طراحی سایت


کرنر استون چیست؟

همانطور که مطلع هستید سئو داخلی یکی از مهمترین موارد در طراحی سایت برای قرار گرفتن در اولویت گوگل می‌باشد. در سئو سایت با اصطلاحات زیادی مواجه هستیم که یکی از آن اصطلاحات کرنر استون می‌باشد. یکی از روش‌های مهم سئو محتوا کرنر استون می‌باشد که معنای لغوی آن به سنگ سه گوش اشاره دارد که در مصر باشتان این سنگ‌ها مشاهده می‌شود.دلیل استفاده از کرنر در طراحی سایت این است زمانی که محتوای سایت شما افزایش پیدا می‌کند تشخیص محتوای اصلی سایت شما برای گوگل دشوار خواهد بود باید به نحوی برای گوگل مشخص کنید که کدام محتوای شما نسبت به سایرین برتری دارد هر چقدر طراحی سایت شما بزرگتر باشد اهمیت وجود کرنر استون نیز بیش‌تر می‌باشد.اگر می‌خواهید بدانید که چه مقاله‌ای باید به عنوان محتوای کرنر استون انتخاب کنید ما به شما می‌گوییم آن مقاله‌‎ای که نسبت به مقالات دیگر سایتتان از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد و بر روی آن همچنین موارد مهم بهینه سازی آن بسیار زحمت کشیده‌اید را انتخاب کنید معمولا هر کسی در سایت خود مقاله‌ای دارند که می‌خواهند آن را در جلوی دید بازدید کنندگان سایت قرار دهند.برخی مطالب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد که نباید همراه سایر محتواهای سایت باشد بنابراین با استفاده از کرنراستون می‌توان آن را گلچین کرد. شما صاحب هر طراحی سایت شرکتی و یا طراحی سایت فروشگاهی می‌باشید وجود کرنراستون برای کسب و کار شما از یکی از مهمترین موارد در بهینه سازی محتوا می‌باشد.ساختار اطلاعات :عنصر اصلی اطلاعات Cornerstar مقاله است که از قسمت‌های مختلفی مانند عنوان متن زیرنویس رسانه پیوند موقعیت جغرافیایی تشکیل شده است برای سازماندهی مقاله روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان آن را سازماندهی کند. وجود ساختار سایت در سئو بسیار دارای اهمیت می‌باشد چرا که باعث می‌شود تا کاربران و موتورهای جستجو به راحتی در سایت گردش کنند و به بخش‌های مربوطه دسترسی پیدا کنند.کرنر استون شامل پست‌ها و برگه‌هایی است که تمام تلاشتان را می‌کنید تا در اولویت گوگل قرار گیرند محتوای کرنر استون می‌تواند در مورد معرفی کسب و کار و محصولات یا خدمات ارائه شده باشد.

طراحی سایت

خصوصیات کرنر استون

کرنر استونی که انتخاب می‌کنید باید یک محتوایی از داخل طراحی سایت خود انتخاب کنید لازم به ذکر است که محتوای شما نباید از وبلاگ یا پست باشد حتما از داخل طراحی وب سایتتان باشد. مطلبی که انتشار می‌دهید باید طولانی باشد و از تعداد کلمات حداقل 900 کلمه برخوردار باشد. در انتخاب کلمات کلیدی دقت کنید تا از کلمات پر بازدید و پر رقابت استفاده کنید همچنین توجه کنید تا حتما از سر تیترهایی که برای محتوای خود استفاده می‌کنید از کلمات کلیدی بهره مند باشد همچنین از تصاویر و ویدیوهای جذابی در محتوای خود استفاده کنید. حتما به همه موارد سئو محتوای خود دقت کنید و محتوایی که می‌خواهید به عنوان کرنر استون انتخاب کنید باید کامل‌تر از سایر محتواهای موجود در طراحی وب سایت شما باشد. سعی کنید تا کرنراستون را در صفحه اصلی سایت قرار دهید. زمانی که شما محتوای مربوطه را انتخاب کردید باید به کمک افزونه یاست سئو مشکلاتی که ممکن است در آن به وجود بیاید را برطرف کنید اگر می‌خواهید تا نتایج مطلوبی دست پیدا کنید باید از این افزونه کمک بگیرید این ابزار در بهینه سازی مقاله نظیر شمارش‌گر لینک متن، تحلیل و بررسی مقالات و...

مراحل رسیدن به کرنر استون عالی

اگر می‌خواهید که کرنر استون عالی داشته باشید مراحل زیر را طی کنید تا در مسیر خود موفق باشیددر مرحله اول حتما باید به کلمات کلیدی که انتخاب می‌کنید بسیار تحقیق و بررسی کنید کلماتی که در کسب و کارتان بسیار پر اهمیت می‌باشد را شناسایی کنید و بر روی آن‌ها کار کنید.در مرحله بعدی باید پست‌های ایده الی را انتخاب کنید چندین پست‌های خود را با هم مقایسه کنید و آن پستی که از بهینه سازی و مطالب کاملی برخوردار بود را برای کرنر استون خود انتخاب کنید.همچنین باید توجه کنید تا با نوشتن دوباره مقاله خود می‌توانید مشکلاتی که ممکن است برای بازدید کنندگان سایتتان پیش بیاید به راحتی آشکار شود و به ویرایش آن‌ها بپردازید همچنین همه موارد مهم در محتوای خود را مورد بررسی قرار دهید مانند عنوان محتوا لینک‌های مربوطه و...همچنین کرنر استون خود را همواره آپدیت کنید تا جذابیت بیش‌تری برای موتورهای جستجو و کاربرانتان به ارمغان بیاورید همچنین تصاویر و ویدیوهای جذابی را به محتوای خود اضافه کنید شما باید در آخر به محتوای کرنر استون خود لینک دهید.

چگونه محتوای کرنر استون خود را انتخاب کنید؟

اگر طراحی وب سایت شما توسط وردپرس ایجاد شده است می‌توانید با نصب Yoast seo به راحتی کرنر استون خود را ایجاد کنید پس از نوشتن محتوای مربوطه می‌توانید با رفتن به بخش تنظیمات انتهای متن و ویرایش محتوا مقاله مربوطه را به عنوان کرنر استون انتخاب کنید.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید