طراحی سایت


بخش دوم فتچ کردن در وبمستر

فتچ کردن برای ایندکس قطعی مطالب نیست و نیاز است که باز هم این را تأکید کنم. فتچ کردن در واقع معرفی صفحه به موتور جستجوی گوگل می باشد و در صورتی که صفحه شما توسط خزنده های گوگل تأیید شوند ایندکس می گردد. فتچ کردن می تواند روال کار را تسریع کند اما قطعیتی در کار نیست. در نوشتار پیشین چند مرحله را به صورت مفصل و کامل با تصاویر توضیح دادیم و به جایی رسیدم که شما آدرس صفحه ای که مد نظر و مورد تأیید شما می باشد را در کادر مربوطه وارد کرده و یکی از دو انتخاب موبایل یا دسکتاپ را نیز انتخاب نمودید و در این نوشتار از آموزش های طراحی سایت نونگار نیز به ادامه مطلب پیشین خواهیم پرداخت.

بخش دوم فتچ کردن در وبمستر

تکمیل فرایند فتچ کردن صفحه

در این مرحله دو گزینه پیش روی شما می باشد و می توانید دو انتخاب Fetch و Fetch and Render را در همان بخش مشاهده کنید. اما تفاوت این دو چیست و کدام را باید انتخاب کنیم. گزینه Fetch and Render را اگر انتخاب کنید خواهید دید که در ردیف آدرس نمایش داده شده یک تیک ظاهر می شود. اگر بر روی آن کلیک کنید یک گزارش که گوگل از نحوه نمایش صفحه شما دریافت کرده است را مشاهده خواهید کرد. همچنین در زیر نمایش صفحه، ممکن است مواردی نشان داده شود که از نظر ربات های گوگل مشکل داشته اند. مواردی مانند محدودیت های robots.txt که در مقالات دیگری به تفصیل توضیح می دهیم. بنابراین تفاتی که بین Fetch و Fetch and Render وجود دارد فقط ارائه گزارش دریافتی گوگل می باشد و پینهاد ما این است که در اکثر موراد از Fetch استفاده نمایید.

بخش دوم فتچ کردن در وبمستر

محدودیت ها و نکاتی در مورد فتچ & گوگل

برای بررسی دامنه های سایت شما در بخش فتچ کردن محدودیت هایی وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید. برای مثال در هفته شما نهایتاً 10 آدرس می توانید از گزارشات کامل استفاده کنید. گزارشات کامل در اینجا منظور همان Fetch and Render می باشد. همچنین در حالت Fetch نیز 500 آدرس سقف فعالیت شما محسوب می شود هر چند که به نُدرت سایت های ایرانی بیش از این هم برای فتچ کردن صفحه نیاز داشته باشند. یک مشکل قابل توجه این است که برای معرفی سعی کنید در آدرس شما کاراکتر # وجود نداشته باشد. زیرا نخواهید توانست که درخواست ایندکس بدهید مگر اینکه گوگل نسبت به رفع این مشکل اقدام کند که با توجه به تگ بودن بعید به نظر می رسد.

 

مطالب مرتبط:

طراحی سایت

معرفی Fetch and render

آموزش فتچ کردن در وبمستر

تعرفه طراحی سایت

طراحی سایت کرمانشاه

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت تبریز

سئو سایت شیراز

سئو سایت تبریز

طراحی اپلیکیشن در تهران

طراحی سایت تهران

طراحی سایت مشهد

طراحی سایت اصفهان

طراحی سایت اهواز


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید