طراحی سایت


بهبود رتبه نمایشی سایت

همانطور که می دانید موتور های جستجو بر اساس الگوریتم های خاصی به طراحی سایت ها امتیاز می دهند و وقتی که سایتی را در اول گوگل مشاهده می کنید متوجه می شوید که در بهبود رتبه نمایشی سایت نسبت به سایت های دیگر از امتیاز بالاتری برخوردار می باشد و دارای ورودی های زیاد تری می باشد اکثر صاحبان طراحی سایت می خواهند بهبود رتبه نمایشی سایت در اولویت گوگل باشد و هر چه سریع تر در رتبه ی اول گوگل بیایند.

طراحی سایت

ترفند بالا بردن رتبه سایت در گوگل

برای این که طراحی سایت شما جزو اولویت گوگل قرار گیرد و نسبت به رقیب از امتیاز بالاتری برخوردار شوید. بالا رفتن رتبه سایت در گوگل دارای ترفند هایی می باشد ما در این بخش شما را با آن ترفند بالا بردن رتبه سایت در گوگل آشنا خواهیم کرد که عبارتند از:
•کلمات کلیدی مناسب
یکی از ترفند بالا بردن رتبه سایت در گوگل انتخاب کلمات کلیدی مناسب می باشد فقط این که چه کلماتی دارای جستجوی زیاد می باشند به تنهایی کفایت نمی کند بلکه باید هدف کسب و کار خود را در نظر بگیرید و بر اساس آن کلمات کلیدی مورد نظر را انتخاب کنید.محتوای شما باید بین 500 الی 1500 کلمه باشد تا به محتوای خوبی برای گوگل معرفی شود اگر کمتر از آن باشد ممکن است گوگل آن را در نظر نگیرد.

•محتوای مناسب در سایت قرار دهید
یکی دیگر از روش هایی که به ترفند بالا بردن رتبه سایت در گوگل اشاره دارد داشتن محتوای مناسب است داشتن محتوایی که برای بازدید کننده بسیار مفید باشد و به دنبال هر چیزی که هستند را از طراحی سایت شما بیابند بسیار حائز اهمیت می باشد سعی کنید در ارائه محتوا مخاطبان خود را بشناسید و بدانید که آن ها بیش تر به دنبال چه چیزی هستند تا آن اطلاعات را در محتوای خود قرار دهید به این موضوع دقت کنید که به هیچ عنوان از محتوای تکراری استفاده نکنید.همچنین محتوای شما باید قابل فهم و درک باشد با رعایت این نکات ترفند بالا بردن رتبه سایت در گوگل می توانید نتیجه مطلوبی را بگیرید.

•محتوای قدیمی را به روز رسانی کنید
یکی دیگر از روش هایی که به ترفند بالا بردن رتبه سایت در گوگل کمک می کند به روز رسانی محتوای قدیمی می باشد البته محتوایی که ارزش خواندن را داشته باشد نه هر محتوایی.

•داشتن عنوان جذاب
افراد معمولا به عنوان جذاب دقت می کنند و از طریق آن جذب محتوای شما می شوند همه ی مقالاتی را که در سایت خود قرار می دهید باید دارای عنوان جذاب و کاربر پسند باشد تا به ترفند بالا بردن رتبه سایت در گوگل کمک ویژه ای کرده باشد.

•داشتن توضیحات متای جذاب
بعد از نوشتن عنوان توضیحات متا یا Meta Description داشتن توضیحات متای جذاب مناسب برای جذب کاربران بسیار دارای اهمیت می باشد توضیحات متا هم برای گوگل هم برای کاربران بسیار مفید می باشد چرا که باعث توضیح دادن مختصر محتوا می باشد که یکی دیگر از ترفند بالا بردن رتبه سایت در گوگل می باشد.

•بهینه سازی تصاویر و ویدیو ها
یکی از ترفند بالا بردن رتبه سایت در گوگل بهینه سازی تصاویر و ویدیو ها در طراحی سایت می باشد اما بهینه سازی تنها به کاهش کیفیت گفته نمی شود هرچند اندازه و کیفیت تصاویر و ویدیو ها در طراحی سایت دارای نقش مهمی می بانشد اما باید به عنوان و کلمات کلیدی آن ها هم دقت کنید و توجه کنید که حتما به هم مرتبط باشد.

•لینک های داخلی و خارجی
یکی از ترفند بالا بردن رتبه سایت در گوگل ارائه لینک های داخلی و خارجی می باشد یکی از عوامل بالا رفتن اعتبار و ارزش سایت لینک شدن به سایت های مطرح دیگر می باشد.پس این روش را هم که یکی از روش های مهم ترفند بالا بردن رتبه سایت در گوگل می باشد.

•اشتراک گذاری لینک مقاله در شبکه های اجتماعی
اگر می خواهید که با ترفند بالا بردن رتبه سایت در گوگل به نتیجه ی مطلوبی برسید فعالیت خود را در شبکه اجتماعی زیاد کنید سعی کنید تا بهترین محتوا ها را ارائه دهید تا کاربران آن ها را برای آشنا و دوستان خود به اشتراک بگذارند تا سایت شما بیش تر دیده شود و کاربران زیادی از این طریق جذب سایت شما می شوند.

•داشتن سرعت بارگذاری بالا
هر چقدر طراحی سایت شما دارای سرعت بارگذاری بالایی باشد بازدید کننده بیش تری جذب سایت و کسب و کار شما می شوند تحقیقات نشان داده که سرعت بارگذاری ایده آل با زمان زیر 3 ثانیه مناسب می باشد تا کاربران به بازدید از سایت شما بپردازند در غیر این صورت هر چند هم زحمات زیادی برای سایت خود کشیده باشید وقتی سرعت بارگذاری سایت شما پایین باشد بازدید کننده حتی رقبتی به دیدن سایت شما پیدا نمی کنند.سرعت بارگذاری سایت فاکتور خیلی مهمی در ترفند بالا بردن رتبه سایت در گوگل می انجامد.

•داشتن نقشه سایت
داشتن نقشه سایت منظم و دارای نقشه ای که همه چی را در جای خود نشان دهد باعث می شود تا گوگل راحت تر سایت شما را درک کند و به ایندکس کردن آن و همچنین ترفند بالا بردن رتبه سایت در گوگل بپردازد همچنین باعث بالا رفتن رتبه سایت در گوگل می شود.

طراحی سایت

ارتقا سایت در گوگل

برای این که سایت شما در صفحه ی اول گوگل بیاید در واقع به ارتقا سایت در گوگل کمک کنید باید اقداماتی را برای این کار انجام دهید تا نتیجه ی مطلوبی را دربافت کنید در اولین مرحله باید نام دامنه مناسبی را برای سایت خود اختصاص دهید که کوتاه مختصر و حاوی کلمات کلیدی و خاص باشد بهترین روش برای ارتقا سایت در گوگل در رتبه بالا تولید محتوای اختصاصی لینک سازی طبیعی می باشند در کل با استفاده از بازاریابی محتوا اقدام به جذب بازدید کننده می کند.

طراحی سایت

رتبه اول در سرچ گوگل

قرار گرفتن در رتبه اول در سرچ گوگل خیلی راحت نمی باشد شما می توانید با استفاده از سئو کار حرفه ای کارها را به راحتی پیش ببرید و در نتایج گوگل شاهد رتبه اول در سرچ گوگل شوید اولین قدمی که می خواهید در رتبه اول در سرچ گوگل انجام دهید بررسی کلمات کلیدی می باشد انتخاب کلمات کلیدی مناسب می تواند کمک شایانی به کسب و کارتان و جذب مشتریان کند بعد از اینکه کلمات کلیدی را شناسایی کردید و خواستید که در رتبه اول در سرچ گوگل بروید باید به عوامل بهینه سازی نیز توجه کنید و کارهای مربوط به آن را انجام دهید مانند افزایش سرعت سایت رفع خطاهای به وجود آمده و... شما باید از سایتی استفاده کنید تا استاندارد های کد نویسی در آن به خوبی رعایت شده باشد در این صورت به رتبه اول در سرچ گوگل خواهید رفت.

کلیک خور سایت

افزایش نرخ کلیک که به آن CTR که مخفف Click Through Rate هم گفته می شود یکی از مواردی است که به راحتی می توانید جایگاه خودتان را نسبت به رقیبان خود بسنجید کلیک خور سایت به این صورت است که وقتی شما به جستجوی کلمه ای می پردازید گوگل برای شما چندین صفحه را به شما پیشنهاد می دهد بازدید کننده با مشاهده ی آن ها تصمیم می گیرد که بر روی کدام یک از آن ها کلیک کند که به آن کلیک خور سایت می گویند در واقع به تعداد کلیک هایی که روی لینکی انجام می شود نسبت به تعداد کاربران و بازدید کننده ها کلیک خور سایت گفته می شود.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید