طراحی سایت


مراحل یادگیری طراحی سایت

جهان به سرعت در حال تغییر و تحولاتی می باشد که با کشف جدید تکنولوژی های جدید کار افراد را رو به راحتی پیش برده است. همانطور که می دانید با وجود طراحی سایت ها کسب و کارها بسیار پیشرفت کرده اند. این طراحی سایت ها توسط افراد متخصص طراحی شده اند. یکی از سوالاتی که برای کسانی که به طراحی سایت علاقه دارند پیش می آید این است که مراحل یادگیری طراحی سایت به چه صورت می باشد و چطور می توانیم یک طراح سایت حرفه ای شویم؟ ممولا دو گروه از افراد می خواهند به یادگیری طراحی سایت بپردازند. عبارتند از: یک گروه از افراد به منظور استفاده شخصی دوست دارند تا طراحی سایت را یاد تا خود به کارهای مربوط به سایت شخصی و یا جایی که مشغول به کار می باشند را انجام دهند. گروه بعدی افرادی می باشند که دوست دارند از این طریق کسب در آمد کنند می باشند.اولین مرحله برای یادگیری طراحی سایت یادگیری زبان HTML می باشد. اصلی ترین زبان در طراحی سایت زبان HTML می باشد. مرحله‌ی بعد از یادگیری زبان HTML یادگیری زبان CSS که مخفف Cascading Style Sheetsمی باشد که برای زیبا سازی صفحه و دیگر امکانات در سایت مورد استفاده قرار می گیردمرحله‌ی دیگری از یادگیری طراحی سایت یادگیری جاوا اسکریپت می باشد. که برنامه نویسی در سطح بالا می باشد این زبان در کنار زبان های HTML و CSS یکی دیگر از هسته های صفحات سایت می باشد. در کل از این زبان برای ارتباط بین کاربر و سایت استفاده میشود. در مرحله‌ بعدی نوبت به یادگیری زبان ASP.NET، پایتون یا همان PHP می رسد لازم به ذکر است که در ایران PHP و ASP.NET از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد که حتما به سمت یکی از این دو زبان بروید. اگر تصمیم دارید که در حوزه‌ی سایت کار کنید بهتر است تا سئو را هم آموزش ببینید چرا که در کد نویسی بسیار برای شما مناسب می باشد لازم نیست که به صورت تخصصی و حرفه ای آن را آموزش ببینید بلکه در حد کد زدن و استفاده صحیح از تگ ها را بدانید تا در زمینه طراحی سایت با مشکلی مواجه نشوید. مرحله‌ی آخر یادگیری طراحی سایت به روز بودن است. وقتی شما وارد دنیای وب شدید باید خود را با اطلاعات روز آپدیت کنید و دائما در حال مطالعه باشید تا به محض منتشر شدن مورد جدیدی آن را در کار خود پیاده کنید.

طراحی سایت

بهترین روش یادگیری طراحی سایت

روش های مختلفی برای یادگیری طراحی سایت وجود دارد که می توان به تحصیل در دانشگاه و همچنین شرکت در دوره های آنلاین اشاره کرد. شما می توانید با استفاده از تحصیل در رشته‌ی مورد نظر در دانشگاه با استفاده از روش های تئوری و عملی به آموزش به یادگیری طراحی سایت بپردازید. یکی دیگر از بهترین روش های یادگیری طراحی سایت استفاده از دوره های آنلاین می باشد این روش فرصت های یادگیری را برای افراد بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی فراهم می کند. با استفاده از آموزش از طریق دوره آنلاین می توانید سریع تر دوره ها را به اتمام برسانید و در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه برسید. هچنین یادگیری دوره آنلاین هزینه ی کمتری را به دنبال دارد.

طراحی سایت

مراحل طراحی سایت

اگر می خواهید شروع به طراحی سایت کنید باید با مراحل طراحی سایت آشنا شوید ما در این بخش آن ها را به شما معرفی می کنیم.
• اهداف سایت
در اولین مرحله طراحی سایت باید نیاز های صاحب سایت مشخص را کنید که صاحب سایت چه انتظاراتی از یک سایت دارد و اهداف آن را مشخص کنید. شناخت صاحب سایت به ما در مسیر طراحی سایت بسیار کمک می کند.
• برنامه ریزی
بعد از شناخت نیازهای افراد باید اقدام به برنامه ریزی کنید و مسیرهایی را که می خواهید طی کنید را بر روی کاغذ آورده تا با داشتن برنامه منظم ، سایت مورد نظر را پیش ببرید.
• بررسی رقبا
یکی دیگر از مراحل طراحی سایت بررسی رقبای خود می باشد. ببینید انجام کدام کارها آن ها را در نظر کاربران محبوب کرده و شما نیز با گرفتن ایده از آن ها می توانید اقدام به انجام کارهایی کنید تا مشتریان بسیاری را جذب سایت خود کنید.
• ترسیم طرح اولیه بر روی کاغذ
سایتی که مد نظر دارید رابر روی کاغذ بیاورید تا در این مرحله مشکلات احتمالی را پیدا کرده و برای ترسیم نهایی از پیش آمدن این اشتباهات جلوگیری کنید.
• انتخاب طراح گرافیک
از آن جا که افراد با ورود به سایت به گرافیک و رنگ بندی سایت نگاه می کنند توجه کنید تا با کمک گرفتن از یک گرافیست مجرب گرافیک و رنگ بندی مناسبی برای سایت خود کنید.
• انتخاب نام دامنه و هاست مناسب
بعد از در نظر گرفتن همه‌ی این موارد، نوبت به مرحله انتخاب دامنه و هاست می رسد که مهمترین مرحله طراحی سایت می باشد شما باید یک نام مناسب و کاربر پسندی برای سایت خود انتخاب کنید ترجیحا همان ابتدا یک نام مناسب لنتخاب کنید تا در مراحل بعدی با مشکلی رو به رو نشوید که مجبور به تغییر آن شوید. بعد از انتخاب نام دامنه نوبت انتخاب هاست مناسب می باشد با توجه به سایت و اطلاعاتی که می خواهید در آن قرار دهید، هاست مورد نیاز خود را انتخاب کنید.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید