طراحی سایت


گوگل پلاس و نقش ان در طراحی سایت

گوگل پلاس شبکه ی اجتماعی گوگل است و به نظر می رسد در رتبه بندی گوگل تاثیر گذارباشد البته در گذشته بیشتر افرادی که از شبکه های اجتماعی برای پیشرفت سئوی طراحی سایت خود استفاده می کردند تمرکز اصلی خود را بر روی فیسبوک قرار می دادند زیرا شناخته شده تر از گوگل پلاس به نظر می رسید البته گوگل هر نوع ارتباط میان فعالیت در گوگل پلاس و افزایش رتبه ی طراحی سایت را در می کند اما طراحی سایت هایی که در این شبکه اجتماعی فعالیت دارند اکثر رتبه ی بالایی در گوگل نیز دارند به تعدادی از این دلایل توجه کنید.

طراحی سایت

دلایل اهمیت به گوگل پلاس در طراحی سایت به شرح زیر می باشد:

• گوگل، مالک گوگل پلاس محسوب می شود و حتی اگر قبول نکند نتایج نشان می دهد که محبوبیت در گوگل پلاس برای گوگل در رتبه بندی طراحی سایت ارزشمند است.
• لینک های فالو به ارتقای رتبه طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن کمک می کنند.
• لینک های گوگل پلاس، انکر تکست مرتبط می گیرند.
• صفحات گوگل پلاس خیلی سریع تر از سایر رقبایش ایندکس می شود.

طراحی سایت

چگونگی بهره بردن از امتیازات گوگل پلاس در طراحی سایت :

1. ملحق شدن به گوگل پلاس : گام اول بهره بردن از گوگل پلاس و تبلیغ در گوگل عضویت در ان است مسلما کار ساده ایست به محض عضو شدن دوستان و اشنایان خود را پیدا می کنید و می توانید برای پست هایشان نظر بدهید و یا خودتان پست بگذارید.
2. محتوای خوب پست کنید : یک قانون همیشگی وجود دارد اگر محتوای خوبی برای پست کردن ندارید مجبور نیستید این کار را کنید به خاطر داشته باشید که همیشه محتوای دسته اول و غیر کپی برای طراحی وب سایت تهیه کنید محتوای بی کیفیت اعتبار شما را زیر سوال می برد و ممکن است اصلا دیده نشود.
3. به قسمت (درباره ی ) اهمیت بدهید :خیلی ها معمولا به این صفحات طراحی سایت توجه نمی کنند اما این قسمت خیلی با اهمیت است در این قسمت می توانید دیگر شبکه های اجتماعی خود را لینک دهید و مطمئن باشید این تلاش ها بدون نتیجه نخواهد بود.
4. اهمیت پروفایلتان را جدی بگیرید : پروفایل طراحی سایت یکی از قسمت های مهم در شبکه های اجتماعی است حتما ان را جدی بگیرید و اطلاعات صحیح وارد ان کنید همچنین همیشه آن را به روز نگه دارید.
5. ارتباط خود را حفظ کنید :اصلی ترین فایده ی شبکه ی اجتماعی ارتباط داشتن با افراد دیگر است همیشه در دسترس باشید و مطالب شرکت طراحی سایت خود را با دیگران به اشتراک بگذارید با این کار بیشتر دیده می شوید.

طراحی سایت

نتیجه گیری
به نظر می رسد گوگل پلاس فرصت ارزشمندی را در اختیار مدیران طراحی سایت ها قرار می دهد تا میزان در دسترس بودن و نفوذ انلاین خود را افزایش دهند شاید کمی اغراق امیز باشد اما این شبکه یک میانبر برای ورود به قلب گوگل را فراهم می کند تا از این طریق رتبه ی شما در جستجو های ان بالا بیاید معرفی طراحی سایت های حرفه ای و منحصر به فرد که از جمله جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت نونگار پردازش می باشد را نیز مطالعه نمایید.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید