طراحی سایت


جریمه گوگل در کمین خرید بک لینک های اشتباه

جریمه گوگل در کمین خرید بک لینک های اشتباه است زیرا ممکن است به سئو سایت آن ها اثرات جبران ناپذیری را وارد کند. ممکن است در زمینه خرید بک لینک برایتان این سوال ها پیش آمده باشد :
چرا برخی از کارشناسان سئو برای بهبود روند رتبه سایت ، بک لینک خریداری میکنند ؟
علت خرید این بک لینک ها چیست ؟
آیا خرید بک لینک اشتباه است ؟
اگر خرید بک لینک اشتباه است و جریمه گوگل را شامل میشود پس راه حل این مشکل چیست ؟

طراحی سایت

خرید بک لینک

یکی از معیار های رتبه بندی در نظر گرفته شده از طرف گوگل برای وب سایت ها ، ارزیابی بک لینک های آن وب سایت است. درواقع خرید بک لینک لینک هایی هستند که از یک سایت یا یک صفحه به سایت یا صفحه دیگری داده میشوند . زمانی که یک سایت لینک سایت شما را در صفحه مورد نظر قرار میدهد ، به این معناست که بازدیدکنندگان سایت را به سایت شما منتقل میکند و به انها اطمینان میدهد که سایت معرفی شده از نظر محتوایی ، سایت مورد قبولی می باشد . زمانی که وب سایت های مختلفی به یک وب سایت یا صفحه ای از یک وب سایت لینک دهند ، موتورهای جستجوگر گوگل ارزش و رتبه خوب این وب سایت را متوجه میشوند . به همین دلیل بک لینک ها تاثیر قابل توجهی دررتبه بندی و ارزشمندی سایت شما دارد . به همین جهت بسیاری از کارشناسان برای اینکه سریع تر به نتیجه برسند تمایل به خرید بک لینک دارند .

طراحی سایت

دلایل اشتباه بودن خرید بک لینک

همان طور که گفته شد ، بک لینک تاثیر قابل توجهی در سئو سایت شما دارد و رتبه سایت تان در موتورهای جستجوگر بهبود پیدا میکند . لازم است بدانید که بیشتر موتورهای جستجوگر با این روند موافق نیستند و خرید بک لینک را سئو سیاه در نظر می گیرند . همچنین برخی از این موتورهای جستجوگر برای این کار جریمه های سنگینی را در نظر می گیرند . مثلا موتور جستجوگر گوگل این کار را اشتباه میداند و در صورت مشاهده ، وب سایت مورد نظر را جریمه میکند . کسانی که از این موضوع و جریمه های تحمیلی آگاه هستند ، علاقه ای به خرید بک لینک ندارند و خودشان شروع به لینک سازی میکنند و با این کار ارزش وب سایت را بالا میبرند . دلایل اشتباه بودن خرید بک لینک برای کسانی که قصد خرید بک لینک را برای کسب و کارهای طولانی مدت و هدف دار داشته باشند اصلا راه مناسبی نیست . بهتر است برای روند بهبود سئو سایت تان از راهکار های دیگری استفاه کنید .اگر هدفتان داشتن سایت برای چند روز است ممکن است خرید بک لینک برایتان نتیجه بخش باشد .

طراحی سایت

گوگل چگونه می فهمد که بک لینک خریده اید؟

ممکن است از خودتان این سوال را بپرسید که گوگل چگونه می فهمد که بک لینک خریده اید؟
این کار با قوانین وبمستر گوگل مطابقت ندارد و خلاف قوانین است . به همین علت گوگل راهکارها و ابزار های پیشرفته و گوناگونی را برای جلوگیری از خرید بک لینک توسط وب سایت ها در نظر گرفته است . اگر شما در اینترنت به دنبال سایتی برای خرید بک لینک باشید ، بدانید که گوگل هم سایت شما و هم سایت مورد نظر برای خرید بک لینک را شناسایی و جریمه میکند . حتی اگر دراین مرحله گوگل متوجه خرید بک لینک شما نشود ، با افزایش سریع بک لینک ها توجه گوگل را جلب میکنید و وب سایت تان را مجدد مورد ارزیابی و بازدید قرار می دهد . یکی از جریمه های در نظر گرفته شده گوگل برای وب سایت هایی که بک لینک میخرند ، پایین آوردن رتبه فعلی سایت است . اگر میخواهید بدانید که گوگل شما را در زمینه خرید بک لینک جریمه کرده است یا نه میتوانید از راه گفته شده در ادامه مطلب استفاده کنید : به وبمستر گوگل وارد شوید و روی قسمت اکشن های دستی کلیک کنید و پیام های کارشناسان گوگل را ببینید .

آیا راهی برای خرید بک لینک و جریمه نشدن وجود دارد ؟

طی سال ها اخیر کارشناسان مجرب و حرفه ای به این نتیجه رسیده اند که خرید بک لینک برای وب سایت ها ، پیشنهاد موثر و به صرفه ای نیست. به جای این کار بهتر است خودتان برای وب سایتان بک لینک بسازید تا هم ارزش و رتبه سایت را حفظ کنید و هم باعث بهبود روند بهینه سازی سایت شود .
این کار به گوگل نشان میدهد که سایت شما چقدر ارزشمند است و همچنین میتوانید مشتری های واقعی و هدفمند را برای خود پیدا کنید . با توجه به توضیحات داده شده در این مقاله بهتر است به جای خرید بک لینک ، لینک سازی کنید . اما اگر همچنان تمایل وعلاقه به خرید بک لینک از وب سایت ها را دارید بهتر لست به نکات زیر توجه کنید و جریمه های در نظر گرفته شده گوگل را به حداقل برسانید .
1-نکته مهمی که باید برای خرید بک لینک در نظر داشته باشید این است که از سایت هایی که بک لینک ها را به صورت گروهی میفروشند دوری کنید . توصیه میکنیم بک لینک ها را از سایت های مرتبط با کسب و کار خود تهیه کنید. بک لینک هایی که به صورت عمده خریداری میشوند قابل اعتماد نیستند و ممکن است به سایت تان ضررهای زیادی وارد کند .
2-برای خرید بک لینک با صاحب اصلی وب سایت در ارتباط باشید و اصلا با واسطه ها این کار را پیش نبرید تا خطری برای وب سایت تان به وجود نیاورد تا انتهای کار با صاحب اصلی وب سایت مورد نظر ارتباط مستقیم داشته باشید تا دچار مشکلات احتمالی نشوید .
3-همچنین تا جایی که امکان دارد، برای خرید بک لینک ها از سایت های گوناگون و بازه های زمانی جداگانه استفاده کنید .
4-بک لینک هایی که خیلی ارزان هستند و وب سایت ها از انها برای تبلیغات استفاده میکنند اصلا مناسب نیستند و ممکن است سایت شما را به خطر بیاندازد . این بک لینک های ارزان قیمت کیفیت پایینی دارند و خیلی سریع هم توسط کارشناسان و موتورهای جستجوگر گوگل شناسایی میشوند .
5-در خرید بک لینک ، تعادل را حفظ کنید . وب سایت موردنظر برای خرید بک لینک را به خوبی ارزیابی کنید و تعداد لینک ها و صفحات وب سایت را بررسی کنید .به طور مثال اگر وب سایت خرید بک لینک ، دارای لینک ها و صفحات 100 درصدی باشد شما باید حدودا 10 درصد و یا کمتر ، از این وب سایت بک لینک دریافت کنید .


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید