طراحی سایت


طراحی سایت بیمه بازار

چه تازه شروع به فروش بیمه کرده باشید و چه بخواهید تجارت فعلی خود را به سطح بالاتری برسانید، به یک طراحی سایت بیمه با استفاده آسان نیاز دارید که مشتریانی را به شما معرفی می کند. اخیرا روش های زیادی برای خرید بیمه معرفی شده اند که طراحی سایت بیمه بازار یکی از آن ها به شمار می آید. سایت بیمه بازار در سایت الکسا ثبت شده اما هنوز به رتبه خوبی دست پیدا نکرده است با این حال در میان رقبا جایگاه خوبی دارد اما جای پیشرفت و ارتقا زیادی دارد. اگر به سرعت بارگذاری این سایت در مقایسه با رقبا دقت کنید متوجه می شوید دارای سرعت متوسطی است که با بهبود آن می تواند یک امتیاز مثبت در جهت ارتقا کسب کند.

طراحی سایت

خلاصه

طراحی سایت بیمه بازار یک سامانه آنلاین می باشد که کاربران می توانند انواع بیمه ها را مقایسه کنند و بهترین انتخاب را داشته باشند. در این مقاله قصد داریم ویژگی ها و امکانات طراحی سایت بیمه بازار را معرفی کنیم. همچنین به بررسی طراحی این وب سایت پرداخته ایم و برخی نقاط ضعف آن را ذکر می کنیم.

بخش های طراحی سایت بیمه بازار

به کمک بیمه بازار می توانید با انواع بیمه ها آشنا شوید و بیمه مناسب خود را بخرید همچنین امکان ثبت یادآور زمان تمدید بیمه را دارید تا اقساط بیمه را به موق پرداخت کنید. بیمه بازار با بیش از 10 شرکت بیمه معتبر همکاری دارد. همچنین طراحی سایت بیمه بازار خلاقانه در عین حال ساده است. برای استفاده از رنگ ها افراط نشده و رنگ کلی سفید و مشکی هستند این پرهیز از افراط در ارائه مطالب و دکمه ها نیز در نظر گرفته شده است که کاربر پسند بوده و از شلوغی و درهم برهم شدن مطالب جلوگیری می کند. امروزه این گونه وب سایت ها مورد پسند کاربران می باشند و شرکت نونگار پردازش نیز با توجه به نیاز کارفرما این اصل را رعایت می کند.

• معرفی بیمه ها

در وب سایت بیمه بازار انواع بیمه ها معرفی شده اند که به مشتریان کمک می کند با بررسی دقیق تر انتخاب بهتری داشته باشند. انواع بیمه ها شامل بیمه وسایل نقلیه، اشخاص، سازمانی و اموال می باشد. که در صورت بروز خسارت طبق قرار داد ثبت شده خسارت شما از طرف شرکت بیمه موردنظرتان پرداخت می شود.

• پشتیبانی

طراحی سایت بیمه بازار از نظر پشتیبانی قدرتمند بوده و از 9 صبح تا 12 شب تیم پشتیبانی پاسخگوی سوالات شما هستند. به علاوه در صورتی که قبل از 9شب بیمه خود را خریداری کنید در همان روز برای شما صادر میگردد و به محل شما ارسال خواهد شد. برای فسخ بیمه نامه و یا انتقال بیمه ها و تخفیفات می توانید با تیم پشتیبانی مشورت کنید.

• وبلاگ

بخش بلاگ مقالات و جدیدترین اخبار در طراحی سایت بیمه بازار برای اطلاع رسانی به بازدیدکنندگان با عنوان مجله بیمه تعبیه شده است. در این قسمت تمامی اطلاعات اخبار از نرخ دیه در سال جدید، نرخ بیمه بیکاری و روش های مشاهده سوابق بیمه تا هر انچه مربوط به انواع بیمه ها می باشد و ضرورت بیشتری دارند در قالب یک مقاله و یا خبر کوتاه منتشر می شود.

• تعرفه ها

تعرفه ها در طراحی سایت بیمه مصوب و قانونی بوده و مبلغ بیشتری دریافت نمی شود به علاوه تخفیف های ویژه ای ارائه می دهد به این صورت که به ازای هر سال عدم خسارت تخفیفی در نظر گرفته است که در بخش تخفیف های ویژه قابل مشاهده هستند. یکی از امکانات خوبی که برای پرداخت بیمه ها در نظر گرفته شده امکان پرداخت اقساطی می باشد که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

• شرایط

شرایط خاص برای فسخ بیمه نامه، بیمه های کوتاه مدت و شرایط پرداخت اقساطی بیمه نیز درج شده اند. به علاوه در هر بخش سوالات متداول مربوطه برای مثال شرایط انتقال تخفیف و شرکت بیمه مربوطه قرار داده شده اند که ممکن است سوالات شما نیز باشند.

مزایای طراحی سایت بیمه بازار

با ورود به سایت بیمه بازار بدون نیاز به صرف زمان برای تردد در سطح شهر و یا انتظار در مراکزو شعب بیمه به راحتی از محل کار و یا منزل خود می توانید امور بیمه را انجام دهید که در جامعه امروزه ما با وجود مشغله های فراوان انجام امور اداری به صورت آنلاین یکی از موهبت های اینترنت و تکنولوژی به شمار می رود.

جمع بندی

طراحی سایت بیمه بازار یکی از بهترین وب سایت های طرف قرار داد با انواع بیمه ها است. شما نیز می توانید با مراجعه به بهترین شرکت طراحی سایت یه وب سایت مشابه بیمه بازار سفارش دهید و با بهینه سازی و سئو قدرتمند جایگاه خود را از رقبای قدیمی تر بهبود بخشید. نمی توان گفت همه وب سایت های مشابه بیمه بازار بدون شک موفق خواهند بود اما بی شک سایت هایی که به طور مداوم بررسی و بهینه سازی می شوند موفق خواهند بود.

بیمه بازار چیست؟

خیلی از افراد برای اینکه بیمه مورد نظر خودشان را انتخاب کنند باید به صورت حضوری به تمامی شرکتهای بیمه مراجعه کنند و بیمه مورد نظر را انتخاب کنند. این امر باعث می‌شود که صرف هزینه و وقت طلف شود. اما بیمه بازار این مشکل را برای شما حل کرده با توجه به اینکه بیمه بازار با تمامی شرکتهای معتبری که بیمه مرکزی جمهوری اسلامی آنها را تایید کرده است همکاری می کند و به راحتی می توانید با مقایسه قیمت ها و خدمات این بیمه‌ها بهترین بیمه را برای خودتان انتخاب کنید.
بهترین مزیتی که بیمه بازار دارد این است که بیمه نامه شما در سریعترین زمان صدور می شوند و فرایند ثبت نام بیمه بسیار راحت و سریع است و تمامی مراحل به صورت آنلاین پیگیری می‌شود. به همین خاطر نیازی به رفتن حضوری به دفاتر بیمه نیست.
همچنین بیمه بازار فرآیند قسطی کردن بیمه را نیز برای شما مهیا می کند. شرکت‌های بیمه معمولاً تخفیف نمی‌دهند و قیمتی که برای شما اعلام شده است را می بایست پرداخت کنید. اما بیمه بازار در کنار این که شما را از تخفیفات ویژه شما بهره مند می کند، این امکان را نیز به شما می دهد تا هزینه های بیمه را به صورت اقساطی پرداخت کنید و همین امر باعث محبوبیت بیمه بازار در بین هموطنان شده است.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید