طراحی سایت


ساخت وب سایت با سی فایو

امروزه افراد با هدف‌های مختلفی یک سایت برای خود راه اندازی می‌کنند. برخی برای معرفی شرکت و کسب و کار خود سایتی طراحی می‌کنند که یک کاتالوگ آنلاین به شمار می‌رود. آن‌‍‌ها در این کاتالوگ، خدمات و محصولات خود را به همراه جزئیاتشان برای مشتریان خود اعم از داخلی و خارجی معرفی می‌کنند. این معرفی به صورتی بسیار زیبا و شکیل و با متدهای مدرن انجام شده است. برخی دیگر از افراد برای قرار دادن روزمه خود و معرفی تخصصشان وب سایت راه اندازی می‌کنند. این کار به منظور ارتباط با مخاطبین، دادن مشاوره تخصصی و معرفی خدمات صورت می‌گیرد. برخی دیگر، از یک وب سایت فروشگاهی استفاده می‌کنند که امروزه این کار بسیار رایج شده است و می‌توان گفت هر کسب و کاری دارای یک وب سایت نیز می‌باشد.
با توجه به مواردی که ذکر شد، می‌توان گفت طراحی و داشتن یک وب سایت لازمه و بخش اصلی هر کسب و کاری است که به صورت آنلاین نیز فعالیت می‌کند. امروزه سرویس‌های متعدد به وجود آمده‌اند که کار ساخت سایت را خیلی سریع و راحت انجام می‌دهند. شاید برخی افراد عقیدۀ مخالفی داشته باشند، اما باید به آن‌ها گفت که در شرایط امروزه که همه کارها به سمت اینترنتی شدن رفته و می‌روند، تنها داشتن یک سایت می‌تواند شما را در زمینه کسب و کارتان موفق کند.

ساخت وب سایت با سی فایو

طراحی سایت با کدنویسی

طراحی سایت با کدنویسی، کاری بسیار سخت و زمان بر است. در واقع اگر برای طراحی یک سایت بخواهید کدنویسی کنید، باید تمام قالب، هسته و به طور کلی ظاهر و باطن سایت خود را از طریق کدنویسی انجام دهید. اما امروزه روش‌های جدیدی به وجود آمده‌اند که تا حدود بسیار زیادی از کار را انجام داده‌اند و طراح سایت تنها باید جزئیات مخصوص به کار مشتری خود را در سایت وارد کند. یکی از این روش‌های ساخت سایت با سی فایو است.

ساخت سایت با سی فایو

سی فایو یک سایت ساز است که در سال 91 ایجاد شده است. کسانی که آن را بنیان گذاری کرده‌اند، می‌گویند: با توجه به سفارشات بسیار زیادی که برای طراحی سایت داشتیم، در پی این بودیم که روشی بکار ببریم که زمان طراحی را کاهش داده و همچنین کار را راحت تر کند. این اهداف با حذف کردن بعضی از کارهای تکراری مانند کدنویسی قسمت قالب و هسته سایت، علاوه بر سریع تر شدن کار و راحت تر شدن آن، هزینه‌های طراحی سایت را نیز کاهش داده‌اند. با این شرایط کسب و کارهایی که به تازگی سرپا شده‌اند نیز می‌توانند برای خود یک سایت طراحی کنند و به کار خود رونق دهند. همچنین با آماده بودن قالب‌ها مشتری حق این را دارد که از بین آن‌ها یک مدل زیبا را از نظر خود انتخاب کند و حتی خروجی کار خود را ببیند. با توجه به همه این‌ها، سایت ساز سی فایو را به وجود آوردیم. سی فایو اولین سایت ساز سریع در ایران است که تمام این اهداف را برای ایرانیان عزیز محقق کرده است.

مزایای سایت ساز سی فایو

تمامی اهدافی که برای ساخت این سایت ساز ذکر شد، همگی به عنوان مزیت آن نیز به شمار می‌روند. اما این روش سریع طراحی سایت ، مزیت‌های منحصر به فرد دیگری نیز دارد که در ادامه آن‌ها را نام برده و توضیح می د‌هیم.

پشتیبانی مطمئن و یکپارچه سایت

از عناصر اصلی لازمه در طراحی هر سایت، هاست، دامنه و محتوای آن سایت هستند. شاید شما که تجربه کار با این سایت سازها را نداشته باشید، نظرتان این باشد که پیاده کردن یک سایت به طوری که این موارد همگی به صورت ایده آل تامین شده باشند، به صورت یک‌جا امکان پذیر نباشد. زیرا هر یک از این موارد را باید از یک شرکت جداگانه تهیه کنید. مشکلی که بیشتر افراد در این مورد با آن مواجه هستند، این است که اگر مشکلی پیش بیاید، هر یک از این شرکت‌ها تقصیر را به گردن شرکت دیگر انداخته و طراح ممکن است در بین راه خسته شده و کار را رها کند. این شما هستید که با استفاده از سایت ساز سی فایو می‌توانید تمام موارد گفته شده را به صورت یک جا داشته باشید. همچنین پشتیبانی آن به صورت یکپارچه است و اولاً مشکلی برای سایت به وجود نخواهد آمد و دوماً در صورت مواجهه با مشکل شما می‌توانید خیلی سریع و راحت آن را حل کنید.

مقرون به صرفه و اقتصادی

اگر تابحال برای طراحی یک سایت در مورد قیمت‌ها از افراد و شرکت‌های مختلف پرس و جو کرده باشید، متوجه شده‌اید که قیمت‌ها با هم متفاوت هستند. ممکن است یک شرکت برای طراحی سایت شما، یک میلیون تومان و شرکت دیگر برای طراحی همان سایت، پنج میلیون تومان بگیرد. در این بین، افراد دانشجو و تازه کار نیز هستند که ممکن است با قیمت‌های بسیار کمتری این کار را انجام بدهند. اما شما از کیفیت و پشتیبانی کار آن‌ها مطمئن هستید؟ یا مطمئن نیستید که در صورت بروز مشکل بتوانند آن را حل کنند. حتی ممکن است زمانی که کار خود را از شرکتی تحویل می‌گیرید، آن چیزی نباشد که شما درخواست آن را داشته‌اید و بسیاری مشکلات دیگر.
اما سایت ساز سی فایو، خیال شما از از تمام مواردی و اشکالاتی که گفته شد، راحت کرده است. مهم ترین مسئله نیز این است که در برابر کیفیتی که ارائه می‌دهند، مبلغی مقرون به صرفه دریافت می‌کند و سایت شما را در مدت زمان خیلی کوتاه راه‌اندازی می‌کند.

طراحی بهینه و ایمن

سایت ساز سی فایو از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می‌کند. این مورد می‌تواند بزرگترین ویژگی سایت ساز سی فایو به شمار رود. زیرا وردپرس منعطف ترین، محبوب ترین و قدرتمندترین سیستم مدیریت محتوایی است که در دنیا وجود دارد. همانطور که می‌دانید ورد پرس خیلی سریع و به صورت بهینه و ایمن شده، یک وب سایت با کیفیت و زیبا برای شما راه اندازی می‌کند. با سی فایو شما می‌توانید به راحتی سایت خود را توسعه دهید و هر امکانی که نیاز داشته باشید، در آن پیاده سازی کنید.
تصور برخی افراد این است که وردپرس سنگین است. اگر اینطور است یا امنیت و سرعت آن پایین است چرا بیشتر از 30% سایت‌های دنیا و همچنین برندهای معروف مانند وبلاگ ناسا، شرکت مرسدس بنز، وبلاگ یاهو، نیویور‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ک تایمز، کشور سوئد، وب سایت خبری بلومبرگ، شرکت والت دیزنی، مجله فورچون، شرکت موزیلا، پلی استیشن، اتاق خبر فیس بوک، بی بی سی و شرکت سرمایه گذاری گوگل از این سیستم استفاده کرده‌اند؟
بنابراین نتیجه می‌گیریم، ورد پرس یک سیستم ایمن و سریع است و استفاده از آن یک مزیت محسوب می‌شود.

هاست با کیفیت و سرور قدرتمند

برخی از سرورها هاست‌های اشتراکی بسیار زیادی روی خود دارند که موجب پایین آمدن کیفیت وب سایت‌ها می‌شود. اما سی فایو سایت‌ها را روی سرورهای مختلف و قدرتمندی توزیع می‌کند تا سایت‌ها کیفیت داشته باشند و از منابع خوب سروری استفاده کنند.

نداشتن محدودیت در توسعه

همانطور که در قسمت قبلی نیز گفته شد، سی فایو سایت‌های خود را با سیستم مدیریت محتوای وردپرس راه اندازی می‌کند که این سیستم هیچ محدودیتی برای توسعه وب سایت ندارد و سیستمی قدرتمند و گوگل دوست است. سی فایو می‌تواند ظرف مدت زمان 1 دقیقه یک سایت برای شما طراحی کند. همچنین این امکان را دارید که به مدت یک هفته از خدمات آن به صورت آزمایشی استفاده کرده و سپس اگر تمایل داشتید، یک نمونه از پلن‌های آن را انتخاب کنید.

پشتیبانی از برندها و شرکت‌های بزرگ ملی

برای ارزیابی هر برندی باید نمونه کارهای آن و همچنین و کارنامۀ فعالیتش را بررسی کرد. در حال حاضر سایت ساز سی فایو از شرکت‌ها و برندهای بزرگی در سطح کشور ایران پشتیبانی می‌کند که نشان دهندۀ اعتبار این سایت ساز می‌باشد. بنابراین اگر شما به دنبال یک سرویس برای ساختن سایت خود هستید که معتبر و با تجربه باشد و پشتیبانی خوبی نیز داشته باشد، بهترین گزینه سایت ساز سی فایو است.
سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگی که سی فایو آن‌ها را پشتیبانی می‌کند، عبارتند از: شرکت ایران خودرو، شرکت صنایع شیر ایران پگاه که دارای بیشتر از 27 کارخانه و زیر مجموعه است، خبرگزاری مهر، شهرداری مشهد، آستان قدس رضوی، اتاق بازرگانی، کمیته امداد، شورای شهر مشهد، استانداری خراسان رضوی و صندوق ملی محیط زیست. با این وجود داشتن نگرانی و اضطراب برای کسانی که سی فایو را انتخاب می‌کنند، بی مورد است.

هاستینگ مستقل با دسترسی کامل به آن

سی فایو یک هاست به شما ارائه می‌دهد که کاملاً مستقل است و شما با آن این امکان را دارید که هر زمان که به فایل‌های سایت خود نیاز پیدا کنید، می‌توانید به صورت آزادانه از آن‌ها استفاده کنید و دسترسی کامل به فایل‌ها، تصاویر و دیگر اطلاعات خود داشته باشید. با این وجود تمام اطلاعات سایت در اختیار شما خواهد بود. مزیت دیگری که داشتن هاست مستقل به شما می‌دهد این است که از پنل مدیریت برخوردار هستید. این پنل امکاناتی مانند انتقال سایت، گرفتن بک‌آپ توسط مدیر سایت و ساختن اکانت ایمیل به طور نامحدود را به شما ارائه می‌کند.

امکانات کامل

با استفاده از سی فایو شما یک وب سایت با امکانات کامل خواهید داشت. شما با آن هیچ محدودیتی در ایجاد صفحه و آپلود تصاویر نخواهید داشت و در آن می‌توانید هر چقدر که بخواهید منو و زیر منو، صفحه و زیر صفحه، انواع فرم ساده و پیشرفته و ... در سایت خود پیاده کنید. حتی اگر می‌خواهید وب سایتی به عنوان فروشگاه آنلاین طراحی کنید، باز هم سی فایو شما در مورد افزودن محصول به فروشگاه خود محدود نمی‌کند و می‌توانید به هر تعداد که نیاز باشد، به آن محصول اضافه کنید.

پشتیبانی سی فایو چک لیست سئو را انجام می‌دهد

بودن سایت در صفحه اول گوگل و به اصطلاح سئو کردن سایت، از مهم ترین مسائل و دغدغه‌های هر فردی است که سایتی راه‌اندازی کرده است. این خیلی ناخوشایند خواهد بود که با وجود تمام زحماتی که کشیده‌اید و هزینه‌هایی که کرده‌اید، در هنگام جست و جو هیچ اثری از سایت شما نباشد.
اما سی فایو این مشکل را حل کرده است. این سایت ساز پس از انجام یک چک لیست که شامل 11 فعالیت اساسی سئو داخلی سایت است، سایت را راه اندازی می‌کند که با این کار پس از جستجو در گوگل، بی شک سایت شما جزء سایت‌هایی است که در اولین نتایج گوگل قرار دارند.

قابلیت بک‌آپ گیری منظم

برای برخی از وب سایت‌ها پیش آمده که به دلایل مختلف تمام اطلاعاتشان از بین رفته و نابود شده است. از جمله دلایل این اتفاق می‌توان به مواردی مانند طراحی سایت توسط یک فرد بی تعهد و تازه کار یا استفاده کردن از سرویس هاست ارزان قیمت باشد.
یکی از مهم ترین ویژگی‌هایی که سی فایو به مدیران سایت ارائه داده است، قابلیت بک‌آپ گیری منظم از تمام اطلاعات سایت است. در واقع طراحی کردن یک سایت تنها نیاز به یک فضای مطمئن و امن ندارد، بلکه باید تمام اطلاعات آن نیز در محل دیگری ذخیره شوند که به این کار بک‌آپ گیری می‌گویند. بنابراین با سایت ساز سی فایو لازم نیست نگران از بین رفتن اطلاعات کاربران خود باشید.

چکاپ دوره‌ای وب سایت‌ها

این یک امر طبیعی است که یک وب سایت در حین فعالیت خود دچار مشکلی بشود. برای رفع مشکلاتی که به وجود می‌آید نیاز به پشتیبانی می‌باشد. ممکن برخی مدیران به دلیل مشغلۀ زیادی که دارند یا بی اطلاعی هیچ وقت از وجود مشکل در سایت خود آگاه نشوند.
در این مورد نیز سی فایو به داد مدیران سایت می‌رسد. به این صورت که تیم پشتیبانی این سایت ساز هر سه مای یکبار تمام سایت‌های مشتریان خود را بررسی می‌کنند و در صورت به وجود آمدن مشکل آن را حل کرده و به اطلاع مدیر همان سایت می‌رسانند. با این وجود شما علاوه بر یک طراحی منحصر به فرد یک پشتیبانی دائمی و یکپارچه نیز خواهید داشت.

گوگل دوست بودن سی فایو

در حال حاضر با توجه به زیاد شدن سایت‌ها و رقابت تنگاتنگی که بین آن‌ها وجود دارد، بودن در نتایج اولیه گوگل برای مدیران سایت خیلی مهم است. زمانی یک سایت در نتایج اولیه گوگل مشاهده می‌شود که محتوای خوبی داشته باشد. اما موضوع دیگری که نیز در رتبۀ یک سایت تاثیرگذار است، هماهنگی آن سایت با موتورهای جستجو است.
سایت ساز سی فایو به این دلیل که از وردپرس استفاده می‌کند، خیلی راحت تر برای موتورهای جستجو بهینه می‌شود. همانطور که قبلاً هم بیان کردیم در زمان ساخت نیز مهم ترین چک لیست‌های سئو روی سایت اعمال می‌شوند. بنابراین شما پس از طراحی و ساخت سایت خود می‌توانید بدون هیچ دغدغه‌ای دیگری به تولید محتوا برای آن بپردازید.

مشاوره دادن در زمینه دیجیتال مارکتینگ

در تیم سی فایو افراد متخصصی در زمینه دیجیتال مارکتینگ و همچنین افراد دیگری که در امر طراحی کمپین تبلیغاتی تخصص و تجربه دارند فعالیت می‌کنند. این افراد می‌توانند تجربۀ خود را به مشتریان منتقل کنند و حتی به آن‌ها در مورد سوالات و مشکلاتی که دارند، مشاوره بدهند. به طور کلی هدف سی فایو تنها این نیست که به شما یک سایت تحویل دهد، بلکه مهم تر از این موضوع این است که سایت شما جذب ترافیک و درآمد داشته باشد. در واقع این تیم راه را برای مشتریان خود هموار می‌کنند.

دادن پکیج کامل ساخت سایت و محتوای اولیه برای آن

برخی افراد هستند که هیچ تخصص یا حتی دانشی در زمینه طراحی سایت و محتوادهی به آن ندارند. از این رو تیم سی فایو این امکان را به مشتریان خود داده است که حتی بعد از ساخت وب سایت، تولید محتوای آن را نیز انجام دهند. این سایت ساز در این زمینه نیز افراد حرفه‌ای، متخصص و مجرب را به کار گرفته است و در نهایت یک سایت کامل، زیبا، با کیفیت و بهینه شده به شما تحویل می‌دهند. آن‌ها هر محتوایی که مدنظر شما باشد از جمله لوگو، تصویر محصول، لیتس محصولات و خدمات، راه‌های ارتباطی با صاحبان کسب و کار، متون و توضیحات و به طور کلی هر چیزی که برای کسب و کار شما نیاز باشد را به بهترین شکل ممکن آماده کرده و روی سایت شما بارگذاری می‌کنند. سایت ساز سی فایو یک تیم حرفه‌ای و قدرتمند است که در زمینه طراحی و گرافیک سایت بهترین هستند و به زیبایی سایت شما را محتوادهی خواهند کرد.
حتی مشتریان می‌توانند کار با پنل سایت و محتوادهی به آن را آموزش ببیند و خودشان این کار را که بسیار راحت نیز می‌باشد، انجام دهند.

تنوع زیاد قالب‌

سایت ساز سی فایو برای 20 دسته شغلی مختلف بیشتر از 90 قالب طراحی کرده است و در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. با این وجود مشتریان می‌توانند با بررسی تمام این قالب‌ها همان چیزی که دقیقاً مد نظرشان است را انتخاب کند. نمونه قالب‌های سی فایو نیز با توجه به مدرن ترین مدل‌ها در سطح دنیا طراحی شده‌اند. بنابراین اگر شما به دنبال این هستید که یک سایت شیک، استاندارد و جدید داشته باشید، باید کار خود را به سی فایو بسپارید. مزیت دیگری که قالب‌های سی فایو دارند، این است که نسخه موبایل نیز دارند و به اصطلاح ریسپانسیو هستند.

داشتن پنل دراگ دراپ و داشبورد فارسی

سایت ساز سی فایو یک کار خلاقانه کرده است و آن این است که یک پنل دراگ دراپ برای مدیریت بهتر سایت تولید کرده که شما می‌توانید با حذف کردن برخی موارد پیچیده، خیلی راحت محتوای سایت خود اعم از متنی و تصویری را تغییر دهید. در واقع این قابلیت باعث می شود شما بتوانید با زدن تنها چند کلیک عکس‌ها را تغییر دهید، اسلاید بارگذاری کرده، لوگو بگذارید و بسیار کارهای مدیریتی دیگر انجام دهید.

آموزش کار با پنل مدیریت

ساختن سایت با وردپرس این امکان را به شما می‌دهد که بدون داشتن هیچ گونه دانش فنی بتوانید با پنل مدیریت سایت خود کار کرده و محتوای سایت خود را مدیریت کنید. سی فایو نیز برای هر یک مشتریان خود یک کارگاه آموزش می‌گذارد که در آن به مشتری آموزش داده می‌شود که چگونه با سایت خود کار کند. در این کارگاه‌ها شما می‌توانید هر سوال و ابهامی که دارید، را بپرسید.

جمع بندی

قدمت بالای هر کاری چیزی که افزایش تجربه نیست و سایت ساز سی فایو نیز هیچ وقت به دنبال این نبوده که به عنوان بهترین و محبوب ترین سایت ساز شناخته شود. اما موضوعی که ممکن است برای کارفرمایان اهمیت داشته باشد این است که سایت ساز سی فایو از سال 1391 فعالیت‌های زیادی داشته و دامنه‌های زیادی را نیز ثبت کرده است. اما در نهایت باز هم افرادی هستند که طراحی سایت با سایت ساز ها را قبول نداشته و به دنبال طراحی سایت اختصاصی هستند. تیم نو نگار می تواند در زمینه طراحی سایت اختصاصی همراه شما باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما در ارتباط باشید.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید