طراحی سایت


مراحل سئو مارکتینگ

همانطور که مطلع هستید در دنیای اینترنت و تکنولوژی به سر می‌بریم. افراد کسب‌وکار خود را با دنیای مدرن وقف داده‌اند و اقدام به ساخت سایت نموده‌اند. اما تنها طراحی سایت کفایت نمی‌کند بلکه باید به عوامل سئو و بهینه سازی آن نیز توجه کنید.سئو از دنیای پیچیده‌ای تشکیل شده که سئو مارکتینگ هم بخشی از آن را تشکیل می‌دهد. سئو مارکتنیگ به اقدامات و تکنیک‌هایی گفته می‌شود که روز به روز در حال تغییر می‌باشد که شما باید خود را با این تغییرات به روز کنید. گوگل و موتورهای جستجو که الگوریتم‌های مختلفی را بنا نهاده است ، باید با همه‌ی موارد آن آشنا شوید و خود را با تغییرات آن به روز کنید. در این بخش به بررسی مراحل سئو مارکتینگ می‌پردازیم.
• محتوا
اولین و مهمترین فاکتور برای گوگل محتوا می‌باشد. مهمترین عواملی که باید در طراحی سایت به آن ها توجه کنید داشتن محتوای مفید و جذاب می‌باشد که کاربران زیادی را جذب سایت خود کند. تولید محتوا باید اصولی باشد و حتما حاوی اطلاعات مفید و کاربرپسندی باشد تا افراد زیادی جذب سایت مربوطه شوند.
• انتخاب کلمه کلیدی مناسب
یکی دیگر از مراحل سئومارکتینگ انتخاب کلمات کلیدی مناسب می‌باشد کلمات کلیدی باید طوری انتخاب شود تا از جستجوی بالایی توسط افراد و همچنین رقابت پایین برخوردار باشد تا افراد بتوانند با جستجوی کلمات کلیدی با سایت شما آشنا شوند.
• انتخاب ویدیو مناسب برای سایت
ویدیو مارکتینگ برای طراحی وب سایت‌ها از اهمیت بالایی برخوردار می‌شود. افراد مشاهده ویدیو را به خواندن متن‌های طولانی ترجیح می‌دهند بنابراین وجود یک ویدیوی آموزشی مفید بسیار موثرتر از مقاله‌های طولانی می‎باشد بنابراین حتما در سایت خود از ویدیو مارکتینگ غافل نشوید.
• نوشتن متن جایگزین عکس یا تگ Alt
تنها راهی که برای توصیف تصاویر به کاربران و از همه مهمتر به موتورهای جستجو مناسب می‌باشد وجود متن جایگزین تصاویر می‌باشد.پس به هیچ عنوان به کاربردن متن جایگزین تصاویر را در سایت خود فراموش نکنید.
• توجه بر سرعت سایت
یکی دیگر از مهمترین مواردی که باید در سئومارکتینگ به آن توجه کنید سرعت سایت می‌باشد. بالا بودن سرعت بارگذاری سایت می‌تواند در نظر بازدید کننده بسیار جذاب باشد اما پایین بودن سرعت بارگذاری سایت باعث می‌شود تا کاربران سایت مورد نظر را بسته و به سراغ سایت‌های دیگری بروند.

سئو چیست؟

سئو برگرفته از Search Engine Optimization می‌باشد و به اقداماتی که در راستای قرار گرفتن سایت در اولویت گوگل انجام می‌شود می باشد. سئو نیازمند دانش و علمی می‌باشد که کار متخصص و کارشناسان مربوطه می‌باشد. الگوریتم گوگل روز به روز در حال تغییر می‌باشد که حتما متخصصان سئو باید خود را با الگوریتم‌های جدید به روز کنند. هدف سئو بالا آوردن سایت‌های مفیدی که رضایت کاربران را جلب کند می‌باشد در واقع با الگوریتم‌های خود به بررسی سایت‌ها می‌پردازد سپس به هر کدام امتیاز می‌دهند و هر سایتی از امتیاز بالایی برخوردار بود در اولویت نتایج گوگل قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید کارهای سئو و طراحی سایت خود را به دست بهترین شرکت طراحی سایت سپرده و خیالتان از همه موارد راحت باشد.

طراحی سایت

نکات مهم در رابطه با سئو مارکتینگ

سئو مارکتینگ نیز مانند همه مساءل دیگردارای نکات مهمی می‌باشد که می‌تواند در پیشبرد کارتان بسیار تاثیرگذار باشد حتما باید با آن‌ها آشنا شوید و در کار خود آن‌ها را رعایت کنید.
• جستجوی صوتی Voice Search را فراموش نکنید
جستجوی صوتی یکی از ترفندهای مهم در حوزه سئو مارکتینگ به حساب می‌آید که در ارزش و اعتبار سایت بسیار تاثیرگذار می‌باشد. توجه کنید که در حال حاضر جستجوی صوتی برای زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند اما به زودی این قابلیت هم برای سایت‌های فارسی امکان پذیر خواهد بود.
• ریسپانسیو را فراموش نکیند
به نسخه موبایل خود بسیار اهمیت دهید اگر سایت شما در نمایشگرهای دیگر مانند موبایل و تبلت به خوبی نمایش داده نشود کاربران بسیاری را از دست خواهید داد. پس اگر می‌خواهید که کاربران موبایلی خود را از دست ندهید حتما به به نسخه موبایلی خود توجه کنید.
• به امنیت SSL سایت خود توجه کنید
یکی دیگر از نکات مهم در سئومارکتینگ امنیت آن می‌باشد برای موفقیت در سئو مارکتینگ حتما از امنیت با پروتکل SSL استفاده کنید این موضوع به جایگاه سایت شما در نتایج جستجو نیز کمک خواهد کرد.
• عدم استفاده از سئو کلاه سیاه
از تولید محتوای بی ارزش و بی کیفیت خودداری کنید همچنین از سئو کلاه سیاه استفاده نکنید همانطور که می‌دانید موتورهای جستجو روز به روز در حال به روزتر شدن هستند و اگر همچین موردی را در سایت شما مشاهده کنند به سرعت رتبه سایت شما را کاهش می‌دهند.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید