طراحی سایت


جایگاه صحیح کلمات کلیدی

همانطور که می‌دانید سئو و بهینه سازی یکی از مهمترین موضوعات برای هر سایتی می‌باشد که افراد تلاش می‌کنند تا با انجام هر کاری در اولویت گوگل قرار گیرند. در اولویت قرار گرفتن گوگل نگرانی ندارد اما به شرطی که به صورت اصولی از قوانین گوگل استفاده کنید.مهمترین مواردی که می‌توانیم در سئو و بهینه سازی به آن اشاره کنیم انتخاب کلمات کلیدی مناسب می‌باشد انتخاب کلمات مناسب همچنین جایگاه صحیح کلمات کلیدی جزو موارد بسیار حساسی می‌باشد که باید تحقیق و بررسی شود تا بتوانید به نتیجه مطلوبی برسید. با ما همراه باشید تا در بخش‌های بعدی جایگاه صحیح کلمات کلیدی را برای شما بیان کنیم.

طراحی سایت

کلمات کلیدی در تولید محتوا

کلمات کلیدی در تولید محتوا جزو مهمترین عواملی می‌باشد که در نتایج جستجوی کلمات افراد نمایش داده می‌شود اما استفاده به جا و انتخاب کلمات مناسب از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد یعنی اگر شما از کلمات کلیدی بیش‌تر از حد معمول در محتوای خود استفاده کنید باعث می‌شود تا هم در نظر افراد ذهنیت خوبی را ایجاد نکند و هم از نظر موتورهای جستجو هم رتبه پایینی را از آن خود خواهید کرد.استفاده از کلمات کلیدی دارای جایگاه مشخصی می‌باشد که باید از به آن توجه کنید. .
• عنوان مطلب.
اولین موردی که از کلمات کلیدی در تولید محتوا باید بهره ببرید عنوان محتوا می‌باشد. عنوان مطلب جزو مهمترین موارد محتوا می‌باشد چرا که در نتایج جستجو با عنوان نمایش داده می ‌شود علاوه بر آن زمانی که مطلب مورد نظر در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود با عنوان مطلب به نمایش درمی آید به همین منظور در انتخاب عنوان بسیار دقت کنید و تا حدالامکان حتما از کلمات کلیدی در ابتدای عنوان خود استفاده کنید استفاده صحیح از کلمات کلیدی در تولید محتوا در بخش عنوان مطلب باعث افزایش کلیک صفحه و بالا بردن رتبه سایت در نظر گوگل خواهد شد. .
• تگ‌های هدینگ.
یکی دیگر از مواردی که باید در کلمات کلیدی در تولید محتوا توجه کنید تگ هدینگ یا تگ HTML می‌باشد. این تگ اهمیت و ارزش بخش‌های مختلف را برای بازدید کنندگان و موتورهای جستجو بیان می‌کند. این تگ‌ها که برای سرتیترها به کار می‌رود و تگ H1 برای عنوان اصلی و تگ‌های H2,H3,H4 به ترتیب برای تیترهای بعدی تیتر اصلی می‌باشد که باید به ترتیب پشت سرهم قرار گیرد تگ H6 کم اهمیت‌ترین تگ را در بین تگ‌ها دارند. نکات مهمی که باید توجه کنید این است که در هر صفحه از یک تگ H1 می توان استفاده کرد همچنین از تگ‌های تکراری به هیچ عنوان استفاده نکنید. .
• محتوای اصلی.
محتوای اصلی جزو مواردی می‌باشد که حتما باید از کلمات کلیدی در آن به کار رفته باشد اما به اندازه چرا که وجود تعداد زیاد کلمات کلیدی در تولید محتوا باعث می‌شود تا اعتبار محتوا در نظر کاربران و موتورهای جستجو پایین بیاید و ذهنیت بدی را در نظر افراد ایجاد کند.
• آدرس صفحه.
آدرس صفحه جزو مواردی می‌باشد که قرار دادن کلمات کلیدی در آن می‌تواند به جذب افراد کمک کنند. از آن‌جایی که موتورهای جستجو با اوایل آدرس صفحه سروکار دارند بنابراین توجه کنید تا کلمات کلیدی خود را در ابتدای آدرس خود استفاده کنید همچنین توجه داشته باشید تا آدرس شما باید کوتاه خوانا به علاوه بیان کننده موضوع محتوا باشد. .
• نام تصاویر.
یکی دیگر از فاکتورهای سئو کلمات کلیدی در تولید محتوا متن جایگزین یا همان Alt tag تصاویر می‌باشد که به کاربردن کلمات کلیدی در تولید محتوا در آن می‌تواند کمک ویژه‌ای به سئو و بهینه سازی سایت کند. قرار دادن توضیحات تصاویر باعث می‌شود تا در موتورهای جستجو صفحات مورد نظر راحت‎ تر جستجو شوند. با استفاده از قرار دادن Alt تصاویر می‌توانید از رقبای خود جلوتر بیفتید.

طراحی سایت

آموزش کلمات کلیدی

• تهیه لیست کلمات مرتبط.
اگر می‌خواهید به آموزش کلمات کلیدی بپردازید اول از همه برای هر صفحه از سایت خود لیستی از کلمات کلیدی که مرتبط با محتوای صفحه می‌باشد را پیدا کنید. پس از تهیه لیست عواملی مانند مشاهده نتایج جستجو، مشاهده عبارت‌های مرتبط که در گوگل قرار دارد همچنین پرسش از اطرافیان را مورد بررسی قرار دهید. .
• بررسی کلمات کلیدی با استفاده ابزارها.
بعد از انتخاب کلمات کلیدی حال نوبت آن است تا با استفاده از ابزارهای مربوطه به بررسی بپردازید. استفاده از ابزارهای مربوطه مورد بعدی از آموزش کلمات کلیدی می‌باشد.ابزارهایی مانند: .
Google trend : که ابزاری است میزان علاقمندی افراد نسبت به جستجوهای مختلف را مشخص می‌کند در واقع این ابزار نشان می‌دهد که کدام کلمه بیش‌ترین جستجو را داشته. .
Google keyword planner : کیورد پلنر یک ابزار مهمی برای یافتن کلمات کلیدی مناسب می‌باشد. که باید برای استفاده از آن حساب کاربری ایجاد کنید توجه کنید که در لیست خود کلماتی که از جستجوی پایینی برخوردار می‌باشد را حذف کنید. .
نکته مهم: این ابزار برای کشور ایران تحریم شده است و بهتر است برای استفاده از آن آی پی آن را تغییر دهید . .
• بررسی رقبای کسب‌وکار.
یکی دیگر از آموزش کلمات کلیدی باید به تحلیل و بررسی رقبا خود بپردازید آن‌ها را زیر نظر داشته باشید ببینید که آن‌ها با کدام کلمه از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. تا با ایده گرفتن از آن‌ها بتوانید کلمات کلیدی مناسبی را برای سایت خود به ارمغان بیاورید.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید