طراحی سایت


طراحی سایت مدیسه

در این مقاله به بررسی اجمالی طراحی سایت فروشگاهی مدیسه می پردازیم که یکی از فروشگاه های اینترنتی موفق پس از دیجی کالا به شمار می آید همچنین بررسی می کنیم طراح سایت مدیسه کیست. شرکت طراحی سایت نونگار پردازش یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در زمینه ساخت سایت شناخته شده است و فعالیت وسیع و طولانی مدتی در حوزه سایت های فروشگاهی دارد.

طراحی سایت

بررسی سایت مدیسه :

• طراح سایت مدیسه

شرکت توسعه تجارت الکترونیک گلستان که سابقه 6ساله در این زمینه دارد و فعالیت گسترده ای در شاخه بازاریابی و سایت های فروشگاهی دارد و 2سال است مجوز های خود را از فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم‌ افزارهای رایانه ‌ای کسب کرده است. این شرکت برای طراحی سایت مدیسه از تیمی خلاق و با استعداد کمک گرفته و نتیجه نهایی موفق بوده است اما نکته ای که در طراحی رعایت نشده سرعت لود سایت مدیسه می باشد. اگر به سایت مدیسه رجوع کنید می بینید که از سایر فروشگاه های اینترنتی سرعت بارگذاری پایین تری دارد. نکته دیگر که به وضوح قابل مشاهده است عدم رعایت فضاهای خالی و چارت بندی بدون قاعده در صفحه اول می باشد.

• محصولات

طراحی سایت مدیسه فقط مختص به محصولات خاصی نمی شود و انواع و اقسام کالای مورد نیاز خود از جمله خوراکی، پوشاک، الکترونیکی، آرایشی، هنری، لوازم منزل، لوازم ورزشی و اقلام مورد نیاز کمپینگ و حتی قطعات خودرو را می توانید از سایت مدیسه تهیه کنید. علاوه بر این گروه بندی جنسیتی نیز به خوبی رعایت شده و کاربر به راحتی به صفحه مورد نظر هدایت می شود. شاید همین جامع و کامل بودن محصولات سایت مدیسه باعث شده تا رقیب قدرتمندی برای طراحی سایت دیجی کالا شناخته شود.

• رنگ ها و طراحی

رنگ پشت زمینه‌ی سفید و نوشته های مشکی رنگ قالب سایت مدیسه می باشد البته کمی رنگ قرمز نیز در طراحی این سایت در نظر گرفته شده است و مابقی مربوط به تصاویر محصولات است که کمی رنگ و لعاب به سایت بخشیده است. محدود بودن تعداد رنگ ها باعث سادگی و پرهیز از شلوغی بیش از حد برای مدیسه شده است.

• ویژگی ها

یکی از پیشنهاداتی که مدیسه ارائه می دهد این است که هر بار سفارش می دهید امتیازی دریافت می کنید و برای خرید های بعدی قابل استفاده می باشد. در واقع این امتیازات کدهای تخفیفی هستند که در خریدهای بعدی اعمال می شوند. این امر هم برای خریدار با سفارش محصول مورد نیازش مبلغی سود به دنبال دارد هم منافعی برای سایت مدیسه دارد و کاربر را مشتری دائمی خود می کند. از دیگر ویژگی ها بلاگ مدیسه می باشد که بیشتر مقالات در مورد استایل می باشد و مطالب پر طرفدارد محسوب می شوند. مطالعه بلاگ مدیسه دانش شما را برای انتخاب بهترین استایل مناسب خودتان بالا می برید و با اعتماد به نفس بیشتری می توانید انتخاب کنید. از مزیت های این قسمت در نظر گرفتن تمامی رده های سنی برای بانوان، آقایان و کودکان می باشد.

پشتیبانی طراحی سایت مدیسه چگونه است؟

ارتباط با پشتیبانی سایت مدیسه از طریق سایت و ارسال تیکت و همچنین به صورت تلفنی امکان پذیر است. تیم پشتیبانی از شروع ساعت اداری تا نیمه شب پاسخگوی سوالات کاربران هستند و در ساعت دیگر تنها قادر به ارسال پیام هستید تا در اسرع وقت پاسخ شما ارسال شود. مدیسه برای تضمین کالاها، کالاهای اصل همراه با گارانتی معتبر برای خریداران ارسال می کند تا خرید خود را با خیال آسوده انجام دهید و همچنین در صورت عدم اصل بودن کالا امکان بازگشت وجود دارد. علاوه بر این همان طور که می دانید برخی کالاها خصوصا پوشاک نیاز به لمس و اندازه گیری دارند بنابراین امکان تعویض و یا بازگشت کالا به هر دلیلی تا 7 روز به صورت رایگان امکان پذیر است. البته نکته ای در خصوص کالاهای هدیه وجود دارد که امکان تعویض سایز را ندارند و همچنین کالاهای بهداشتی به دلیل رعایت بهداشت امکان مرجوعی یا تعویض ندارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط تعویض و مرجوع کالا می توانید به سایت مدیسه مراجعه کنید.

نتیجه گیری

همانطور که مشاهده می کنید هر روز به تعداد طراحی سایت فروشگاهی اضافه می شود و این نشان از استقبال کاربران اینترنتی از خرید مجازی است. اگر تمایل به طراحی فروشگاه اینترنتی دارید باید بدانید در میان تعداد زیادی از رقبای قدرتمند میزان موفق سایت فروشگاهی به خلاقیت بیشتر و برتری از دیگری بستگی دارد. به این معنا که کاربر می بایست دلیل و وجه تمایزی برای انتخاب سایت شما پیدا کند و گرنه به سمت سایت های قدیمی تر هدایت می شود. به علاوه با سئو سایت قوی می توانید نمایش بهتری برای کاربران داشته باشید تا محصولات وب سایت شما را به عنوان نتایج ابتدایی نمایش داده شود. برای اطلاع از قیمت ها و اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت فرشگاهی می توانید با نونگار پردازش ارتباط برقرار کنید.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید