طراحی سایت


فلت دیزاین چیست؟

فلت دیزاین یکی از روش های طراحی سایت‌ می باشد. فلت دیزاین نوعی روش طراحی تخت و ساده می باشد که سایه سازی و الگوهای گوناگون در آن استفاده نمی شود. در این سبک از طح های سه بعدی و شگفت انگیز استفاده نمی شود و تمامی طرح ها در نهایت سادگی و همچنین تک رنگ می باشند. علاوه بر سادگی های این سبک به آن اصطلاحا کارتونی هم می گویند به همین دلیل با استفاده از سادگی این طرح برای کودکان کارتون می سازند.تصاویر و رنگ های ساده تر خیلی سریع تر درک میشوند ، چه برای بزرگسالان و چه برای کودکان و همچنین جذابیت بیشتری برای افراد دارد.علاوه بر تک رنگ و عدم وجود افکت سایه و ...در این سبک از اشکال هندسی هم استفاده می شود.در واقع از چیدمان اشکال هندسی در کنار هم شکل بسیار زیبیی به وجود می آید مفهوم موضوع موردنظر را به خوبی نشان می دهد. اگر قصد دارید از فلت دیزاین در طراحی سایت‌ خود استفاده کنید بهتر است در انتخاب اشکال هندسی دقت کنید تا تصاویر گنگ و نامفهوم در طراحی ایجاد نشود.بیشترین کاربرد این سبک زیبا در طرح های تبلیغاتی و کلا موضوعات مربوط به کسب و کار است.

فلت دیزاین در طراحی لوگو

اگر همین حالا کلمه لوگو را در اینترنت جستجو کنید می توانید لوگوهایی که با این روش طراحی شده اند را مشاهده کنید و متوجه خواهید شد که چقدر زیاد هستند و کمپانی های بزرگ به سمت طراحی به این سبک پیش می روند.امروزه لوگوهای ساده تر شکیل تر به نظر می آیند و طرفداران بیشتری دارند.

طراحی سایت

فلت دیزاین در طراحی سایت

از آنجایی که امروزه افراد مشغله کاری زیاد و وقت کمی دارند به دنبال راهکار هایی هستند که سریع تر کارشان انجام شود.استفاده از سبک فلت دیزاین می تواند پاسخگوی خوبی برای این نیاز باشد. طراحی آیکون ها و سایر المان های گرافیکی سایت بسیار ساده و قابل درک هستند و به راحتی کاربر را در کوتاه ترین زمان ممکن به سمت هدف راهنمایی می کنند.

فلت دیزاین در طراحی کاتالوگ و پوستر

از این روش طراحی برای طراحی قالب کلی کاتالوگ ها نیز استفاده می شود. مثلا می توان در خط کشی ها ، تصاویر و موارد دیگر سایت طرح های فلت را به کار گرفت.در زمینه پوستر های تبلیغاتی نیز با به کارگیری کمی خلاقیت و دقت می توان فلت دیزان را به برگ برنده تبدیل کرد.همان طور که گفتیم امروزه طرح های مینیمال محبوبیت بیشتری نسبت به طرح های پیچیده دارد پس این موضوع را در نظر داشته باشید.

فلت دیزاین در موشن گرافیک

تقریبا اصلی ترین و محبوب تربن کاربرد فلت دیزاین در دنیای موشن گرافیک است. موشن گرافیک نوعی انیمیشن است که با متحرک سازی تصاویر ساده و رنگی تولید می شود. در واقع موشن گرافیک از متحرک سازی طرح های فلت دیزاین میشود. ساخت انیمیشن موشن گرافیک هزینه بسیار کمتری نسبت به انیمیشن هایی است که با روش های سنتی ساخته می شوند دارد.

نرم افزارهای مناسب فلت دیزاین

نرم افزار های بسیاری در این زمینه وجود دارد که میتوانید برای فلت دیزاین از آنها کمک بگیرید.رایج ترین نرم افزار برای این کار برنامه فتوشاپ است که با امکانات کامل و بی نظیرش در اختیار شما قرار می گیرد.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید