طراحی سایت


مزایای بازاریابی اینترنتی چیست؟

با پیشرفت تکنولوژی در دنیای اینترنت صاحبان سایت و مشاغل می‌کوشند تا مشتریان بی‌شماری را جذب طراحی سایت خود کنند. روش‌های بسیاری برای این کار وجود دارد که از بازده بالایی برخوردار می‌یاشد.به اقداماتی که برای جذب مشتریان به طراحی سایت و کسب و کار مورد نظر انجام می‌دهند بازاریابی اینترنتی Internet Marketing می‌گویند. اگر صاحب طراحی سایت شرکتی یا طراحی سایت فروشگاهی هستید حتما از این روش استفاده کنید تا شاهد گسترش بی نظیر کسب‌ و کارتان شوید. شما می‌توانید کار بازاریابی اینترنتی طراحی سایت خود را به دست بهترین شرکت طراحی سایت بسپارید تا با افراد مجرب و حرفه‌ای بهترین‌ها را از آن سایت شما کنند. مزایایی که بازاریابی اینترنتی دارد عبارتند از:
دسترسی راحت و بازاریابی آسان: با استفاده از بازاریابی اینترنتی می‌توانید به راحتی محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهید را توضیح دهید و در هر ساعت از شبانه روز بدون هیچ محدودیتی اقدام به بازاریابی کنید که این مورد برای کاربران هم از مزایای بالایی برخوردار است چرا که بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی شما را جستجو کنند و اگر پرسشی دارند اقدام به مطرح پرسش خود کنند.
• بازاریابی جهانی: یکی دیکر از مزایی که می‌توان به بازاریابی اینترنتی اشاره کرد این است که می‌توانید سایت خود را به کل جهان نشان دهید. بازاریابی اینترنتی هیچ محدودیت جغرافیایی ندارد و می‌توانید در سطح بین الملل آن را نمایش دهید یعنی خدمات و محصولات خود را به افراد کشورهای دیگر معرفی کنید تا آن‌ها از محصولات و خدمات شما بهره‌مند شوند.
کم هزینه بودن آن: از آن زمانی که بازاریابی اینترنتی وارد بازار شده دیگر تبلیغات‌های سنتی جای خود را به تبلیغات‌های مدرن داده‌اند.همانطور که می‌دانید در تبلیغات‌ به روش سنتی مانند تبلیغات در تلویزیون، رادیو و بنر از هزینه‌های بسیار سنگینی برخوردار می‌باشد اما در بازاریابی اینتنرتی و مدرن همه هزینه‌ها کاهش پیدا کرده و همچنین از بازدهی بالایی برخوردار می‌باشد.
• هدف گیری مشتری: در بازاریابی آنلاین شما می‌توانید مشتریان خود را دسته بندی کنید و پیشنهادهای ویژه خود را در دسته‌های مختلف قرار دهید. دسته بندی‌هایی مانند تحصیلات، علاقمندی، جنسیت و... می‌توانید یک یا چند دسته بندی را انتخاب کرده و بیش‌تر تمرکز خود را بر روی آن‌ها بگذارید تا نتیجه مطلوبی را دریافت کنید.
افزایش برند سازی: دیجیتال مارکتینگ ارزش و اعتبار به برند شما می‌افزاید.با استفاده از بازاریابی اینترنتی شما می‌توانید به معروف‌تر شدن کسب و کار خود کمک کنید. با گسترش فضای اینترنت کسب و کارهای بسیاری از این روش‌های مختلف بازاریابی دیجیتال استفاده می‌کنند تا به برندسازی خود کمک کرده باشند.

معایب اینترنت مارکتینگ Internet Marketing

اینترنت مارکتینگ همانطور که از مزایای زیادی برخوردار می‌باشد دارای معایبی نیز میباشد که عبارتند از:
کند شدن و یا قطع شدن اینترنت،اعتماد نکردن برخی افراد به تبلیغات‌های اینترنتی، آشنا نبودن برخی افراد به استفاده از اینترنت و تغییراتی در اینترنت که منجر به تغییر در روش‌های بازاریابی می‌شود.

طراحی سایت

انواع بازاریابی اینترنتی

اقداماتی که بر روی طراحی وب سایت مورد نظر انجام می‌شود تا رتبه سایت در نظر گوگل بالا رود و طراحی سایت شما در اولویت موتور جستجو قرار گیرد سئو و بهینه سازی می‌باشد که بازاریابی اینترنتی نیز یکی از روش‌های سئوسایت می‌باشد ابزارهایی که برای بازاریابی اینترنتی مورد استفاده قرار می‌گیرند عبارتند از:
• بازاریابی موتورهای جستجو
در این روش بهینه سازی وب سایت‌ها برای دریافت رتبه بالا و قرار گرفتن در اولویت گوگل انجام می‌شود.
• بازاریابی از طریق تبلیغات کلیکی گوگل
با استفاده از این روش از بازاریابی صاحبان سایت با پرداخت مبلغی به گوگل سایت شان در نتایج تبلیغات به نمایش درمی‌آید.
• بازاریابی از طریق ایمیل
در این روش با استفاده از ارسال ایمیل به مشتریان و مخاطبان بازاریابی اینترنتی صورت می گیرد. اما لازم به ذکر است باید در نوع نوشتن ایمیل و برای افرادی که ارسال می‌کنید دقت لازم را به عمل آورید تا با نتیجه برعکس رو‌به رو نشوید.
• بازاریابی محتوا
یکی دیگر از پرکاربردترین مزایایی که می‌توان برای بازاریابی اینترنتی اشاره کرد بازاریابی محتوا می‌باشد. افرادی که دارای طراحی سایت فروشگاهی و یا شرکتی می‌باشند محصولات و خدمات خود را از طریق محتوای با ارزش که می‌تواند در قالب ویدیو، تصویر، متن یا صوتی و... باشد برای افراد به نمایش می آورند.
• بازاریابی با استفاده از شبکه‌های اجتماعی
این فضا مهمترین فضا در دنیای اینترنت می‌باشد چرا که افراد بیش‌تر وقت خود را صرف این فضا می‌کنند. فعالیت زیاد شما در این شبکه‌های اجتماعی باعث می‌شود تا افراد بی شماری جذب سایت شما شوند.
• بازاریابی اینفلوئنسر
این روش بازاریابی که اخیرا بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد به این صورت است که افراد موثر و فرهیخته یا ورزشکاران اقدام به تبلیغ می‌کنند. اما هر فردی نمی‌تواند مناسب برای این کار باشد و بر تصمیم بازدید کنندگان تاثیرگذار باشد. بر خلاف عقیده برخی افراد، اینفلوئنسر فقط محدود به اینستاگرام نمی‌باشد بلکه اینفوئنسلر وبلاگ نویس یا اینفلوئنسر تلگرام نیز وجود دارد.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید