طراحی سایت


ایندکس مطالب در گوگل

یکی از مهمترین مزیت های یک طراحی سایت وجود سرعت بالا در ایندکس مطالب در گوگل می باشد هنگامی که شما محتوای جدیدی در طراحی سایت خود قرار می دهید می خواهید که زودتر بر اولویت گوگل بیایید و جلوتر از رقیبان خود دیده شوید با رعایت قوانین و استاندارد ها می توانید به هدف خود برسید در کمترین زمان ممکن به بهترین روش به ایندکس مطالب در گوگل بپردازید.

بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل

مهمترین اهداف هر کسب و کاری برای ایجاد طراحی سایت بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل می باشد که در نتایج جست و جوی افراد نمایش داده شود بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل مستلزم رعایت نکانی می باشد که در کمترین زمان به اهداف خود برسید.

طراحی سایت

عوامل مهی که در بالا آمدن سایت تاثیرگذار است عبارتند از:

•تولید مقاله های مفید و بیش تر نسبت به رقبا
مقاله ای که تولید می کنید و در طراحی سایت خود قرار می دهید تاثیر ویژه ای در بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل را دارد. محتوا باید جذاب و برای خواننده مفید باشد تولید مقاله های مفید و بیش تر نسبت به رقبا در رسیدن به اهداف کمک ویژه ای می کند همچنین محتوایی که تولید می کنید دقت کنید که تعداد کلمات به کار رفته زیر 1000 عدد نباشد تا نتیجه ی م طلوبی را بگیرید.

•انتخاب عناوین جذاب
یکی دیگر از مواردی که در نوشتن محتوا برای بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل باید رعایت کنید انتخاب عناوین جذاب و ترغیب کننده که بازدید کننده با دیدن عناوین جذب محتوا و سایت شما شود.

•افزایش سرعت بارگذاری سایت
مورد دیگری که در بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل باید توجه کنید سرعت می باشد.سایت شما باید بر روی همه ی نمایشگرهای کوچک و بزرگ با سرعت بارگذاری بالایی نمایش داده شود تا بازدید کننده با خیال راحت در سایت شما بچرخد کاهش سرعت بارگذاری اعتماد بازدید کننده را از بین برده و به سراغ سایت های دیگری می روند. صبور باشید قرار گرفتن در صفحه ی اول گوگل زمان بر می باشد با صبر و تحمل می توانید به هدف خود برسید و به بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل کمک کنید.

•متا تگ عنوان و متا تگ توضیحات
به کار بردن متا تگ عنوان و توضیحات در نظر گوگل بسیار مهم می باشد چرا که گوگل می تواند به راحتی عنوان های اصلی عنوان های فرعی را از هم تشخیص دهد همچنین با متا تگ توضیحات می توانید به گوگل نشان دهید که محتوای اصلی سایت در مورد چه چیزی می باشد متا تگ ها هم تاثیر ویژه ای در بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل را دارند.

•استفاده از تگ Alt برای تصاویر
زمانی که بارگذاری تصاویر سایت شما به مشکل خورد و نمایش نداد شما با استفاده از تگ Alt تصاویر به گوگل بیان می کنید که تصاویر راجع به چه چیزی توضیح می دهد تگ Alt تصاویر باید با هم متفاوت باشد.

•وجود نقشه سایت
مورد دیگری که در بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل باید به آن توجه کنید وجود نقشه سایت می باشد وجود نقشه سایت به موتور های جست و جو کمک می کند تا به راحتی به پیمایش سایت بپردازند.

•وجود لینک های داخلی و خارجی
مورد دیگری که به بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل کمک می کند وجود لینک های داخلی می باشد وجود لینک های داخلی صفحات داخلی سایت را به یکدیگر متصل می کند و به راحت تر پیمایش شدن بازدید کننده در سایت کمک می کند.
لینک های خارجی لینک های هستند که شما به سایت های دیگر لینک دهید وجود لینک های خارجی تاثیر به سزایی را برای سایت شما به ارمغان می آورد به خصوص اگر شبکه های اجتماعی باشد و وجود محتوای عالی سایت شما باعث می شود تا لینک های خارجی زیادی را به سمت سایت شما ارسال کنند.

طراحی سایت

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید