طراحی سایت


کلمات کلیدی دنباله دار چیست؟

یکی از بخش‌های مهمی که در سئو سایت از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد انتخاب کلمات کلیدی و بهینه سازی آن می‌باشد همه صاحبین طراحی وب سایت‌ها با اثرات جادویی این کلمات کلیدی آشنا هستند. رتبه کلمات کلیدی می‌توانید تاثیرات خوب و یا بدی را در طراحی سایت بگذارد اگر از رتبه بالایی برخوردار باشد باعث گسترش کسب و کار می‌شود و اگر هم از رتبه پایینی برخوردار باشد هم باعث نابود کردن سایت شود. رقابت بین کلمات کلیدی در دنیای اینترنت بسیار زیاد می‌باشد که در این صورت برای قرار گرفتن تبلیغات شما در گوگل به مدت طولانی باید از کلمات کلیدی دنباله دار یا Long Tail استفاده کنید حال ببینیم که این کلمات کلیدی دنباله دار چیست؟به کلماتی که از کلمه اصلی کلید واژه گرفته شده و حداقل سه سیلابی می‌باشد می‌گویند. برای مثال شما سرور مجازی را در نظر بگیرید که کلمه کلیدی اصلی بوده و حالا عبارت خرید سرور مجازی یا خرید سرور مجازی ارزان را در نظر داشته باشید که به این عبارت‌ها کلمات کلیدی دنباله دار یا Long Tail گفته می‌شود.پس از این که الگوریتم مرغ مگس خوار به روز رسانی شد گوگل اعلام نمود که کلمات کلیدی دنباله دار مناسب بیش‌تر مورد توجه الگوریتم‌های گوگل قرار خواهد گرفت. و هر طراحی سایت شرکتی و یا طراحی سایت فروشگاهی از این عبارات برای محتوای خود در نظر بگیرند می‌توانند از رتبه بالایی بهره مند شوند.ویژگی‌های این کلید واژه‌های دنباله دار این است که از رقابت کمتر و هزینه پایین همچنین حجم جستجوی بسیار پایینی برخوردار است و اما چرا افراد باید به انتخاب این عبارات کنند؟

طراحی سایت

دلایل استفاده از کلملات دنباله دار

ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که چه دلایلی افراد را ترغیب به استفاده از عبارات کلیدی دنباله دار می‌کند؟ پاسخ ما این است که مواردی مثل رقابت کمتر که به دنبال آن هزینه کمتری را پیش رو دارد یکی از دلایل مهمی است که افراد را ترغیب به استفاده ازاین کلمات کلیدی می‌کند با استفاده از انتخاب این عبارات تبلیغات شما در مدت زمان زیادی نمایش داده می‌شود.در هنگام انتخاب کلمات کلیدی دنباله دار باید بسیار توجه کنید تا آن عبارت حتما به موضوع و محتوای طراحی وب سایت شما مرتبط باشد علاوه بر آن از سرچ بالایی برخوردار باشد شما برای انتخاب کلمات کلیدی دنباله دار باید اهداف خود را مشخص کنید سپس در مورد کلماتی که می‌خواهید انتخاب کنید بسیار تحقیق و بررسی فرمایید تا عبارت متناسب با طراحی سایت و محتوای خود انتخاب کنید.می‌توانید لیستی از عبارات خود را تهیه فرمایید و از اطرافیان خود بپرسید که برای جستجوی موضوع مورد نظر کدام عبارات را در کادر جستجو وارد می‌کنند.با انتخاب این کلمات کلیدی دنباله دار کاربران واقعی را مورد هدف قرار می‌دهید و آن‌ها را به طراحی سایت خود دعوت می‌کنید.

روش‌های استفاده از کلمات دنباله دار

بهترین روشی که می‌توانید برای انتخاب کلمات کلیدی دنباله دار استفاده کنید عبارتند از:
توجه کنید که برای این که کلمات کلیدی را به کلمات کلیدی دنباله دار تبدیل کنید از خصوصیاتی مانند: سایز، رنگ و جنس و ... استفاده کنید.مکان‌های جغرافیایی را می‌توانید به کلمات اصلی خود اضافه کنید برای مثال اگر شما دارای طراحی سایت املاک هستید می‌توانید از کلید واژه خرید و فروش خانه در تهران را استفاده کنید.همچنین یکی دیگر از روش‌هایی که به سرعت می‌توان عبارت کلمه‌های کلیدی دنباله دار را پیدا کرد عبارت‌های پیشنهادی گوگل می‌باشد. زمانی که شما کلماتی را در کادر جستجو وارد می‌کنید عبارت دنباله دار برای آن کلمه ها را برای شما پیشنهاد می‌دهد که شما می‌توانید از این عبارت برای انتخاب کلمات کلیدی دنباله دار استفاد کنید.روش دیگری که در پیدا کردن عبارت‌های دنباله دار موثر است رفتن به انتهای صفحه جستجوی گوگل و عبارت پیشنهادی که در آن جا قرار داده است می‌باشد. که به آن‌ها Searches Related گفته می‌شود.لازم به ذکر است که ابزارهای بسیاری در دنیای سئوسایت وجود دارد که می‌توانید از آن ابزارها نیز کمک بگیرید. مانند Keywordtool و ahref و Wordstream .
ابزار WordStream : این ابزار که جزو ابزار رایگانی می‌باشد در اختیار کاربران قرار می‌گیرد شما می‌توانید ایمیل خود را در آن ثبت کنید و کلمات اصلی طراحی سایت خود را از آن پیدا کنید.
ابزار Ahref: یکی دیگر از ابزارهایی که بسیار مورد استفاده افراد قرار می‌گیرد و کاربردهای بسیاری دارد این ابزار یعنی ahref می‌باشد. افراد سئوکار و وبمستران فعال از این ابزار برای جستجوی موارد خود بهره مند می‌شوند. با استفاده از این ابزار می‌توانید به راحتی به بررسی جایگاه رقبای خود و کلمات کلیدی آن‌ها بپردازید.
پس حتما در انتخاب کلمات کلیدی دنباله دار خود حساس باشید اگر صاحب طراحی وب سایت می‌باشید می‌توانید برای انتخاب کلمات کلیدی دنباله دار مناسب از افراد متخصص و حرفه‌ای کمک بگیرید تا آن‌ها با داشتن تجربه‌ی خود بهترین کلید واژه‌ها را در اختیار کسب و کار شما قرار دهند.

تفاوت کلمات کلیدی دنباله دار با LSI

کلمات دیگری هستند که به کلمات LSI معروف می‌باشند و تفاوت آن‌ها با کلمات کلیدی دنباله دار این است که کلمات LSI ارتباط معنایی با هم دارند اما در کلمات کلیدی دنباله دار معمولا اصطلاحاتی هستند که مورد جستجوی افراد قرار می‌گیرند استفاده از کلید واژه‌های دنباله دار در سئوسایت بسیار موثر می‌باشد چون در نتایج جستجوی گوگل با همان عبارت نمایش داده می‌شود اما کلمات LSI به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا به راحتی محتویات داخل صفحه را درک کند.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید