طراحی سایت


طراحی سایت بیمیتو

طراحی سایت بیمیتو از جمله طراحی سایت بیمه است که خدمات بیمه را به صورت آنلاین انجام می دهد و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت. پر واضح است که اغلب افراد برای انجام اموری مانند تمدید و یا درخواست بیمه مراجعه غیر حضوری را ترجیح میدهند چرا که تایم کاری این ادارات مانند سایر مشاغل است و مراجعان برای مراجعه حضوری نیاز به درخواست مرخصی دارند و علاوه بر این باید در صف های انتظار طولانی بمانند بنابراین با طراحی سایت بیمه سهولت انجام امور بیمه ای مشتریان امکان می پذیرد.
به عنوان یک نماینده بیمه، شما وب سایتی می خواهید که به شما کمک کند آژانس خود را با کارایی بیشتری اداره کنید و این بخشی از استراتژی بازاریابی شماست. هر روز افراد بیشتری در حال مشاهده وب سایت ها در دستگاه های تلفن همراه خود هستند با طراحی های چند پلتفرمی با تنظیم خودکار اندازه صفحه، به راحتی امکان مشاهده سایت شما در هر دستگاهی فراهم می شود. ویژگی هایی مانند "برای تماس کلیک کنید" و "دریافت مسیرها" همگی برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان واقعی طراحی شده اند.

طراحی سایت

ویژگی های طراحی سایت بیمیتو

به محض ورود به وب سایت بیمیتو گزینه های بیمه مورد نظر خود را مشاهده می کنید که عبارتند از بیمه شخص ثالث، بدنه، آتش سوزی، زلزله، موتور سیکلت، مسافرتی، عمر، سازمانی، مسئولیت پزشکان و اخیر که درمان و کرونا هم به آن اضافه شده است. از خدمات مثبت و چشمگیر بیمیتو ارسال بیمه نامه شما در همان روز به صورت رایگان است.

خرید بیمه

پس از کلیک روی هر گزینه لیستی از مشخصات بیمه مورد نظرتان را مشاهده خواهید کرد که مرحله به مرحله تا انتها پیش می روید. برای مثال در خرید بیمه موتور سیکلت ابتدا می توانید مدل موتور سیکلت و سال ساخت را انتخاب کنید و سپس به مرحله بعدی برای ویژگیی های پرداخت بروید.

تمدید

یکی دیگر از امکانات سایت بیمه یادآوری برای تمدید و یا پرداخت اقساط ماهیانه است. در این بخش میتوانید تکرار یادآور را مشخص کنید که به صورت ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و یا سالیانه باشد.

چرا طراحی سایت بیمیتو

از شعارهای بیمیتو سادگی در خرید، سرعت در صدور، پشتیبانی در همه امور و ارسال رایگان که توانسته رضایت مشتریان را جلب کند. شما در هر لحظه می توانید از مشاورین بیمیتو کمک بگیرید و تعرفه خدمات این شرکت را با سایرین مقایسه کنید. همچنین با دانلود اپلیکیشن بیمیتو دیگر نیازی به ورود به سایت نیست و همواره روی تلفن همراه خود دارید.
اگر با انواع بیمه ها آشنایی ندارید بیمیتو ویژگی ها و امکانات این سایت را در قالب مقاله به شما توضیح داده است که مزیتش این است که به راحتی می توانید انتخاب مناسبی داشته حتی قبل از اینکه با مشاوران ارتباط برقرار کنید اطلاعات جامعی از بیمه و خدمات مربوطه داشته باشید.
سایت بیمیتو یکی از بزرگترین مجموعه هایی که با تعداد زیادی از بیمه ها همکاری می کند و با راه اندازی خدمات اینترنتی فرصت های شغلی بسیاری فراهم کرده که در انواع حوزه های شغلی میباشد که امروزه یکی از پرمخاطب ترین وب سایت های بیمه شناخته شده است و در میان رقبای خود رنک 614 الکسا در ایران را دارد. طراحی ساده در عین حال خلاقانه بیمیتو کاربری راحتی را برای مخاطبان فراهم کرده که موجب شده کاربران بدون تردید مرحله به مرحله برای خرید بیمه مورد نظر خود اقدام کنند.

دلایل خرید بیمه

وقوع برخی اتفاقات قابل پیش بینی نیستند اما می توان از خسارات احتمالی پیشگیری کرد. برای مثال زلزله می تواند خسارات زیان باری برای شما ایجاد کند تا حدی که امکان جبران آن را نداشته باشید پس از در منطقه زلزله خیزی هستید با پرداخت مبلغی به صورت ماهیانه میتوانید اموال خود را بیمه زلزله کنید تا در صورت وقوع حادثه شرکت بیمه مورد نظرتان این خسارت را جبران کند. زلزله یکی از انواع حوادث است و مثالی بود در این مقاله ذکر شد اتش سوزی و تصادفات خسارت بار از جمله دیگر حوادثی هستند که نیاز شما به بیمه را افزایش می دهد.

طرف های قرارداد بیمتو

• بیمه کارآفرین
• بیمه نوین
• بیمه سامان
• بیمه تجارت نو
• بیمه کوثر
• بیمه آرمان
• بیمه سینا
• بیمه تعاون
• بیمه دی
• بیمه آسماری
• بیمه معلم
• بیمه ایران
• بیمه آسیا
• بیمه پارسیان
• بیمه دانا
• بیمه رازی
• بیمه ما
• بیمه پاسارگاد
• بیمه البرز
• بیمه ما
• بیمه ملت

معرفی به مخاطبان

اگر تصمیم به طراحی سایت بیمه گرفته اید حتما به وجود رقیبان زیاد آگاهی دارید پس باید افراد بیشتری سازمان و شرکت شما را بشناسند که بتوانید به عنوان برترین شرکت های بیمه فعالیت کنید یکی از اقدامات ضروری که باید انجام دهید حفظ امنیت اطلاعات کاربران است و ارائه مزایای بیشتر به مراجعین است. هر چه کاربران رضایت بیشتری از وب سایت و شرکت شما داشته باشند نرخ ورودی سایت افزایش پیدا می کند که موجب می شود گوگل نیز در لیست جستجوهای برتر شما را نمایش دهد.

بیمیتو چیست؟

این برند یکی از برندهای معروف برای خرید آنلاین بیمه میباشد که شما میتوانید به راحتی فرآیند انتخاب و خدمات بیمه درمانی و مقایسه قیمت های انواع شرکت ها را انجام دهید و بهترین شرکت بیمه را انتخاب کنید. تمامی شرکتهای بیمه که از قوانین بیمه مرکزی جمهوری اسلامی تبعیت می کنند در بیمیتو ثبت نام هستند و شما می توانید با خاطری آسوده اقدام به مقایسه خدمات بیمه‌ها و هزینه‌ها کنید و بدون مشکل اقدام به انتخاب بیمه مورد نظر خود بکنید.
یکی از بهترین مزیت های بیمیتو این است که دارای تقویم و سررسید است و شما را از سررسید های اقساط مطلع می کند و می توانید در هر لحظه میتوانید اقدام به پرداخت بیمه به صورت آنلاین کنید و نگران دسترسی حضوری به شرکت های بیمه نباشید. در صورتی که اپلیکیشن بیمیتو دچار مشکل باشد یا نیاز به مشاوره آنلاین داشته باشید می توانید از قسمت تماس با مشاوران آنلاین سوال خود را مطرح کنید و مشکل را برطرف کنید.

نکته مهمی که در رابطه با فعالیت بیمیتو پرسیده شود این است که آیا فعالیت این شرکت و این برند قانونی است یا خیر؟

در پاسخ به این سوال باید بگویم با توجه به مدارک و اسناد که شرکت بیمیتو به دفتر مرکزی بیمه جمهوری اسلامی ارائه داده است، تمامی فعالیت‌های این شرکت قانونی و بدون مشکل می باشد و در صورتی که نیاز به مشاهده این مدارک دارید می‌توانید با مشاوران ما تماس بگیرید و مدارک را مشاهده کنید.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید