طراحی سایت


کامنت مارکتینگ و بهبود سئو داخلی

یکی از متداول ترین روش ها در بین سئوکار ها ارسال نظر و دیدگاه در سایت های دیگر و گرفتن بک لینک از این طریق است . این روش باعث بازدید بیشتر سایت شما از سوی کاربران و دریافت رتبه و بهینه سازی بهتر خواهد بود. برای این روش ربات هایی نیز طراحی شده است که به جای شما به سایت های مختلف مراجعه کرده و در سایت مورد نظر دیدگاه و نظری را درج می کند و از این طریق به بهینه سازی سایت شما کمک خواهد نمود.
در این مورد باید بگوییم که هم دارندگان سایت ها و هم گوگل در حال مقابله با این کامنت گذاری اسپم گونه و بی هدف هستند تا این کامنت گذاری های غیر طبیعی در نتایج دقیق گوگل اثری نداشته باشند . به همین جهت کامنت مارکتینگ از یک استراتژی سطحی و بدون هدف به یک شیوه ی حرفه ای نسبتا دشوار و البته دارای هدف تبدیل شده است . البته گوگل اخیرا امتیاز این روش های بک لینک گذاری را کاهش داده است اما این به معنی فراموشی کلی این روش بک لینگ گذاری نیست و باید این روش را نیز برای بهینه سازی به طور جدی در نظر بگیریم.

افزایش بازدیدکننده از طریق کامنت گذاری در تکنیک سئو داخلی

ارسال نظر و کامنت در سایت های پر بازدید یک امر مثبت در بهبود سئو خواهد بود ولی این امر در صورتی دارای نتیجه ی مناسب تری خواهد بود که نظر شما در راستای پاسخگویی به نیاز مخاطبان سایت مورد نظر باشد . چه خوب خواهد بود که شما دارای یک نظر مرتبط با موضوع درج شده باشید و در کامنت تان با درج یک لینک که دارای یک مقاله و محتوای اموزشی مرتبط با ان موضوع است سایر کاربران ان سایت را برای مطالعه بیشتر به سایت خود فرا بخوانید .
همچنین صفحاتی که دارای قسمتی برای درج نظر مخاطبان است دارای محتوای سوال برانگیز هستند و به نوعی مخاطب با متن درج شده درگیر خواهد شد و شاید مخاطب در نظرات سوالی درج نماید و یا در نهایت پاسخگوی سوال مطرح شده ی شما باشند . به همین جهت چنین صفحاتی دارای زمان حضور کاربران بیشتری هستند به این صورت که کاربر پس از ورود به سایت به راحتی و سرعت از ان خارج نخواهد شد و چه بسا پس از مطالعه ی متن به مطالعه ی کامنت ها نیز بپردازد تا بتواند پاسخ سوال خود را از میان انها بیابد . به همین جهت چنین فضایی با درج کامنت مرتبط شما به بهبود بازدید کننده های سایت شما نیز منجر خواهد شد.

 

مطالب مرتبط:

طراحی سایت

تعرفه طراحی سایت

طراحی سایت کرمانشاه

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت تبریز

سئو سایت شیراز

سئو سایت تبریز

طراحی اپلیکیشن در تهران

طراحی سایت تهران

طراحی سایت مشهد

طراحی سایت اصفهان


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید