طراحی سایت


به سمت وب بدون آگهی، متنوع کردن اقتصاد آنلاین

در اکثر مواقع صحبت ها به مبحث پول خاتمه می یابد و این روزها پول وحشتناکی در اینترنت وجود دارد. این لزوماً به خودی خود چیز بدی نیست، اما به نظر می رسد که چگونگی طراحی سایت و سرمایه گذاری ها را مختل کرده است. همه گیری و در نتیجه سقوط اکوسیستم تبلیغات آنلاین که قبلاً تاب داده شده است کاملاً واضحتر است که وب برای ایجاد تنوع در روش درآمدزایی نیاز دارد ،اما نکته اینجاست که در نهایت به چه کسی خدمت می کند.

به سمت وب بدون آگهی، متنوع کردن اقتصاد آنلاین

وضعیت وب

اینترنت در حال حاضر در بهترین شکل نیست. در سال 2017 ، بنیانگذار شبکه جهانی وب ، سر تیم برنرزلی گفت: سیستم در حال شکست است. روشی که درآمد تبلیغات با clickbait کار می کند ، تحقق هدف کمک به بشریت در راستای حقیقت و دموکراسی نیست. به نظر می رسد از آن موقع تا کنون عمدتا بدتر شده است، به طوری که شما در همه جا، ردیابی برنامه های amok, clickbait, اطلاعات غلط, را مشاهده می کنید. کاربر عادی روزانه هزاران تبلیغ می بیند. شبکه جهانی وب دقیقاً چراغ درخشان بشریت نیست ،چر اکه در این زمان بسیاری از چیزها، احساس عمومی عذاب گریزناپذیر ما را تقویت می کنند. همه ما موذیانه بودن وب مدرن را تجربه کرده ایم، همه ما دیده ایم که پنجره های بازشو می گویند "ما به حریم خصوصی شما اهمیت می دهیم" قبل از اینکه بخواهیم حریم خصوصی خود را امضا کنیم، این یک دورغ محض است. روش های دیگری برای پرداخت هزینه وب سایت ها وجود دارد. به همین دلیل خوب است که قانون در نهایت با شبکه جهانی وب وحشی روبرو خواهد شد و پس از آن ارزش تبلیغات حتی کمتر خواهد شد. همیشه تبلیغات وجود دارد و تا جایی خوب است، اما فقط تبلیغات نباید باشد.

گزینه های جایگزینی وجود دارد؟

لازم نیست هر وب سایتی درآمد کسب کند، بگذارید این کار را از سر راه برداریم، درآمدزایی معیار اندازه گیری یک چیز نیست. لازم نیست هر وب سایتی به هزینه آن اهمیت دهد. سرگرمی ها ، وبلاگ ها ، انجمن ها ، هنر دیجیتال مانند طراحی سایت ارز دیجیتال بسیاری از کارها ارزش دارد که به خاطر خودشان انجام شوند.

اشتراک

این احتمالاً بارزترین گزینه برای تبلیغات است و پیچیده تر از آن است که تصور می کنید. اصل آن ساده است: یک وب سایت کاری ارزشمند انجام می دهد و از کاربران می خواهد هزینه آن را پرداخت کنند. یک مزیت عمده اشتراک ها سادگی آن ها است. x می خواهید؟ هزینه X را بپردازید. یک مثال برجسته برای این مورد Medium است، ثبت نام با چند دلار در ماه به اعضای امکان دسترسی به مقالات را می دهد. این رویکرد به طور فزاینده ای در محافل تحریریه، محبوب است. برخی از نشریات ، مانند گاردین ، محتوای خود را برای همه قابل دسترسی می کند ، در حالی که امثال نیویورک تایمز از دیوارپوش استفاده می کنند. در حالی که، زیر و بم یکسان است. بله ، تبلیغات هنوز هم سهم بزرگی دارند ، اما تنها نقش آنها نیست. نمونه هایی از اشتراک ها و کمک های مالی وجود دارد که دور از زمینه های تحریریه کار می کنند. Lynda برای دوره های خود هزینه دریافت می کند. دویکی پدیا ، مهربانانه ، بدون تبلیغات است ، با کمک های اهدائی متناوب به سازمان مادر خود ، بنیاد ویکی مدیا ، پایدار می ماند. کسب درآمد از وب مفهومی است که به موجب آن کاربران اینترنت نوعی صندوق دارند که به طور منظم شاژر می کنند. بدیهی است که سیستم عامل های رایگان پاسخی برای برنامه های بزرگ و تجارب وب نیستند. درباره طراحی سایت آگهی چه میدانید؟

نقش توسعه دهندگان

در یک رشته کاری که پروژه ها به طور فزاینده ای تکه تکه می شوند, آسان است که خود را از شکست اخلاقی هر یک از پروژه های خاص حذف کنیم. ادوارد اسنودن گفت که همین امر در مورد برنامه های جاسوسی NSA که در سال 2013 به بیرون درز کرده صدق می کند. همین امسال او شبکه های اجتماعی و برنامه ها را به عنوان خطراتی مشابه شناسایی کرد.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید