طراحی سایت


طراحی سایت فوری

مدتی است که تبلیغات زیادی با عنوان طراحی سایت فوری و یا طراحی سایت در چند ساعت و حتی چند دقیقه را در فضای های مختلف می توان به وفور دید. آیا طراحی سایت فوری قابل انجام است و اگر آری چه تفاوتی با طراحی سایت که روزها و ماه ها برای انجام آن زمان اختصاص می دهند دارد، آیا می توان با طراحی سایت فوری کسب و کار خود را گسترش داد و یا در آینده سایت را توسعه داد. اینها سوالاتی است که ذهن کاربران را مشغول ساخته و در این نوشتار از مجموعه مقالات آموزش طراحی سایت تلاش کرده ایم در مورد طراحی سایت فوری توضیحاتی را ارائه بدهیم.

طراحی سایت فوری

اعتبار طراحی سایت فوری

در مقالات پیشین یکی از موارد مهمی که مورد تأکید قرار دادیم این بود که تحت تأثیر تبلیغات قرار نگیرید و به خاطر پرداخت هزینه کمتر زمان و انرژی خود را بیهوده هدر ندهید. ضرب المثلی که بارها گفته ایم را باز هم تَکرار می کنیم. هیچ ارزانی بی حکمت نیست. این مورد در مورد طراحی سایت فوری نیز صدق می کند. البته ما هم در شرکت نونگار اقدام به طراحی سایت فوری می کنیم اما باید دقت داشته باشید که شما برای طراحی سایت چه اهدافی دارید و آیا فقط یک کاتالوگ می خواهید و اهمیت چندانی به آن نمی دهید و هزینه و زمان هم قصد ندارید اختصاص بدهید؟ پس طراحی سایت فوری و ارزان گزینه مناسبی می باشد. اما اگر انتظار دارید که طراحی سایت حرفه ای و قابل رقابت با دیگر کسب و کارها داشته باشید اصلاً به این گزینه طراحی سایت فوری و ارزان فکر هم نکنید.

طراحی سایت فوری

طراحی سایت فوری ولی با کیفیت

اما طراحی سایت فوری همیشه هم بد نیست. به شرطی که شرکت هایی آن را انجام دهند که تعداد زیادی کازشناس و متخصص طراحی سایت در آنها مشغول به کار هستند و با تقسیم کد نویسی و کار فشرده می توانند در زمان کوتاهی یک طراحی سایت نسبتاً خوب را تحویل شما بدهند که البته این مورد هم باعث می شود هزینه های طراحی وب سایت شما بسیار بالا برود. اما اگر واقعاً مشکل زمان دارید می توانید با شرکت هایی نظیر نونگار برای این گونه طراحی سایت فوری و با قیمت مناسب همکاری کنید. در نتیجه زمان و مقدار هزینه با هم ارتباط عکس دارند و هر چه زمان کمتری اختصاص بدهید هزینه بالا تر می رود و بالعکس. البته دقت کنید که در چنین فرایندی حتماً از کدهای آماده و یا قالب آماده هم استفاده می شود زیرا نوشتن تمامی کدهای طراحی سایت شما در مدتی مثلاً چند ساعت حتی توسط یک تیم هم غیر ممکن به نظر می رسد.

طراحی سایت فوری

دلایل عدم اقبال به طراحی سایت فوری

برای اینکه از طراحی سایت فوری هم در میان کارشناسان طراحی سایت و هم در میان کاربران استقبال نشود دلایل بسیاری را می توان ذکر کرد. مهم ترین دلایل به نیازهای یک طراحی سایت خوب باز می گردد که باید برای آن طراحی سایت، تولید محتوا و بارگذاری آن منطبق بر اصول سئو، سئو اولیه سایت و نیز آزمون و خطا برای بخش های مختلف و موارد دیگری که به نظر برای مدت زمان کم نتوان همه آنها را به درستی در کنار هم قرار داد.

 

مطالب مرتبط:

طراحی سایت

تعرفه طراحی سایت

طراحی سایت کرمانشاه

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت تبریز

سئو سایت شیراز

سئو سایت تبریز

طراحی اپلیکیشن در تهران

طراحی سایت تهران

طراحی سایت مشهد

طراحی سایت اصفهان

طراحی سایت اهواز

سئو سایت کرج

سئو کار کرج


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید