ندهید ، زیرا ممکن است پول خود را در کمپین های پی پی سی یا تبلیغات بنر در طراحی وب سایت هدر دهید.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید