طراحی سایت


طراحی سایت مرکز تجاری

در طراحی سایت مرکز تجاری مهم ترین مبحث جذب مشتری است طراحی سایت باید به گونه ای انجام شود که مشتری را سریع تر جذب کند. بیشتر افرادی که به اینترنت دسترسی داشته باشند برای پیدا کردن آدرس مراکز تجاری آن را در گوگل سرچ می کنند پس حتی شکل ظاهری سایت نیز افراد را به خود جذب می کند. پس به ظاهر یک سایت باید توجه ویژه ای کرد حتی افراد می توانند برای پیدا کردن کالاهای خاص یک مرکز تجاری در طراحی سایت مرکز تجاری آن دنبال محصول مورد نظر خود باشند و حتی آن را به صورت آنلاین سفارش دهند، زیرا امروزه خرید آنلاین بین مردم جایگاه خوبی پیدا کرده است پس هر مرکز تجاری باید یک سایت حرفه ای به خود اختصاص دهد.

طراحی سایت مرکز تجاری

ویژگی های طراحی سایت تجاری

یک طراحی سایت تجاری مناسب و پرمحتوا تمامی نیازهای یک مشتری را اعم از انتخاب کالا رنگ کالا و جنس کالا را در نظر می گیرد و نیازها و خواسته های اختصاصی فرد را برطرف می کند. همین موضوع بسیار مهم بوده و بستر مناسبی برای جذب مشتری به مراکز تجاری مختلف است. برای رقابت با سایت های حرفه ای مراکز تجاری شما نیز باید از تیم های حرفه ای و مجرب طراح سایت مراکز تجاری استفاده کنید. قابل به ذکر است زمانی سایت یک مرکز تجاری بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب می کند که سایت رتبه ی بالایی را در سئو سایت داشته باشد. که این موضوع زمانی تحقق میابد که طراح سایت با دانش خود رتبه سایت مذکور را در گوگل در معرض دید متقاضیان قرار دهد.

طراحی سایت مرکز تجاری

ویژگی های طراحی سایت مراکز تجاری

برای طراحی سایت مرکز تجاری باید به ویژگی هایی که این نوع طراحی سایت ها باید داشته باشند توجه کنید. برخی از ویژگی ها و امکانات مورد نیاز در طراحی سایت مرکز تجاری ؛ بخش معرفی مرکز تجاری و تاریخچه ی آن، قسمت نمایش فضای داخل مجتمع برای بازدیدکنندگان، قرار دادن تصاویر هر طبقه به صورت اسلایدر سایت، قرار دادن آدرس مجتمع تجاری بر روی نقشه برای انکه کاربران آسان تر بتوانند آن را پیدا کنند، درج ساعت کاری مجتمع خرید و قرار دادن کد تخفیف برای بازدید کنندگان سایت، معرفی نمایندگی های برند موجود در مرکز خرید و نیز بسیاری موارد دیگر که با توجه به نیاز مشتری می توان در طراحی سایت تجاری درج نمود.

برخی از امکانات و ویژگی ها در طراحی سایت مرکز تجاری

• معرفی مرکز تجاری و تاریخچه ی آن از طریق طراحی سایت
• نمایش فضای داخل مجتمع برای بازدیدکنندگان از طریق طراحی سایت
• قرار دادن تصاویر هر طبقه به صورت اسلایدی از طریق طراحی سایت
• قرار دادن آدرس مجتمع تجاری بر روی نقشه در طراحی سایت
• قرار دادن ساعت کاری مجتمع خرید در طراحی سایت
• قرار دادن کد تخفیف برای بازدیدکنندگان سایت از طریق طراحی سایت
• معرفی نمایندگی های برند موجود در مرکز خرید از طریق طراحی سایت
• خرید اینترنتی محصولات به صورت آنلاین از طریق طراحی سایت
• قرار دادن صفحه ای مخصوص اخبار جدید مجتمع از طریق طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:

طراحی سایت

تعرفه طراحی سایت

طراحی سایت کرمانشاه

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت تبریز

سئو سایت شیراز

سئو سایت تبریز

طراحی اپلیکیشن در تهران

طراحی سایت تهران

طراحی سایت مشهد

طراحی سایت اصفهان

طراحی سایت اهواز

سئو سایت کرج

سئو کار کرج


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید