طراحی سایت


واقعیت مجازی در طراحی سایت

یکی دیگر از طرح ها و ایده هایی که در دست بررسی و اقدام قرار دارد افزودن واقعیت مجازی به دنیای وب و همچنین طراحی سایت است. برخی از شرکت ها در حال بررسی هستند که از طریق برخی نرم افزار ها ی تحت وب و یا برخی سایت ها بتوانند افراد را وارد دنیای دیگری کنند . این مسیر بارها و بارها توسط شرکت ها ی بزرگ بازی سازی بارها بررسی و طی شده است و امروزه یکی از دلایل شهرت و محبوبیت کنسول های بازی همین اضافه شدن واقعیت مجازی به تکنولوژی های مختلف است. چیزی که در اینده ی نزدیک باید شاهد ان باشیم اضافه شدن واقعیت مجازی به دنیای وب است و این موضوع باعث رونق و توسعه ی هرچه بیشتر این صنعت خواهد شد.

کاربرد های واقعیت های مجازی در طراحی سایت

بسیاری از شرکت ها به سود اوری پروژه ها تاکید دارند و شاید این طور تصور می کنند که این تکنولوژی چطور و به چه صورت برای آنها سود اوری و منفعت خواهد داشت و در این زمینه دچار تردید و تا حدودی نگرانی هستند. هم اکنون برخی از مهندسین در شرکت گوگل به دنبال افزودن واقعیت مجازی به مرورگر کروم هستند و این پروژه در حال بررسی و اقدام قرار دارد. زیرا بسیاری از مهندسین به تاثیر واقعیت مجازی و کاربرد های ان در طراحی سایت و صنعت وب اعتماد و اعتقاد دارند. این پروژه ها به گونه ای در حال انجام هستند که واقعیت مجازی در برخی از پلت فرم ها و همچنین در برخی از مرورگر ها قابلیت مشاهده و اجرا داشته باشند. همچنین برخی از نرم افزار ها برای تلفن های همراه ایجاد شده است که افراد می توانند با استفاده از قابلیت واقعیت مجازی و با استفاده از عینک های هوشمند بتوانند با مخاطبین خود به طور زنده و به شکل واقعیت مجازی مکالمه نمایند.

چرا واقعیت مجازی در دنیای وب و طراحی سایت درحال توسعه است

از ان جهت که دنیای وب و طراحی سایت یک فضای باز و گسترده است و همچنین با هر دستگاهی نیز قابل مشاهده است از این جهت واقعیت مجازی روز به روز درحال گسترش در فضای وب خواهد بود. البته به طور قطع اینده قابل پیش بینی نیست و شاید افراد در اینده تجربه متفاوت تری را از صفحات وب داشته باشند و باید بگوییم که با علم هر نا ممکنی دست یافتی و بدون شک ممکن خواهد بود.

 

مطالب مرتبط:

طراحی سایت

تعرفه طراحی سایت

طراحی سایت کرمانشاه

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت تبریز

سئو سایت شیراز

سئو سایت تبریز

طراحی اپلیکیشن در تهران

طراحی سایت تهران

طراحی سایت مشهد

طراحی سایت اصفهان


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید