طراحی سایت


وبلاگ نویسی در طراحی سایت حرفه ای

تمام مجلات عمده فروشی و تخصص آنلاین یک طراحی سایت را ایجاد کرده اند. بسیاری هنوز نسخه های چاپی را چاپ می کنند، اما اینترنت برای انتشار مطالب بسیار ارزان تر است. آینده وبلاگ نویسی آنلاین به نظر می رسد به سمت روند مجله حرکت کند. اما به چه معنی است؟ چگونه می توان بین وبلاگ و مجله آنلاین تفاوت کرد؟ در این پست من برخی از گرایش های طراحی اولیه را که در دنیای وبلاگ نویسی قرار گرفته اند را پوشش می دهم و به طور کلی تغییرات نحوه مشاهده نشریات آنلاین را در طراحی سایت تغییر دادم. به طرز وحشیانه ای تفاوت بین وبلاگ و مجله آنلاین وجود ندارد. بزرگترین عوامل عبارتند از افکار عمومی و طراحی سایت.

طراحی سایت

ابزارهای ویژه ی وبلاگ نویسی و طراحی سایت

هر صفحه اصلی مجله باید نوعی ویجت پست برجسته داشته باشد. این بهترین راه برای تنظیم وبلاگ شما به غیر از بقیه است و به نظر حرفه ای می دهد. هر ویجت برجسته باید تصاویر کوچک را برای پست های سازمان یافته در یک شبکه یا چرخ فلک شامل شود. این می تواند یک چرخ فلک چرخشی بزرگ یا یک شبکه ثابت با اندازه های مختلف تصویر کوچک در طراحی سایت باشد. پاسخ های اشتباه وجود ندارد و خلاقانه تر منحصر به فرد است که طراحی سایت شما نگاه می کند. مخاطبان خود را با طراحی سایت های متحرک و ارائه های وب تحت تاثیر قرار دهید. با اسلایدها، شما را از یک صفحه خالی شروع نمی کنیم. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که عناصری را که دوست دارید بهتر در طراحی سایت انتخاب کنید و آن ها را ترکیب کنید.
هر اسلاید با دقت ساخته شده برای برآورده شدن سه معیار اصلی: زیبایی شناسی، عملکرد و قابلیت استفاده به این ترتیب شما می دانید که هر عنصر با هم یکپارچه با افزایش تاثیر محتوای شما در طراحی سایت کار می کند. به عنوان مثال Spy Style را انتخاب کنید که از مقادیر مختلف عکس برای مقالات مختلف استفاده می کند. مهم ترین مقاله به منظور جلب توجه بیشتر است. این بزرگترین تصویر برجسته است و عرض کل صفحه را دربر می گیرد. سه مقاله کوچکتر زیر آن با ریز عکسه ا کوچکتر در طراحی سایت قرار دارند.

طراحی سایت

تغییرات مورد نیاز جهت بالا بردن سطح یک طراحی سایت حرفه ای

هر یک از تغییرات یک شبکه متفاوت دنبال می شود و همه آن ها از جریان صفحه نرمال در طراحی سایت جدا می شوند. این یک مثال خوب است اما خوب است که نشان دهد که چگونه داستان های برجسته می تواند سازماندهی شود. به دنبال فضای طراحی سایت هستید، Hongkiat را پیدا خواهید کرد که خود را به عنوان یک وبلاگ معرفی می کند. با این وجود طراحی سایت از ویجت داستان برجسته استفاده می کند تا یک نگاه مجله را در صفحه اصلی ایجاد کند. ویجت تمام صفحه را پوشش می دهد و از انواع مختلف عکس ها استفاده می کند. مجددا ما می توانیم یک داستان فوق العاده بزرگ را در نظر بگیریم که بیشترین توجه را جلب می کند.
سپس وقتی از سمت چپ به راست حرکت می کنید، ویدجت کوچک و کوچک کوچکتر پیدا خواهید کرد. این نیز به طور کامل پاسخگو است، بنابراین حتی کاربران تلفن همراه می توانید این ویجت پست برجسته پست دسترسی در طراحی سایت داشته باشید. این طرح ها به نمایش گذاشتن داستان های محبوب و کمک به توجه مهم ترین پست ها کمک می کند. برخی از ویدجت های برجسته داستان از چرخش برای حرکت بین داستان های مختلف در طراحی سایت استفاده می کنند. این یک استراتژی مناسب و معقول است اما عالی نیست. چرخ فلک ها برای قابلیت استفاده شناخته نمی شوند و در تلاش برای جلب توجه هستند.

طراحی سایت

پیاده سازی بهترین تکنیک ها در وبلاگ نویسی و طراحی سایت

Computerworld شما می توانید چرخ فلک فعال در Computerworld را با مجموعه ای از پست های خودکار چرخش در طراحی سایت مشاهده کنید. اگر می خواهید از این تکنیک استفاده کنید قطعا بد نیست. با این حال من نمی خواهم آن را توصیه کنم فقط به این دلیل که این تکنیکی است و نتایج آن بسیار عالی نیست. اما هر دو راه ویجت داستان برجسته، باید برای هر موضوع مجله باشد. چطور ویجت را طراحی می کنید تا به شما. اما این روش اثبات شده برای آوردن یک وبلاگ ساده به سطح بالایی از حرفه ای است. سرفصل های Taglines این روزها در روزنامه ها و مجلات چاپی خیلی زیاد است اما این روند جدید در اینترنت و طراحی سایت است. ناشران در حال حاضر سرفصل هایی را می نویسند که حاوی برچسب هایی با اطلاعات اضافی درباره داستان است. شما این را بیشتر در طراحی سایت های خبری مهم مانند این قطعه برای هافینگتون پست پیدا خواهید کرد.

طراحی سایت

نقش برچسب ها در وبلاگ نویسی و طراحی سایت

برچسب ها عالی هستند زیرا آن ها جزئیات بیشتری را در داستان می افزایند. آن ها تقریبا مانند یک لاد کار می کنند تا مردم را بیشتر در مقاله بخوانند. اما اگر شما از طریق Huffington Post نادیده بگیرید، متوجه خواهید شد که تنها چند داستان در این متن وجود دارد. این چیزی نیست که شما برای هر پست بخواهید و این یک ویژگی اجباری برای همه در طراحی سایت مجلات نیست. با این حال، من این روند را با تعداد بیشتری از طراحی سایت ها پذیرفته است. این را می توان در ویدجت داستان برجسته به عنوان یک شعار تحت هدر نیز استفاده می شود.
نگاهی به اطراف برخی از وبلاگ های مورد علاقه خود را "بزرگ" نگاه کنید و ببینید که آیا آن ها از برچسب ها استفاده می کنند. من می خواهم که بیشتر آن ها را در طراحی سایت بکشند. همچنین توجه کنید که چگونه بسیاری از سرصفحه ها رنگ متن تیره تر از شعار مربوطه دارند. این کنتراست، نخستین بازدید کنندگان را به عنوان نخستین نشان می دهد، سپس آن ها را از طریق شعار و به مقاله در طراحی سایت هدایت می کند.

طراحی سایت

نقش لینک های مربوط به مطالب در وبلاگ نویسی و طراحی سایت

طراحی سایت

تاثیر استفاده از پیمایش ثابت در طراحی سایت

استفاده از یک نواراب ثابت در طراحی وبلاگ مجله بسیار معمول است. اما یک روند جدید رشد، اضافه کردن یک نوار کناری ثابت در کنار محتوای اصلی است. این امر محتویات خاصی را در سمت مقاله در طراحی سایت حفظ می کند، همان طور که خواننده پیمایش می کند. این می تواند باعث افزایش تعامل شود، اما تنها در مانیتورهای بزرگ مانند دسکتاپ و لپ تاپ ها کار می کند. نگاهی به زیرچشمی نگاه کردن به مثال بالا از مجله کلاچ. این یک نوار کناری ثابت با چند آگهی بلوک و یک نوار لغزنده مرتبط در طراحی سایت است. اگر محتوایی طولانی در طراحی سایت خود داشته باشید، نوار کناری می تواند به سرعت از بین نرود. با یک نوار کناری کشویی ثابت، می توانید مطالب مهم را در تمام زمان ها حفظ کنید.
این کار بهتر از زمانی انجام می شود که شما چیزی بیش از تبلیغات در طراحی سایت داشته باشید. اما اگر شما در مورد این چیزهای مورد علاقه نگران باشید، می توانید CTR را نیز افزایش دهید. در نوار کناری شما یک جعبه ایمیل در میان تبلیغات قرار می گیرید. اگر شما یک کاربر در طراحی سایت هستید، به شما داده می شود پس فقط باید فیلد ایمیل را مشاهده کنید.اما این زمینه حداقل برای کاربر ارزشمند است. با مجبور کردن آن به حرکت با محتوای آن بیشتر احتمال دارد به دست آوردن ثبت نام و واقعا نوار کناری ثابت در طراحی سایت وجود ندارد، بنابراین این یک روند است که من فکر می کنم ارزش به دنبال آن است.