طراحی سایت


مقاله سئو شده چیست؟

مقاله سئو شده چیست؟ با ورود دنیای طراحی سایت به فضای مدرن دغدغه ی ذهن افراد صاحبان کسب و کار و سایت ها این است که چه کنند تا بیش تر رضایت و نظر افراد را جلب کنند اگر شما صاحب طراحی سایت هستید قطعا اصطلاحات زیادی به گوش شما خورده است یکی از اصطلاحات ، مقاله سئو شده می باشد که ممکن است این سوال ذهن شما را درگیر خود کند که اصلا مقاله سئو شده چیست؟ با ما همراه باشید تا بیش تر به این موضوع مقاله سئو شده بپردازیم.

طراحی سایت

سئو چیست؟

بریم ببینیم که اصلا سئو چیست؟ سئو Seo که مخفف عبارت Search Engine Optimization می باشد به معنای این است که بر اساس قوانین و استادارد های گوگل فعالیت هایی را در این راستا انجام می دهند که در نظر گوگل رتبه ی بالایی را دریافت کرده و در اولویت گوگل قرار گرفت عوامل و اصول زیادی در سئو تاثیر گذار می باشد.همانطور که با مفهوم سئو چیست آشنا شدیم در بخش بعدی به اصول سئو می پردازیم.

طراحی سایت

اصول سئو

سئو و بهینه سازی دارای اصول و قوانینی است که وقتی از اصول سئو در محتوای خود استفاده کنیم و می خواهیم مقاله سئو شده ارائه دهیم تا به نتایج خیلی خوبی برسیم باید به اصول سئو پایبند باشیم که عبارتند از:

• سرعت بارگذاری سایت خود را افزایش دهید
یکی از مهمترین اصول سئو که در اولین برخورد کاربران با ورود به سایت مواجه می شوند سرعت بارگذاری سایت می باشد که اگر این روند بارگذاری بیش تر از 3 ثانیه طول بکشد بازدید کننده سایت شما را بسته و به سراغ سایت های دیگری می روند.
• محتوای خاص و منحصر به فرد ایجاد کنید
یکی دیگر از مهمترین اصول سئو که باید در ایجاد محتوا توجه کرد این است که به هیچ عنوان از محتوای تکراری استفاده نکنید محتوای خاص و منحصر به فرد تولید کنید زمانی که محتوای شما یک محتوای خاص می باشد و پر از اطلاعات مفید و جذاب بازدید کننده بیش تر جذب سایت شما شده و طراحی سایت شما را به خاطر می سپارد اما اگر محتوای تکراری در سایت شما مشاهده کند بر خلاف اصول سئو می شوند و اعتماد کاربران از بین رفته و دیگر سراغ محتوای شما نمی آیند.
• بهترین عنوان را انتخاب کنید
یکی دیگر از اصول سئو بهترین عنوان را انتخاب کنید می باشد زمانی که بازدید کننده از طریق موتور های جست و جو به دنبال موردی می گردند اولین موردی که با آن مواجه می شوند عنوان های انتخاب شده از انواع سایت های موجود می باشد که با دیدن عنوان ها تصمیم به ورود به سایت می کنند پس سعی کنید عنوانی که انتخاب می کنید جذاب و دعوت کننده باشد. همچنین سعی کنید عنوان خود را از کلمات کلیدی نامگذاری کنید.
• استفاده از کلمات کلیدی مناسب
لیستی از کلمات کلیدی که برای محتوای شما مناسب می باشند را تهیه کرده و در محتوای خود به کار ببرید تا موفقیت بیشتری نصیب شما شود البته از کلمات کلیدی به جا استفاده کنید استفاده ببیش از حد کلمات کلیدی باعث می شود اصول سئو را رعایت نکنید باعث می شود تا مسیر پیشرفت شما را دشوار کند.
• بهینه سازی تصاویر
یک مورد دیگر از اصول سئو که برای موتورهای جستجو حائز اهمیت می باشد بهینه سازی تصاویر می باشد برای بهینه سازی تصاویر توجه کنید که از کیفیت بالا برای تصاویر استفاده نکنید همچنین نام فایلی که انتخاب می کنید حتما مرتبط باشد خود را جای کاربران خود قرار دهید برای تصاویر ها از Alt و همچنین صفت Title استفاده کنید.
• لینک های داخلی و خارجی را در سایت خود استفاده کنید
یکی دیگر از اصول سئو وجود بک لینک های داخلی و خارجی در محتوای ارائه شده شما می باشد ایجاد بک لینک های داخلی و خارجی به ارزش و اعتبار سایت شما کمک می کندعلاوه بر این به موتور های جستجو کمک می کنند تا راحت تر ارتباط موضوع محتوا را درک کنند و از طرفی هم به کاربران این امکان را می دهند تا راحت تر به مطالب های دیگر دسترسی پیدا کنند.
• به ساختار محتوا توجه کنید
محتوا به تنهایی برای اصول سئو کفایت نمی کند بلکه باید به ساختار محتوا هم دقت کنید ایجاد ساختار باعث می شود تا موتور های جستجو و کاربران به راحتی متن ها عنوان های اصلی فرعی را از هم تفکیک کنند.
• مقالات را به روزرسانی کنید
یکی از مهمترین روش های اصول سئو زود زود آپدیت کردن مقالات می باشد. آمار به روز را برای مقالات خود قرار دهید تا کسانی که به خواندن محتوای شما می پردازند با اطلاعات دقیق روز مواجه شوند اگر با مطالب قدیمی رو به رو شوند کاربران اعتماد خود را نسبت به سایت شما از دست خواهند داد.
• به خوانا بودن متن توجه کنید
در هنگام نوشتن محتوا در اصول سئو باید به سایز فونت ها و رنگ فونت ها دقت کنید سایزی که انتخاب می کنید دارای سایز استاندارد و همچنین رنگ مناسب که باعث اذیت چشم نشود و خوانا باشد . رنگ انتخابی شما باید بر خلاف پس زمینه صفحه سایت شما باشد تا به راحتی قابل دیدن باشد.

طراحی سایت

تولید محتوای سئو شده

یکی از امتیازات مهم یک طراحی سایت تولید محتوای سئو شده شده می باشد که نیاز به فرد یا تیمی دارد که با استفاده از دانش و تجربه ی خود اقدام به تولید محتوای سئو شده کنند ویژگی هایی برای تولید محتوای سئو شده وجود دارد که عبارتند از:
• تولید محتوای سئو شده ای مناسب است که امکان اشتراک گذاری داشته باشد
• برای مخاطبین نوشته شود جذاب و مفید باشند
• از کلمات کلیدی در پاراگراف و متن استفاده کنید
• از کلمات هم معنی و مترادف استفاده کنید
• از تصاویر مرتبط و جذاب برای محتوای خود استفاده کنید
• قابلیت دریافت و ارسال لینک را داشته باشد
• به هیچ عنوان کپی شده نباشد
• از 2000 کلمه پایین تر نباشد

نوشتن مقاله در گوگل

همانطور که در بخش های قبلی هم خواندیم گوگل قوانینی را برای صاحبین سایت ارائه داده تا با رعایت قوانین می توان مقاله ای که به جذب مخاطب بپردازد کمک ویژه ای کند عوامل زیادی در نوشتن مقاله در گوگل حائز اهمیت می باشد که عبارتند از:
• در انتخاب عنوان مقاله بسیار حساس باشید :در نوشتن مقاله در گوگل سعی کنید به معرفی مقاله خود بپردازید بعد از این که عنوان خود را انتخاب کردید شروع کنید تا کمی اطلاعات در مورد مقاله ای که نوشته اید را در اختیار افراد قرار دهید
• در مقاله خود پرسش ایجاد کنید : یکی دیگر از روش های نوشتن مقاله در گوگل که نتیجه ی عالی را دریافت خواهید کرد ایجاد پرسش از مخاطبان می باشد با این حرکت شما کاربران را ترغیب به پاسخ دادن می کنید و محیط گفت و گو را در طراحی سایت خود فراهم می کنید.
• به عناوین رقبا توجه کنید : شما می توانید با دیدن عنوان های رقیب خود از آن ها ایده بگیرید توجه کنید که حتما ایده بگیرید به هیچ وجه کپی نکنید چرا که حرکت خوشایندی برای کاربران نخواهد بود.
• بخش تماس با ما را قرار دهید:یکی دیگر از راه های نوشتن مقاله در گوگل ایجاد بخش تماس با ما می باشد حتما بخش تماس با ما را در صفحه خود قرار دهید تا کسانی که خواستند با شما ارتباط برقرار کنند به راحتی با رفتن به بخش تماس با ما اطلاعات تماس شما را پیدا کنند.
• به کامنت ها و پرسش های ایجاد شده پاسخ دهید: زمانی که بازدید کننده کامنتی را قرار داده و سوالی ذهن او را مشغول کرده در قسمت کامنت به سوال کردن پرداخته شما با پاسخ دادن به کامنت های کاربران اعتماد افراد را به خود جلب می کنید همچنین می توانید با این روش از نوشتن مقاله در گوگل کاربران بسیاری را از آن طراحی سایت خود کنید.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید