طراحی سایت


اهمیت طراحی سایت شخصی

از آن جایی که دنیای تکنولوژی و اینترنت روز به روز در حال گسترش می باشد اهمیت طراحی سایت شخصی هم بیش تر بیداد می کند یعنی افراد می توانند به راحتی توانایی و خدمات شخصی خود را در اختیار افراد قرار دهند. طراحی سایت شخصی به منظور به نمایش دادن هنرهای شخصی و یا فعالیت های یک شخص در زمینه اجتماعی سیاسی یا تحلیل کردن مسائل و دیدگاه ها می باشد. اهمیت طراحی سایت شخصی بسیار موضوع مهمی می باشد که در بخش های بعدی علت آن را برای شما بیان خواهیم کرد.

طراحی سایت

طراحی سایت شخصی چیست؟

طراحی سایت شخصی چیست؟ راهی برای به نمایش گذاشتن فعالیت های شخصی افراد در ذنیای اینترنت را طراحی سایت شخصی می گویند. صاحبان سایت می توانند همه ی توضیحات و حرف های خود را در قالب طراحی سایت برای افراد ارائه دهند تا به جذب مشتری اقدام کنند.از این طریق هم افراد بسیار زیادی در اکثر نقاط جهان می توانند با فعالیت شخصی کسانی که اقدام به طراحی سایت نموده اند آشنا شوند.

طراحی سایت

چرا طراحی سایت مهم است؟

ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که چرا طراحی سایت مهم است ما در پاسخ می گوییم همانطور که افراد همه ی جستجوی خود را در گوگل انجام می دهند بنابراین دیده شدن در اولویت گوگل یکی از اهداف هر طراحی سایتی می باشد که باعث می شود مشتریان بی شماری جذب سایت و کسب و کار شوند که آن هم با ایجاد طراحی سایت شخصی امکان پذیر می باشد. طراحی سایت شخصی دارای مزایایی زیادی می باشد که در این بخش برای شما بیت می کنیم.
مزایای طراحی سایت شخصی عبارتند از:
• به صرفه بودن طراحی سایت شخصی
اگر صاحب هنر خاصی هستید و نمی دانید چطور آن را به نمایش بگذارید می توانید با ایجاد یک سایت و قرار دادن نمونه کارهایی که می تواند نظر افراد را به خود جلب کند را به نمایش بگذارید. همانطور که می دانید تبلیغات های سنتی هزینه های بسیار زیادی را می برند اما با استفاده از تبلیغات مدرن یعنی ارائه طراحی سایت که بسیار به صرفه می باشد می توانید فعالیت خود را در این دنیای بزرگ وارد کنید طرفداران زیادی را پیدا کنید.
• دسترسی بدون محدودیت زمانی و مکانی
اهمیت طراحی سایت شخصی می تواند بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی در اختیار افراد قرار بگیرند یعنی افراد در هر ساعت از شبانه روز بدون اینکه به محل خاصی مراجعه کنند تنها از طریق کامپیوتر و یا گوشی همراه خود می توانند به راحتی با توانایی های افراد آشنا شوند.
• بازاریابی راحت
تبلیغات در دنیای مجازی و اینترنت بسیار راحتتر از تبلیغات های سنتی می باشند به جای این که با مراجعه حضوری به علاوه صرف هزینه های زیاد و تلف دادن وقت و انرژی ، می توانید به راحتی با استفاده از دنیای مدرن به تبلیغات پرداخته همچنین بازدهی بسیار بالایی را دریافت کنید.
• کسب درامد های زیاد
شما می توانید علاوه بر این که با استفاده از فعالیت شخصی خود کس درامد کنید در کنار آن می توانید به راحتی با استفاده از تبلیغات سایت های دیگری به کسب درامد بپردازید.
• جذب مشتریان واقعی
زمانی که بازدید کننده وارد سایت شما می شوند برای هدف مشخص همچنین خرید کردن به سایت شما می آیند زمانی که با سایتی رو به رو شوند که همه ی خواسته های آنان را بر طرف کنند قطعا جذب سایت شده و اقدام به خرید و یا استفاده از خدمات انجام شده می کنند.
• فراگیر شدن در اینترنت
یکی از مهمترین دلایلی که افراد اقدام به طراحی سایت می کنند هماهنگ بودن با دنیای مدرن می باشد چرا که افراد ترجیح می دهند به جای اینکه زمان و هزینه ی خود را در رفت و آمد همچنین تحمل ترافیک های طاغت فرسا را تحمل کنند راحت در خانه و یا محل کار خود باشند و به خرید کردن از طریق اینترنت بپردازند.

طراحی سایت

طراح سایت شخصی

برای شروع ساخت سایت همچنین انتخاب طراح سایت شخصی می توانید شرکت های مختلف را بررسی کنید سپس با مشاهده نمونه کارها و تیم مورد نظر در نهایت به انتخاب یک شرکت مناسب بپردازید. طراح سایت شخصی باید دارای سابقه ی طولانی ، دانش بالا ، تجربه ی بالا همچنین خلاقیت فوق العاده ای را داشته باشد تا بتواند یک سایت شخصی ایده الی را در طراحی کند. پس با بررسی های لازم و مشاهده نمونه کارهای تیم مورد نظر اقدام به انتخاب طراح سایت شخصی بپردازید.ویژگی های مهمی که یک طراحی سایت شخصی باید داشته باشد عبارتند از:
• سئو و بهینه سازی
داشتن سئوی بالا سایت شخصی می تواند کاربران زیادی را جذب سایت شما کنند چرا که در نتیاج جستجوی افراد سایت سئو شده امده و کاربران جذب آن سایت مورد نظر می شوند.
• گرافیک سایت
یکی دیگر از ویژگی های طراحی سایت ، داشتن گرافیک جذاب می باشد. زمانی که افراد وارد سایت می شوند اگر با گرافیک جذاب رو به رو شوند بسیار تاثیر مثبتی را در ذهنیت بازدید کننده ایجاد می کند.
• سرعت بارگذاری بالا
یکی دیگر از ویژگی های مهمی که یک طراحی سایت شخصی باید داشته باشد سرعت بارگذاری بالا می باشد یعنی زمانی که بازدید کننده می خواهد وارد سایت شوند نباید بیش تراز 3 ثانیه منتظر بالا آمدن سایت شوند. سرعت بارگذاری سایت باید طوری باشد تا زیر 3 ثانیه وارد سایت شده باشند.
• نمایش سایت در نمایشگرهای کوچک (ریسپانسیو بودن )
یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهمی که هرسایتی باید توجه زیادی را به این موضوع داشته باشد ، ریسپانسیو بودن یا نمایش سایت در همه ی قالب ها به خصوص گوشی و تبلت می باشد. همانطور که می دانید افراد زیادی جستجوی خود را از طریق گوشی و یا تبلت خود انجام می دهند بنابراین اگر سایت شما متناسب با نمایشگرهای دیگر نمایش داده نشود مشتریان زیادی را از دست خواهید داد.
• لینک دادن شبکه های اجتماعی
از آن جایی که شبکه های اجتماعی فضایی برای گذراندن اوقات فراغت افراد می باشند. به همین منظور قرار دادن لینک های شبکه های اجتماعی از اهمیت ویژه ای بر خوردار می باشد همچنین می توانید تاثیر به سزایی را در افزایش ترافیک سایت شما بگذارد. شبکه های اجتماعی یکی دیگر از مواردی می باشد که کاربران زیادی را جذب سایت می کند.
تعرفه طراحی سایت شخصی چقدر می باشد؟
با توجه به کارهایی که لازم است بر روی سایت انجام داده شود هزینه ای که دریافت می گردد متغیر می باشد.
کدام شرکت برای انجام طراحی سایت شخصی مناسب می باشد؟
شرکت های زیادی با هم در رقابت هستند که شما با بررسی خدمات ارائه شده ، مشاوره گرفتن همچنین بازدید از نمونه کارهای انجام شده توسط آن شرکت می توانید به انتخاب یکی از آن ها بپردازید.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید