طراحی سایت


مقایسه گوگل ادورز و سئو

همیشه بحث هایی در زمینه تاثیر گوگل ادز بر سئو و یا تاثیرات سئو بر گوگل ادز وجود دارد.ممکن است تا به حال این سوالات برایتان پیش آمده باشد و یا جایی شنیده باشید که ایا گوگل ادورز یا همان تبلیغات در گوگل باعث بهبود سئو سایت می شود ؟ آیا با دادن پول به گوگل می توان ارزش سایت را بالا برد ؟اگر هدف تان از تبلیغات گوگل این است که سئو سایت تان را بهتر کنید بهتر است بدانید این کار هیچ تاثیری در سئو نداردو برعکس. یعنی وضعیت سئو سایت تان هم تاثیری بر گوگل ادورز نمی گذارد.در این مقاله با مقایسه گوگل ادورز و سئو به شما کمک می کنیم که با استفاده از هر دو گزینه (مقایسه گوگل ادورز و سئو ) نتایج بسیار خوبی بگیرید.

طراحی سایت

تفاوت نمایش گوگل ادورز و سئو

فرض کنید شما به دنبال یک لباس مهمانی با قیمت نسبتا مناسبی می گردید . پس از طریق صفحه ی جستجو گوگل عبارت لباس مهمانی ارزان قیمت را سرچ می کنید . بعد از اینکه سرچ کردید صفحه نتایج گوگل برایتان به نمایش در می آید.در اول و آخر صفحه اول نتایج ممکن است سایت هایی را ببینید که کنارشان علامت Ad گذاشته شده است و بعضی از سایت ها هیچ علامتی ندارند. تفاوت نمایش گوگل ادورز و سئو این است که سایت هایی که علامت Ad دارند به این معناست که به گوگل برای تبلیغات شان پول داده اند تا با سرچ کلمه" لباس مهمانی ارزان قیمت " در صفحه اول نشان داده شوند. تفاوت نمایش گوگل ادورز و سئو در کلمه ی Ad می باشد.سایت های دیگری که این علامت را ندارند با رعایت اصول سئو جایگاه شان را به دست آورده اند.در صفحه اول نهایتا 8 سایت تبلیغاتی نشان داده میشود.

طراحی سایت

گوگل ادورز یا سئو ؟

همان طور که تا اینجا متوجه شدید ، برای حضور در صفحه اول گوگل دو راه وجود دارد. گوگل ادورز یا سئو ؟ یاهردو ؟ راه اول این است که به صورت طبیعی ارزش سایت را بالا ببرید .برای معرفی وب سایت به دیگران تبلیغات کنید ، تولید محتوای با ارزش برای سایت انجام دهید ، اصول سئو را رعایت کنید و خلاصه هر کاری که در این راه لازم است برای بالا بردن ارزش سایت انجام دهید. در این صورت با حفظ اصول همیشه جایگاه و ارزش سایت تان حفظ می شود و دو روزه نیست.درست است که سئو هم زمان بر است هم پرهزینه اما نتایجی که برایتان دارد همیشه باقی می ماند.با این حال فرض کنید که همین امروز وب سایت تان استارت می خورد خب شما نمی توانید ماه ها وقت بگذارید و سئو کنید تا دیده شوید.اینجاست که از گوگل ادورز استفاده می کنید و در صفحه اول گوگل دیده می شوید و فروشتان به شدت زیاد می شود که البته کوتاه مدت است و تا زمانی که کلیک هایتان تمام شود آنجا هستید.برای هر کلیک باید هزینه ای به گوگل پرداخت کنید.

طراحی سایت

گوگل ادورز پیروز می شود یا سئو ؟ برای کدام یک هزینه کنیم ؟

گوگل ادورز پیروز می شود یا سئو ؟ برای کدام یک هزینه کنیم ؟ جواب این سوال مشخص است.بستگی به این دارد که شما چقدر بودجه در دست دارید و هدفتان چیست.در هر صورت بهترین راه این است که همزمان هر دو کار را انجام دهید . یعنی در کنار سئو کردن سایت ، تبلیغات در گوگل را هم انجام دهید تا هم آینده سایت تضمین شود و هم در لحظه فروش تان را داشته باشید.با توجه به بودجه و زمانی که دارید یک برنامه هدفمند ونتیجه بخش برای این کار در نظر بگیرید.بهتر است این نکته را بدانید که لینک های گوگل ادورز برای سایت تان بک لینک به حساب نمی آید و جز لینک های Nofollow هستند و علاوه بر آن چون تبلیغاتی هستند ، موتور ها و ربات های گوگل آن هارا مورد بررسی قرار نمیدهند و کلا از دید آن ها مخفی هستند جوری که انگاروجود ندارند.

فروش فصلی

اگر می خواهید محصولات و خدمات تان در یک بازه زمانی مشخص ارائه شود ، گوگل ادورز بهترین گزینه برای شماست. هر زمان که بخواهید با تبلیغ در گوگل بازدید کننده گان سایت را افزایش می دهید و هر زمان که خواستید تبلیغ را غیر فعال می کنید .مثلا یک سایت فروشگاهی پوشاک درهر فصل ، تبلیغات لباس های همان فصل را در گوگل نشان می دهد و همیشه فروش فصلی دارد .تبلیغات گوگل ادورز حتی از سایت های سئو شده در صفحه اول هم بالاتر نشان داده می شوند.

اعتماد کاربران به نتایج طبیعی بیشتر است

اگر می خواهید یک وب سایت موفق و همیشگی داشته باشید باید اصول سئو را رعایت کنید و به صورت طبیعی در نتایج صفحه اول گوگل حضور داشته باشید و با این کار اعتبار سایت را هم بالا ببرید . علاوه بر آن طبق بررسی های انجام شده ، اعتماد کاربران به نتایج طبیعی بیشتر است .طبق بررسی های انجام شده تقریبا فقط 30 درصد از کاربران روی نتایج تبلیغاتی کلیک می کنند و بقیه به نتایج واقعی رجوع می کنند.زمانی که یک رتبه طبیعی در صفحه اول گوگل پیدا کردید تبلیغات را ادامه دهید و همیشه تبلیغات گوگل (گوگل ادورز) را در نظر داشته باشید.این کار شانس شما برای بیشتر دیده شدن چند برابر می کند.در نتیجه گوگل ادورز علاوه بر اینکه برای کسب و کارهای تازه کار و یا فصل مناسب است برای سایت هایی با رتبه بالا هم قابل استفاده است و نتایج خوبی را در پیش خواهد داشت.

تمرکز روی یک کلمه کلیدی خاص با کمک گوگل ادورز

اگر یک کلمه کلیدی مشخص در نظر دارید برای دیده شدنش از گوگل ادورز کمک بگیرید.اما اگر میخواهید با همه ی کلمات کلیدی و کلمات مرتبط در زمینه کسب وکار تان دیده شوید باید گزینه سئو را انتخاب کنید. تمرکز روی یک کلمه کلیدی خاص با کمک گوگل ادورز ، موفق خواهد بود.

گوگل ادورز برای فروش محصولات

گوگل ادورز برای همه ی کسب و کارها مناسب است اما بیشتر به کساین توصیه می شود که قصد فروش محصول یا خدماتی را دارند.با کمک گوگل ادورز می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن (1 الی 2 روز)فروش محصولات تان را افزایش دهید. گوگل ادورز برای فروش محصولات در کوتاه ترین زمان ، بهترین پیشنهاد است.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید